اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جراحی بینی از 500 هزار تا 25 میلیون تومان


رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت: اعمال جراحی زیبایی‌بینی در کشور با قیمت های متفاوت 500 هزار تا 25 میلیون تومان انجام می شود.

واحد مرکزی خبر: رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت: اعمال جراحی زیبایی‌بینی در کشور با قیمت های متفاوت 500 هزار تا 25 میلیون تومان انجام می شود.

دکتر سید ابوالحسن امامی در همایش جوان‌سازی دورچشم (پری اوربیتال) افزود: این وضع نشان می دهد نظارتی بر قیمت این اعمال صورت نمی‌گیرد.

وی گفت: سازمان نظام پزشکی اخیراً برای حل این مشکل دستوری صادر کرده است و امیدواریم مؤثر باشد.

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران از نبود نظارت هم گله کرد و افزود: این عرصه نیز همچون عرصه‌های اقتصادی نیاز به نظارت دارد تا قوانین تصویب شده نیز به درستی اجرا شود.

امامی همچنین گفت: نزدیک 25 درصد اعمال جراحی زیبایی‌بینی ضروری است و می‌توان گفت بیش از 50 درصد این اعمال جراحی هیچ ضرورتی ندارد.

وی افزود: تبلیغات مختلف از جمله تبلیغاتی که در نشریه های موسوم به نشریه زرد در همه جای شهر دیده می‌شود نیز عاملی برای افزایش اعمال جراحی زیبایی است چرا که در این تبلیغات گفته می‌شود اعمال جراحی با قیمتی بسیار کم ممکن است.

امامی گفت: در کنار افزایش تمایل مردم به اعمال جراحی زیبایی با چنین تبلیغاتی، باید به این مسئله نیز توجه کنیم که بیشتر انجام دهندگان این اعمال در این زمینه تخصص ندارند.

وی افزود: بسیاری از جراحان عمومی یا جراحان دیگر رشته‌ها که آموزش‌هایی در حد ارجاع بیماران می‌بینند اقدام به اعمال جراحی زیبایی می‌کنند.

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت: دوره تخصصی جراحی پلاستیک دوره‌ای سه ساله است و متخصصان پس از این دوره باید برای گرفتن تخصص در هر یک از زمینه های مربوط به اعضای بدن دوره‌های دیگری موسوم به فلوشیپ بگذرانند.

امامی از نبود نظارت بر تبلیغات پزشکی در رسانه‌های مختلف گله کرد.

وی گفت: بسیاری از کسانی که در رسانه‌ها به عنوان متخصص و کارشناس از آنها استفاده می شود، متخصص نیستند و حتی برخی راهنمایی‌های آنها اشتباه است.

امامی افزود: ضرورت دارد سازمان نظام پزشکی کمیته‌ای برای معرفی متخصصان به رسانه‌ها ایجاد کند.

دومین همایش جوان‌سازی دور چشم (پری اوربیتال) در سالن همایش بیمارستان امام خمینی (ره) در حال برگزاری است و عصر فردا به پایان می‌رسد.


ویدیو مرتبط :
طراحی سایت شروع قیمت از 500 هزار تومان 09129315258

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اختصاص بیش از سه هزار و 500 میلیارد تومان به طرح‌های مترو در كشور



 

 

اختصاص بیش از سه هزار و 500 میلیارد تومان به طرح‌های مترو در كشور

 

تهران - رییس ستاد حمل و نقل و سوخت كشور گفت: در پنج سال گذشته دولت بیش از سه‌ هزار و 500 میلیارد تومان برای توسعه مترو در پروژه قطارهای شهری كشور اختصاص داده كه این میزان بیش از هفت برابر سال‌های پیش از آن در دولت‌های سابق است.

 

'محمد رویانیان'روز چهارشنبه در پاسخ به سئوال خبرنگار اقتصادی ایرنا در مورد منابع تخصیصی به این شركت، اظهار داشت: این امر نشان‌دهنده آن است كه دولت در امر توسعه مترو جدی است و اراده لازم را دارد، ضمن آنكه مترو تهران نیز تاكنون بیشترین كمك‌ها را از دولت در مقایسه با مترو سایر شهرهای كشور دریافت كرده است.

مدیرعامل شركت حمل و نقل ریلی كشور ادامه داد: بیش از 30 درصد از مجموع سه هزار و 500 میلیارد تومان یادشده به مترو تهران اختصاص داده شده و این در حالی است كه در پنج سال گذشته بیش از پنج برابر سال‌های قبل از آن دولت به مترو تهران كمك مالی كرده است.

رویانیان خاطرنشان كرد: بیش از پنج میلیارد دلار فاینانس خارجی برای توسعه مترو در كشور نیز در دست اقدام است كه خوشبختانه دست یافتن به آن امكان‌پذیر است و این امر به همراه سه هزار و 500 میلیارد تومان یادشده موجب ایجاد جهش در توسعه مترو در كشور خواهد شد.

وی افزود: در مترو تهران نیز بیش از سه هزار و 700 میلیارد تومان از مجموع فاینانس یادشده با ضمانت دولت صورت خواهد گرفت اما تنها مشكلی كه هم اكنون در این زمینه با آن مواجه هستیم بدهی شهرداری به بانك‌های كشور است.

این مقام مسوول تاكید كرد: تاكنون مسوولان دولتی از جمله وزیر امور اقتصادی و دارایی و خود بنده با مسوولان بانك‌ها برای رفع مشكل شهرداری تهران در این زمینه صحبت كرده‌ایم كه امیدواریم این مشكل نیز بزودی برطرف شود.

رویانیان گفت: 50 درصد از مسیر فاینانس یادشده طی شده و 50 درصد باقی‌مانده آن به مشكلات داخلی و نواقص اداری مربوط است كه در حال رفع آن هستیم.

وی اظهار داشت: مترو تهران از قدیم با كشور چین قرارداد دارد و تجهیزات خود را از شزكت‌ های چینی تامین كرده و ناگزیر در فاینانس‌های جدید خود نیز با طرف چینی وارد مذاكره می شود.

رویانیان افزود: تمام نیازهای مترو تهران تا خط هفتم آن در فاینانس یادشده تامین می شود و هم اكنون منتظریم تا شهرداری تهران بدهی خود را به نوعی با بانك‌ها تهاتر كند.... / تحلیل :ایرنا