اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جدیدترین کار «آرنولد» 68 ساله


به نقل از اسکرین کراش؛ پس از مدت‌ها و با آماده‌شدن فیلمنامه، دنباله فیلم سینمایی «کونان بربر» به مرحله ساخت نزدیک شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از اسکرین کراش؛ پس از مدت‌ها و با آماده‌شدن فیلمنامه، دنباله فیلم سینمایی «کونان بربر» به مرحله ساخت نزدیک شد.

جدیدترین کار «آرنولد» 68 ساله


بنا بر اظهارات آرنولد شوارتزنگر، وی گفتگوی خود با کارگردانان این فیلم سینمایی را آغاز کرده است.

البته بر خلاف آنچه پیش از این تصور می‌شد، این فیلم دنباله‌ای بر فیلم «کونان بربر» محصول 1982 به کارگردانی جان میلیوس است و در واقع قسمت دوم این فیلم (محصول 1984) و بازسازی‌اش (محصول 2011 میلادی) نادیده گرفته شده‌اند.

به گفته آرنولد، دنباله جدید «کونان فاتح» نام دارد و داستان فیلم به بیان اتفاقاتی می‌پردازد که وی سال‌ها پس از فرمانروایی‌اش با آن‌ها مواجه می‌شود. در واقع دنباله جدید از آخرین صحنه فیلم در سال 1982 که کونان بر تخت پادشاهی تکیه‌زده آغاز می‌شود.

سه‌گانه «کونان بربر» قرار بود، در اواخر دهه 80 میلادی به اتمام برسد که حضور شوارتزنگر در فیلم سینمایی «نابودگر» مانع این کار شد.

کریس مورگان و آندره بولوف فیلمنامه‌نویسان مطرح هالیوود، نگارش فیلمنامه این دنباله‌دار را بر عهده داشته‌اند.

آرنولد آلویس شوارتزنگر متولد 1947 میلادی، در اتریش است که از سال 1969 تا کنون در عرصه سینما حضور داشته است. آخرین اثر سینمایی وی «نابودگر؛ پیدایش» در جولای 2015 اکران شد.


ویدیو مرتبط :
جدیدترین ویدئو از آرنولد !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای یخچال ۵۶ ساله ای که هنوز به خوبی کار می کند



 

ماجرای یخچال ۵۶ ساله ای که هنوز به خوبی کار می کند

 

یک مرد انگلیسی همچنان از یخچالی که والدینش در ۱۲ ژوئن ۱۹۵۴ خریداری کرده بودند و هنوز به خوبی کار می کند استفاده می کند.

 

ادموند گارود در یک دهکده کوچک در ۵۰ کیلومتری لندن زندگی می کند و تاکید می کند که بعد از آنکه والدینش مجبور شدند یکبار ترموستات این یخچال سالخورده را تعویض کنند هرگز با آن مشکلی نداشته است.

 

این یخچال محصول مدل DE.۳۰ محصول شرکت جنرال الکتریک است که والدین این مرد انگلیسی برای اینکه از فاسد شدن شیر جلوگیری کنند در ۱۲ ژوئن ۱۹۵۴ به قیمت ۶۹ پوند آن زمان (معادل هزار و ۴۱۵ پوند فعلی) خریداری کردند. این یخچال کوچک بوده و به رنگ کرم است.

 

والدین ادموند گارود این یخچال را به صورت قسطی خریداری کرده بودند و ماهی ۶ شیلینگ و ۸ پنس قدیمی اقساط آن را پرداخت می کردند.

 

پس از چند هفته که از ورود این یخچال به خانه گارودها می گذشت، ترموستات آن دچار مشکل شد و این خانواده با استفاده از گارانتی ۱۲ ماهه آن، ترموستات این دستگاه را عوض کردند. از آن زمان این یخچال هرگز مشکلی ایجاد نکرده است.

 

این مرد ۵۰ ساله که تکنسین سابق یک لابراتوار است هنوز رسید اصلی، گارانتی و دفترچه راهنمای این یخچال را نگه داشته است.

 

وی در مورد این یخچال گفت: "من یکی از آن آدمهایی هستم که احساس می کنند اگر وسیله ای خوب کار می کند باید آن را تا زمانی که خراب شود نگه داشت. این یخچال برای من یک دوست قدیمی است."

 

این یخچال در رقابت "زمان تغییر" که از سوی انجمن سازندگان لوازم خانگی برگزار شده بود برنده جایزه قدیمی ترین یخچال انگلیس شد.

 

اکنون ادموند گارود آماده است تا این یخچال خود را با یک یخچال جدید که سالی ۶۰ پوند در هزینه برق صرفه جویی می کند مبادله کند.

 

داگلاس هربیسون، رئیس این انجمن در این خصوص اظهار داشت: "ما این یخچال را در یک موزه نگهداری خواهیم کرد. این یخچال اگرچه هنوز به خوبی کار می کند اما مقدار زیادی انرژی می بلعد."