اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جدیدترین فیلم‌های در راه اکران سینماهای تهران


فیلم‌های سینمایی «آقای الف» و «ملکه» از چهارشنبه این هفته (11 اردیبهشت‌ماه) و «چه خوبه که برگشتی» از اواسط خردادماه اکران می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا: فیلم‌های سینمایی «آقای الف» و «ملکه» از چهارشنبه این هفته (11 اردیبهشت‌ماه) و «چه خوبه که برگشتی» از اواسط خردادماه اکران می‌شوند.

 حبیت کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره‌ی مصوبات جلسه‌ی اخیر این شورا بیان کرد: در این جلسه مقرر شد که فیلم سینمایی «ملکه» از چهارشنبه (11اردیبهشت‌ماه) به جای «تهران 1500» در گروه «استقلال» روی پرده برود.

وی ادامه داد: همچنین قرارداد فیلم سینمایی «چه خوبه که برگشتی» به کارگردانی داریوش مهرجویی برای اکران پس از فیلم «ملکه» در گروه «استقلال» ثبت شد.

کاوش همچنین از اکران فیلم سه بعدی «آقای الف» در سینماهای آزاد خبر داد و گفت: مقرر شد این فیلم سینمایی به کارگردانی علی عطشانی به صورت آزاد در سانس فوق‌العاده سینما «آزادی»، سانس فوق‌العاده سینما «فرهنگ»، سانس‌های تالار«ایوان شمس» و همچنین در هر سینمایی که صاحبان فیلم بتوانند با آن قرارداد ببنند، اکران شود.


ویدیو مرتبط :
چه فیلمی را در سینماهای تهران تماشا کنیم/تازه های اکران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اکران فیلم کیارستمی در سینماهای تهران


فیلم سینمایی «کپی برابر اصل» ساخته عباس کیارستمی از 5 اردیبهشت در سینماهای گروه هنر وتجربه اکران می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: فیلم سینمایی «کپی برابر اصل» ساخته عباس کیارستمی از 5 اردیبهشت در سینماهای گروه هنر وتجربه اکران می‌شود.

این فیلم قرار است در دو نسخه دوبله و زیرنویس فارسی در سینماها به نمایش در آید.

جعفری مدیر شرکت قرن 21درباره دوبله این فیلم می‌گوید:دوبله این فیلم با نظارت خود آقای کیارستمی انجام شده است .خصوصا اینکه آقای کیارستمی حساسیت ویژه‌ای در زمینه ترجمه و دوبله این فیلم داشت.

او ادامه داد:مدیریت دوبلاژ این فیلم بر عهده سعید مظفری بوده و ترجمه آن را خانم گرگانی برعهده داشته است.

به گفته جعفری دراین فیلم سعید مظفری به جای ویلیام شیمل و مریم شیرزاد به جای ژولیت بینوش صحبت می‌کند.

«کپی برابر اصل» فیلمی به نویسندگی و کارگردانی عباس کیارستمی و محصول سال ۲۰۱۰ است وژولیت بینوش وویلیام شیمل بازیگران اصلی آن هستند.

وقایع فیلم در ایالت توسکانی ایتالیا می گذرد. داستان فیلم پیرامون صاحب یک گالری هنری (ژولیت بینوش) و نویسنده‌ای که او به تازگی با وی آشنا شده (ویلیام شیمل)، می‌گذرد.

فیلم پس از نمایش در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۰ با استقبال خوبی همراه شد و ژولیت بینوش برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره را به خود اختصاص داد. این فیلم همچنین در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۰ یکی از نامزدهای جایزه نخل طلا بود.