اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جدیدترین عکس ها از «فصل فراموشی فریبا»‌


«فصل فراموشی فریبا»‌ آخرین ساخته عباس رافعی روایت داستان زنی است که گذشته نامتعارفش سایه بر روی زندگی عاشقانه اش انداخته و تلاش وی برای فرار از این گذشته سرنوشت نافرجامی را برای او رقم می زند.

کافه سینما: «فصل فراموشی فریبا»‌ آخرین ساخته عباس رافعی روایت داستان زنی است که گذشته نامتعارفش سایه بر روی زندگی عاشقانه اش انداخته و تلاش وی برای فرار از این گذشته سرنوشت نافرجامی را برای او رقم می زند.

بازیگران: ساره بیات ،امین زندگانی ، شهین تسلیمی ،هومن کیایی ، مرجان سپهری ، ماجین موسوی، عباس شجاع ، فریبا آهنگ ، ژیلا آل رشاد ، ژیلا شاهی،مهدی محتشمی، سعید فرجی، عباس رستگار پور،پرستو مدانلو،عدنان کاپوسیان ، بهزاد مشایخ ، ابراهیم ابراهیمی،ابوالحسن علی محمدی ، علی گل زاده ، امیر کیوان معصوم، محمد سلمان اعلایی، محمد خالصی، مهسا نوعی ،سمانه صالحی ، فرناز قره خانی،سادیا جلالی پور ،سحر عبدالهی،گلاره دربندی، هدیه مشایخ، نازنین امینی،بهروز باغبان ، امیر حسی روحی ،عبد الرضا حمیدی ، شراره میزانی، سمانه صالحی، ساسان صالحی.

























ویدیو مرتبط :
آنونس فیلم فصل فراموشی فریبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین خبرها و عکس ها از فصل جدید مجموعه تلویزیونی ۲۴



اخبار فرهنگی - جدیدترین خبرها و عکس ها از فصل جدید مجموعه تلویزیونی ۲۴

فصل نهم سریال تلویزیونی 24 با عنوان: یک روز دیگر زنده بمان، دقیقا همان چیزی بود که تماشاگران و منتقدان انتظار داشتند. یک مجموعه تلویزیونی خلاق که تماشاگران منتظرش را ناامید نمی‌کند.

فصل اول سریال ۲۴ وقتی در سال ۲۰۰۱ به نمایش درآمد؛ مخاطبان بسیاری جذب‌کرد. جالب اینجا بود که همزمان با پخش ۲۴ در آمریکای شمالی و کانادا این سریال در بیش از ۱۲۱ کشور دیگر نیز همزمان نمایش داده می‌شد.

فصل نهم سریال تلویزیونی 24 با عنوان: یک روز دیگر زنده بمان، دقیقا همان چیزی بود که تماشاگران و منتقدان انتظار داشتند. یک مجموعه تلویزیونی خلاق که تماشاگران منتظرش را ناامید نمی‌کند انتظاری که بیش از 4 سال طول کشیده بود.

  اخبار,اخبار فرهنگی,جدیدترین خبرها و عکس ها از فصل جدید مجموعه تلویزیونی ۲۴

 از نکات جالب توجه فصل نهم تغییر مکان رویداد‌ها و ماجرا از شهرهای آمریکا به لندن بود. روندی که ابتدا به ساکن باعث تردیدهایی شده بود اما تقریبا با پایان قسمت دوم از فصل نهم؛ معلوم شد انتخاب لندن به عنوان لوکیشن اصلی؛ گزینشی هوشمندانه بوده است.

در فصل نهم نیز جک باور با بازی کیفر ساترلند محور همه ماجرا‌ها است و عمده داستانک‌ها به نحوی منطقی به او ختم می‌شوند. از بازیگران قبلی حضور "مری لین راسکوب"نیز قابل قبول است. راسکوب که از فصل سوم به سریال 24 اضافه شده و همواره نزدیک ترین دوست و یاور و حامی جک بوده؛ در فصل نهم نیز با کاراکتری خاص در کنار وی قرار دارد.

موضوع فصل نهم سریال 24 کمی تا قسمتی با دیگر فصل‌ها تفاوت دارد. اگر در فصل اول سریال 24 نینامایرز ( بابازی ساراکلارک)  به عنوان دستیار جک باور و معاون سی تی یو لس آنجلس، سرآخر  از دیدگاه تهیه كنندگان این مجموعه "یک خائن و تروریست حرفه‌ای" از کار درآمد؛ و یا  قسمت هشتم نیز کاراکتر "دینا والش" چنین هویتی داشت در فصل نهم اوضاع پیچیده‌تر است و مجموعه‌ای از "تروریست‌های اروپایی و آمریکایی" در قصه حضور دارند.

  اخبار,اخبار فرهنگی,جدیدترین خبرها و عکس ها از فصل جدید مجموعه تلویزیونی ۲۴

به طور کلی  هرگز قرار نیست که در سریال 24 کاراکتری بدون هویت باقی بماند . یا کاراکتر بد است و یا اینکه آدم حسابی است . از این رو در فصل نهم نیز از آدم‌های خاکستری خبری نیست.

نکته مهم در شروع فصل نهم معرفی دوباره جک باور است.برای بیننده تلویزیونی او احتیاجی به رونمایی ندارد اما در نظر داشته باشید که او 4 است که زندگی مخفیانه‌ای داشته و حالا با سفر رئیس جمهور آمریکا دوباره سروکله او آنهم در لندن پیدا شده است.

چنین حضوری بار تعلیق و سوسپانس موثری به قسمت اول و دوم این فصل وارد ساخت و باعث شد بیننده تلویزیونی ششدانگ ذهن خود را به مرور وقایع اختصاص دهد...

  اخبار,اخبار فرهنگی,جدیدترین خبرها و عکس ها از فصل جدید مجموعه تلویزیونی ۲۴

  پشت صحنه مجموعه تلویزیونی ۲۴
کاگردان اصلی فصل نهم: جان کاسار؛ بازیگران: کیفر ساترلند (جک باور)؛ مری لین راسکوب (کلویی اوبراین)؛ ایوان استراکوفسکی(کیت مورگان)؛ویلیام دان (جیمز هلر)؛ میکائیل وینکات؛ کیم رور؛ بنجامبن برت؛ استیفن فرای.

تعداد ایپزود: 12 قسمت؛ زمان هر ایپزود: 43 دقیقه؛ آهنگساز: شان کالری؛ محصول 2014 فاکس

اخبار فرهنگی - همشهری آنلاین