اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«جرج بوش» بیانیه داد: سگم مُرد!


جرج بوش پسر در بیانیه ای از مرگ سگش خبر داد.

عصر ایران: جرج بوش پسر در بیانیه ای از مرگ سگش خبر داد.

رویترز گزارش داد؛ جرج بوش پسر رئیس جمهور سابق آمریکا در بیانیه ای رسمی اعلام کرد سگش به نام "میس بیزلی" که از سگ های شکاری اسکاتلندی بود مُرد.

این سگ، بوش و همسرش لورا را در دوره ریاست جمهوری آمریکا و حضور در کاخ سفید، همراهی می کرد

«جرج بوش» بیانیه داد: سگم مُرد!

بوش در بیانیه اش اعلام کرد" او پس از نزاع با سرطان غدد لنفاوری، راحت شد".
رئیس جمهوری پیشین آمریکا در این بیانیه که از خانه اش در شهر دالاس صادر شد اضافه کرد: "به هنگام حضور ما در کاخ سفید و دالاس، او منبع سعادت بود".
 
در این بیانیه اضافه شده است: "بیزلی رفیق نزدیک بارنی (دیگر سگ بوش) بود. بیزلی نگهبان گربه های ما یعنی "بوب و برنادیت" بود. همانطور که گربه های ما او را از دست دادند، من و همسرم لورا نیز او را از دست دادیم.

جرج بوش پسر این سگ را به هنگام سالگرد تولد همسرش در سال 2004 به وی هدیه داد.


ویدیو مرتبط :
اگه خدا دوستم داره، چرا سگم مُرد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیر کویت درباره ایرانی ها به جرج بوش چه گفت؟



 

 

امیر کویت درباره ایرانی ها به جرج بوش چه گفت؟

 

یک منبع دیپلماتیک کویتی ، ناگفته ای از سفر سه سال پیش جرج بوش رییس جمهور سابق آمریکا به کویت را مطرح کرد.

وی که نخواست نامش ذکر شود به خبرنگار عصرایران گفت: سه سال پیش جرج بوش سفری به کویت داشت.

او در این سفر با صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت نیز دیداری داشت که در آن مسایل منطقه، وضعیت نظامیان آمریکا در کویت و مهم تر از همه، طرح بوش برای حمله به ایران مورد ارزیابی قرار گرفت.

این مقام کویتی افزود: سفر بوش مصادف بود با ایام محرم و سوگواری شیعیان برای امام سوم شان حسین علیه السلام که نواده پیامبر اسلام است.

بوش در ملاقات با امیر کویت نظر وی درباره حمله به ایران را می پرسد و او نیز بلافاصله به رییس جمهور آمریکا می گوید: اگر موافق باشی تو را به مناطق شیعیان کویت می برم تا ببینی آنها بعد از 1300 سال، هنوز برای کشته شدن یکی از رهبران خود سوگوار و خشمگین اند. حمله به ایران نیز چنین تبعاتی خواهد داشت و ایرانی ها که عمدتا شیعه هستند تا همیشه تاریخ در اندیشه انتقام از شما خواهند بود؛ آنها با بقیه فرق دارند و بهتر است با ایرانی ها در نیفتی.