اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جرج کلونی و همسرش در راه ارمنستان


جرج کلونی و همسرش امل علم‌الدین وکیل حقوق بشری در گرامیداشت خاطره کشتار دسته جمعی ارمنیان، راهی ارمنستان می‌شوند.

خبرگزاری مهر: جرج کلونی و همسرش امل علم‌الدین وکیل حقوق بشری در گرامیداشت خاطره کشتار دسته جمعی ارمنیان، راهی ارمنستان می‌شوند.

جرج کلونی و همسرش قرار است در صدمین سال کشتار دسته جمعی ارمنیان به دست رژیم عثمانی راهی ارمنستان شوند.

امل کلونی همسر جرج کلونی از وکلای پرونده ارمنیان در دادگاه اروپاست و قصد طرح دعوی غرامت برای این کشتار نژادی را دارد. او به تازگی به کمپین «۱۰۰ زندگی» پیوسته که سازمانی است که به وسیله ارمنی‌ها کار خود را شروع کرده تا از حقوق بشر دفاع کند.

در این رویداد ۱.۵ میلیون ارمنی توسط کشور همسایه‌شان ترکیه عثمانی قتل عام شدند.

جرج کلونی و همسرش در راه ارمنستان

یک فیلم با عنوان «۱۹۱۵» نیز در همین ماه اکران می شود که گارین هووانسیان از نویسندگان و کارگردان آن، گفته است این فیلم درباره انکار و پرده‌پوشی پس از چنین فجایع انسانی است. او ۲۴ آوریل سالگرد این روز را فرصت مغتنمی برای اتحاد ارمنی‌های سراسر جهان خواند.

امل علم‌الدین كه وكیلی لبنانی است پیش از ازدواجش به عنوان یكی از سه عضو كمیسیون سازمان ملل انتخاب شده بود تا احتمال وقوع جنایت جنگی توسط اسراییل را در غزه بررسی كند اما وی به دلیل گرفتاری‌های پیش از ازدواج مجبور شد تا اعلام کند امكان پذیرش این وظیفه را ندارد. او با دفاع از مردم غزه نوشته بود: من از موقعیت نوار غزه واقعا نگران هستم به ویژه این كه موقعیت شهروندان عادی بسیار بد است و عمیقا باور دارم كه باید تحقیقات مستقلی در آنجا صورت بگیرد و مخصوصا مساله جنایت جنگی كه در آنجا صورت گرفته، باید آشكار شود.

علم الدین چندین کتاب و مقاله نیز در حوزه حقوق جنایی در انتشارات دانشگاه آکسفورد منتشر کرده است. این وكیل بریتانیایی-لبنانی به عنوان وكیلی بین المللی و مشاور حقوقی پیشین در تحقیق در دادگاه برای موضوع لبنان و از وكلای پرونده ویكی لیكس و تیموشنكو نخست وزیر اوكراین بود.

کلونی نیز تلاش زیادی برای جلب توجه جامعه جهانی به کشتار مردم در سودان و دارفور کرده است.

حضور در برنامه بزرگداشت قتل عام شدگان ارمنی که برای محکوم کردن کشتار نژادی در جهان صورت می‌گیرد، مورد توجه چهره های دیگری هم واقع شده است.


ویدیو مرتبط :
عروسی جرج کلونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بالاخره عکس های مراسم ازدواج جرج کلونی و همسرش منتشر شد



اخبار فرهنگی - بالاخره عکس های مراسم ازدواج جرج کلونی و همسرش منتشر شد

بهتر است باور کنید: عکس‌های عروسی جرج کلونی و آمال الامودین بالاخره منتشر شد!

 دیروز مجله‌ People and Hello اولین عکس‌های داغ‎ترین عروسی سال را منتشر کرد. این اسطوره‌ی هالیوودی با عروس زیبایش در 28 سپتامبر در مراسمی باشکوه ازدواج کردند.

اخبار,اخبار فرهنگی ,مراسم ازدواج جرج کلونی

 
یکی از جالب توجه‎ترین مشخصه‌های این عروسی لباس عروس زیبای آمال از دوخت‌های French lace Oscar de la Renta بود. در این مجله نوشته شده :"او یک لباس عروس بلند با تزیین مروارید و پولک پوشیده بود."

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,مراسم ازدواج جرج کلونی

 
 همچنین داماد خوشتیپ این مراسم در کت و شلوار سیاهش می‌درخشید. این کت و شلوار دوخته شده توسط Giorgio Armani از مجموعه‌ی Made to Measure بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,مراسم ازدواج جرج کلونی

 
Armani به مجله‌ی PEOPLE گفته است: "واقعا پوشاندن یکی از لباس‌هایمان بر این بازیگر ستودنی برایمان جای افتخار دارد."


و برای تحت تاثیر قرار دادن عروس، به جرج یک دکمه سردست هدیه شد که اسمش به زبان عربی بر آن حک شده بود.
اخبار فرهنگی - سیمرغ