اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جدیدترین مدل خودرو «نیسان» +عکس


نیسان خودرو تازه‌اش به نام پولسار (Pulsar) را به‌زودی به بازار اروپا عرضه خواهد کرد.

روزنامه دنیای اقتصاد: نیسان خودرو تازه‌اش به نام پولسار (Pulsar) را به‌زودی به بازار اروپا عرضه خواهد کرد.

نیسان این خودرو کوچک هاچ‌بک را که اولین محصولش از این نوع در اروپا پس از سال 2006 است و قرار است رقیبی برای خودروهایی چون فورد فوکوس و فولکس واگن گلف باشد، کمتر از رقبایش قیمت‌گذاری کرده تا بتواند مشتریان بیشتری را جلب کند.

جدیدترین مدل خودرو «نیسان» +عکس

پولسار در ماه اکتبر آینده وارد بازار خواهد شد و قیمت پایه‌اش 20 هزار و 150 یورو خواهد بود. خودروساز ژاپنی پولسار را با ظرفیت سالانه 80 هزار دستگاه در کارخانه‌اش در بارسلونای اسپانیا تولید می‌کند.

 خودرو تازه نیسان به یک موتور 2/1 لیتری گازوئیلی توربوشارژ مجهز است که 115 اسب بخار قدرت دارد. نیسان می‌گوید دو کشور بریتانیا و آلمان احتمالا‌ بزرگ‌ترین بازارهای این هاچ‌بک تازه خواهند بود.


ویدیو مرتبط :
معرفی ویدیویی خودرو نیسان سنترا مدل 2020

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین مدل جگوار گربه وحشی لقب گرفت/عکس



گربه وحشی , مدل جگوار , اخبار , جدیدترین اخبار


جگوار با رونمایی از خودروی جدید خود به نام F-type S توانسته دل بسیاری از کارشناسان و علاقه‌مند به دنیای خودرو را به دست آورد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، جگوار جدید مجهز به موتوری سه لیتری خورجینی‌است که می‌تواند تا ۳۸۰ اسب‌بخار نیرو تولید کند. این خودروی جدید می‌تواند در عرض ۵ ثانیه از سرعت ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و همین موضوع جگوار F-type S را به خودرویی سرعتی و مسابقه‌ای تبدیل می‌کند.

البته باید توجه داشت که طراحان و سازندگان این خودرو سرعت آن را به ۲۷۵ کیلومتر در ساعت محدود کرده‌اند ولی به عاشقان سرعت یاداوری کرده‌اند که این کاهش سرعت را به صورت الکتریکی انجام داده‌اند. یعنی عشق سرعت‌ها می‌توانند به اعمال دست‌کاری بر ساختار الکتریکی خودرو سرعت آن را بدون محدودیت افزایش دهند.

این خودرو از لحاظ طراحی هم منحصر به فرد به حساب می‌آید. چراغ‌های کشیده و باریک جگوار دقیقا یاداور چشم‌های گربه وحشی‌است و نوع طراحی ساختاری این خودرو هم نشان از سرعتی بودن آن دارد. چراغ‌های عقب باریک و کشیده این خودرو هم دیگر نقطه جذابیت آن است.

از نظر طراحی داخلی هم این خودرو چشم‌نواز است. از تودوزی صندلی‌ها گرفته تا جای‌گیری دکمه‌های مورد نیاز برای راننده همگی نشان از خودرویی لوکس و دل‌نشین دارند.

گربه وحشی , مدل جگوار , اخبار , جدیدترین اخبار

گربه وحشی , مدل جگوار , اخبار , جدیدترین اخبار

گربه وحشی , مدل جگوار , اخبار , جدیدترین اخبار



همچنین مکلارن از خودروی جدید خود که P1 نام دارد در نمایشگاه پاریس رونمایی کرد. نامه نیوز