اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جدیدترین اقدام ضد ایرانی کانادایی ها


باور آن سخت است که یک منزل قدیمی سرخ رنگ در بلوار "شپارد" تورنتو با چمن های کوتاه نشده و سقف ویران خود را در کانون توجهات بین المللی بیابد.

خبرگزاری مهر: باور آن سخت است که یک منزل قدیمی سرخ رنگ در بلوار "شپارد" تورنتو با چمن های کوتاه نشده و سقف ویران خود را در کانون توجهات بین المللی بیابد.

دلیل این توجهات بین المللی آن است که یک قاضی در شهر تورنتو با اعلام این موضوع که این منزل قدیمی متعلق به ایران است، مدعی شده می توان آن را به نفع قربانیان حوادثی که ادعا می شود تهران در آن دست داشته اند مصادره کرد.

جدیدترین اقدام ضد ایرانی کانادایی ها

در این میان پرونده ای که متعلق به 20 سال قبل است مجددا گشوده شده است. در این پرونده ادعا شده که دو مرد کانادایی توسط نیروهای حزب الله ربوده شده و برای مدتی دربند بوده اند.

هر چند این دو نفر تا کنون با طرح شکایت خود در دادگاه های امریکا به موفقیت هایی رسیده اند اما همچنان در تلاش هستند تا میزان غزامت دریافتی خود را افزایش بدهند.

به دلیل وجود رویکرد ضد ایرانی دولت کانادا، تحرکات ضد جمهوری اسلامی مرتبا در این کشور دیده می شود و از آنجا که اوتاوا و تل آویو روابط گسترده ای با یکدیگر دارند کانادا اغلب در اقدامات ضد ایرانی خود از آمریکا نیز پیشی می گیرد.


ویدیو مرتبط :
اقدام ضد ایرانی شبکه من و تو؛ پشیمانی از ایرانی بودن!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین اقدام ضد ایرانی آمریکا


در آستانه دور دیگری از مذاکرات ایران و 1+5 برای دستیابی به توافق نهایی،‌ آمریکا مغایر با روح توافق موقت ژنو بار دیگر تعدادی افراد حقیقی و دو شرکت ایرانی را تحریم کرد.

خبرگزاری ایسنا: در آستانه دور دیگری از مذاکرات ایران و 1+5 برای دستیابی به توافق نهایی،‌ آمریکا مغایر با روح توافق موقت ژنو بار دیگر تعدادی افراد حقیقی و دو شرکت ایرانی را تحریم کرد.

یک فرد چینی یک ایرانی و دو شرکت ایرانی از سوی آمریکا به اتهام صادرات محصولات مرتبط با غنی‌سازی اورانیوم به ایران در لیست تحریم قرار گرفتند.

سی هی چنگ، 34 ساله روز هفتم فوریه در فرودگاه هیترو لندن دستگیر شد. پلیس لندن اعلام کرده است که اکنون چنگ در پایتخت در دادگاه برای محاکمه آماده شده است و منتظر دور بعدی دادگاه خود است.

این محصولات نوعی از سنسورهایی هستند که می‌توانند برای سانتریفیوژها مورد استفاده قرار بگیرند.

مقامات آمریکایی ادعا کرده‌اند چنگ با سیدابوالفضل شهاب جمیلی از تهران و شرکت‌های مهندسی نیکارو و شرکت تولیدی تکنیک عیوض به صادرات محصولات آمریکایی پرداخته‌اند.

چنگ تجارت خود را با جمیلی و شرکت نیکارو از نوامبر 2005 آغاز کرده است و از آن زمان تاکنون هزاران ابزار و تولیدات چینی مرتبط با برنامه هسته‌ای به ایران صادر کرده است.