اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جدیدترین جنجال اسرائیلی مبارک است!


ثبت نام فردی با نام و مشخصات کامل و حتی محل زندگی دیکتاتور مخلوع مصر در پایگاه الکترونیکی کمیته عالی انتخابات مصر جهت رای دادن، جنجال بسیاری ایجاد کرده و به خبر داغ رسانه های این کشور تبدیل شده است.

ثبت نام فردی با نام و مشخصات کامل و حتی محل زندگی دیکتاتور مخلوع مصر در پایگاه الکترونیکی کمیته عالی انتخابات مصر جهت رای دادن، جنجال بسیاری ایجاد کرده و به خبر داغ رسانه های این کشور تبدیل شده است.

 بررسی اسناد موجود در پایگاه الکترونیکی کمیته عالی انتخابات مصر نشان می دهد فردی با مشخصات کامل "حسنی مبارک" از فلسطین اشغالی برای شرکت در انتخابات و دادن رای ثبت نام کرده است.

بر این اساس، این فرد که به نظر می رسد کارت شناسایی ملی دیکتاتور مخلوع و ریزترین اطلاعات مربوط به زندگی و محل اقامتش را در اختیار داشته به سایت کمیته عالی انتخابات وارد شده و برای رای دادن پروفایلی ایجاد کرده است.

این فرد ناشناس که در رژیم اسرائیل حضور دارد شماره 14 رقمی شناسایی مبارک و محل اقامتش در منطقه "مصر الجدید" را دقیقا به همراه داشته است.

ثبت نام حسنی مبارک برای رای دادن در انتخابات جنجال رسانه ای داغی را در مصر ایجاد کرده و برخی معتقدند فردی که از فلسطین اشغالی به جای مبارک ثبت نام کرده تمامی اطلاعات وی را در اختیار داشته و با این اقدام در نظر داشته پیامی معنی دار و خاص برای مردم مصر داشته باشد.

منبع: مهر




ویدیو مرتبط :
جدیدترین گوگل اسرائیلی در جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات جدیدترین جنجال لیگ برتر



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

جزئیات جدیدترین جنجال لیگ برتر / پرسپولیس تهدید کرد چون:«یحیی گفت آخه این اوته؟ و اخراج شد»/ تاج:با رویانیان حرف می زنم / عسگری: با ساعی دوستم اما این چه ربطی به داوری دارد

مدیریت ورزش - مهدی تاج می گوید خودش بازی پرسپولیس و آلومینیوم را از نزدیک دیده است . داوری اگرچه ایرادهای ریزی داشته اما نباید چنین هجمه ای به راه بیفتد.

مرتضی رضایی ؛ خبرآنلاین:اعتراض به یک پرتاب اوت و اخراج یحیی گل محمدی از بازی با آلومینیوم.همین اتفاق کافی بود تا علاوه بر درگیری لفظی خود یحیی با داور،داد محمد رویانیان هم پس از بازی در بیاید و او دنباله حرفی را که همین دو روز پیش زده بود را بگیرد و بگوید:«هیئت مدیره موافقت کند،از لیگ برتر و جام حذفی کنار می کشیم.»

رویانیان هیچ وقت با این جدیت از تصمیمی که گرفته حرف نزده بود؛حتی بعد از بازی با نفت تهران که سرمربی پرسپولیس به خاطر اعتراض به روند داوری با کارت قرمز روبرو شد.آن زمان خبری از کناره گیری از لیگ برتر و جام حذفی نبود و مدیر عامل سرخپوشان فقط اشتباهات را به رخ داوران کشید و با بیان اینکه علی دایی در بازی با استقلال فحش می دهد،یحیی را در بازی با نفت اخراج می کنند! آتش روشن شده را زیر خاکستر پنهان کرد.

اما پس از بازی در بندر عباس رویانیان که به نظر کارد به استخوانش رسیده است از سناریویی حرف زد که فقط علیه پرسپولیس به راه افتاده است.اشتباهاتی که به طور مکرر در حال شکل گیری است و به نظر تمامی هم ندارد. «اشتباهات داوری به طور سریال‌وار علیه تیم پرسپولیس در حال شکل‌گیری است. اشتباهاتی که از اول فصل شروع شده و همچنین ادامه دارد و ظاهرا تمام شدنی نیست. در بازی با آلومینیوم هم بر اساس نظر کارشناسان داوری، سه موقعیت تک به تک و مسلم گلزنی پرسپولیس با اشتباه داور و کمک داور و بدون دلیل آفساید اعلام شد».

رویانیان مدت هاست که  فریاد اعتراض سر می دهد. این بار دیگر خیلی شفاف حسین عسگری رئیس کمیته داوران را متهم کرده است. داور بازی بندرعباس خیلی ساده رای به اخراج یحیی داد که در تصاویر اولیه به نظر نمی رسید اعتراضی چندان جدی داشته باشد. شاید او قربانی اعتراض های شدید مربیان دیگر و دلخوری و قهر داوران شد. هفته ای نیست که به داوری در لیگ توهین نشود.حتی محسن ترکی به خاطر تهمت هایی که دایی و پیروز قربانی به او زده بودند تصمیم گرفته  که این حرفه را برای همیشه کنار بگذارد. مربیان دیگر هم هستند که بارها و بارها لب به انتقاد از داوران گشوده اند و با ادبیاتی خاص آنها را خطاب کرده اند. مثلا مایلی کهن که اعتراضش به سعید بخشی زاده را تا وسط زمین دنبال کرد! با این وجود انگار تنها داوران کارت قرمز را جلوی چشم یحیی گل محمدی می گیرند که در تمام سال های فوتبالش به بازیکن و مربی محجوب معروف بوده است. 

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی پرسپولیس در این باره می گوید:« من با یحیی حرف زدم . او می گوید به داور گفتم آخه این اوت بود؟» او تاکید دارد این تمام حرف سرمربی پرسپولیس بوده که حکمش شده اخراج از زمین و همین کارت خون رویانیان را به جوش آورده است. البته سرخ ها به دو آفساید اعلام شده از سوی صالحی و تیمش هم اعتراض دارند. یکی آفسایدی که حسن کامرانی فر در نیمه اول از هادی نوروزی گرفت و یکی دیگر آفسایدی که کمک دوم از کریم انصاری فرد گرفت. آفسایدی که تاج ، رئیس سازمان لیگ و تماشاگر ویژه این مسابقه درباره اش می گوید:«من خودم هم روی این صحنه شک داشتم. در پرواز با آقای صالحی همسفر بودیم. از او در این باره پرسیدم که گفت خطای کریم انصاری فرد را گرفته است و نه خطای آفساید.»

رویانیان اما وقتی به سیم آخر می زند همه را از دم تیغ می گذراند. او که یک ماه قبل با عسگری در یک جبهه در دفتر کفاشیان به مربیانی می تاختند که قبل از بازی داورها را یار دوازدهم پرسپولیس لقب می دهند ، این بار عسگری را رئیس تبانی گر ها لقب می دهد. رئیس دپارتمان داوری را صاحب صلاحیت برای این مسئولیت مهم نمی داند و او را متهم می کند که با باشگاه آلومینیوم هرمزگان در ارتباط است. اتهامی که پیشتر در برنامه 90 از سوی خداداد افشاریان به عسگری وارد شده بود. حسین عسگری دوستی بیش از 25 ساله با سهراب ساعی مدیر اجرایی آلومینیوم دارد. ساعی که کمک داور قدیمی فوتبال ایران است. این رابطه دوستی اما هر بار سبب چنین اتهاناتی به عسگری می شود. عسگری که به رغم همه رفتارهای تند و خشنش ، همیشه سعی کرده استقلالش را حفظ کند.

پرسپولیسی ها شاکی هستند که بندری ها ابتدایی ترین قانون فوتبال را زیر پا گذاشته اند. اینکه تیم داوری بازی شب قبل از مسابقه در هتل آلومینیوم بوده اند. گروه داوری و ناظران در هتل آرتیداد بندرعباس اقامت داشتند و تیم آلومینیوم هم همان جا اردو داشته است. این اتفاق برای پرسپولیسی ها سوء تفاهم ساخته است.

هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری در این باره به خبرآنلاین می گوید:« این که بهانه خوبی نیست. چون در همه ایران معمولا چون شهرها به اندازه کافی هتل ندارند ، داوران و تیم میزبان در یک هتل حضور دارند. اما آنچه این حرف و حدیث ها را به همراه می آورد پرچم های ضعیف یک کمک داور است که دیروز نتوانست در اندازه های خودش باشد.

به هر حال وقتی توپ در یک متری کمک داور کرنر می شود و او اوت می گیرد یا توپی که دفاع به انصاری فرد پاس می دهد را آفساید می گیرد ذهنیت ایجاد می کند و عملکرد خوب دپارتمان داوری با یک روز بد یک کمک داور زیر سئوال می رود. به نظرم باید دوستان در انتخاب های شان کمی دقت بیشتری داشته باشند . به خصوص وقتی در موردی ذهنیت هم وجود دارد.» او اما از مسئولان پرسپولیس می خواهد حرمت افراد را حفظ کنند و در شرایطی که بدترین توهین ها به داوران زده می شود ، به این جو دامن بیشتری نزنند.

اتهامی که حسین عسگری پیشتر درباره اش به خبرآنلاین گفته بود:« بله من با سهراب ساعی دوست هستم و رفت و آمد خانوادگی داریم ولی هیچ وقت این رفاقت را در کارم دخالت ندادم. آنهایی که حسین عسگری را می شناسند یادشان هست که من چطور در این مسائل برخورد می کنم. پسر عمه های خودم بازیکن بودند و در تیم هما بازی می کردند. تمام دوران فوتبال شان با هم مشکل داشتیم چون تعارف نمی کردم و با خطاهای شان ، برخورد جدی می کردم. کارت می دادم ، اخراج شان هم می کردم. این طور اتهام زنی ها اصلا خوب نیست.»

حالا پرسپولیس تهدید به انصراف کرده است تهدیدی که مهدی تاج عضو پیشین هیات مدیره پرسپولیس و رئیس فعلی سازمان لیگ درباره اش می گوید:« البته من باید یک چیزی درباره برخوردهای داوران بگویم و آن اینکه به نظرم برخورد با یحیی سختگیرانه بود. من یحیی را از سال های قبل می شناسم. او یکی از متین ترین بازیکنان و مربیان ایران است. حالا چون فشارها روی داوران زیاد شده نباید خدای ناکرده تصمیمی گرفته شود که یکی برداشت کند می خواهد کاسه و کوزه ها را سرش بشکنند چون با دیگران که اعتراض می کنند برخورد جدی نمی شود. درباره حرف های رویانیان هم با او جلسه می گذارم و حرف می زنیم. به هر حال اشتباهات داوری این قدر هم اثرگذار نبوده که بخواهیم اینچنین واکنشی را شاهد باشیم. باید همه کمی آستانه صبرمان را بالا تر ببریم.»

اما شاید اتفاقی که همه این حوادث را تشدید می کند خواستی باشد که داوران از کمیته انضباطی داشتند اما چون دیدند آنجا اجرا نمی شود خودشان به فکر برخورد جدی افتاده اند. نصیرزاده می گوید:« اگر در مواردی که به داوران توهین می شود برخوردی قاطع می شد، این فضا ایجاد نمی شد.»/خبرآنلاین