اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جدیدترین اقدام وحشیانه داعش


منابع محلی در موصل از ترور امام جماعت مسجد یونس پیامبر(ع) به دست تروریست های وابسته به گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام به علت مخالفت با آوارگی مسیحیان خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم: منابع محلی در موصل از ترور امام جماعت مسجد یونس پیامبر(ع) به دست تروریست های وابسته به گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام به علت مخالفت با آوارگی مسیحیان خبر دادند.

شیخ برهم الطائی عضو مجلس اعیان موصل عراق اعلام کرد: تروریست های داعش امام جماعت مسجد یونس(ع) را در موصل به سبب مخالفت وی با آواره کردن مسیحیان از استان به قتل رسانده اند.

وی افزود: تروریست های گروهک داعش ظهر روز شنبه شیخ عبدالسلام محمد امام جماعت مسجد یونس را به سبب مخالفت با تسلیم مسجد به گروهک داعش و مخالفت با آواره کردن مسیحیان کشتند.


ویدیو مرتبط :
واکنش نزدیکان خلبان اردنی به اقدام وحشیانه داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین اقدام وحشیانه داعش+عکس (18+)


تروریست‌های داعش در جنایتی دیگر سر یک سرباز سوری را در منطقه "رقه" با شمشیر بریدند.

باشگاه خبرنگاران جوان: تروریست‌های وارداتی داعش به سرکردگی آمریکا و غرب فعالیت‌های خود را در سوریه آغاز کرده و هم اکنون نیز در عراق مستقر شده‌اند.

تروریست‌های نیابتی از ابتدای ماجراجویی خود در منطقه عده زیادی از مردم بیگناه را کشته و به راحتی از جنایات خود تصویربرداری می‌کنند.  

در اینجا این موضوع حائز اهمیت است که داعشی‌ها بدون اینکه بویی از انسانیت برده باشند به راحتی انسانهای بیگناه را سلاخی کرده و به راحتی از جنایات خود تصویر می‌گیرند.

تروریست‌ها با شمشیر سر سرباز سوری را زدند +عکس

این تروریست‌ها این بار نیز در اقدامی وحشیانه سر یک سرباز سوری را در منطقه "رقه" با شمشیر زدند.

در این تصویر همچنین کودکی حضور دارد که به راحتی نظار‌ه‌‌گر زدن بی‌رحمانه سر یک انسان است و دیگر تروریست‌ها به راحتی از این فاجعه غیرانسانی تصویربرداری می‌کنند که این مسئله خوی وحشیانه داعشی‌ها را بیش از پیش آشکار می‌سازد.