اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جدایی پزشک دهکده از چهارمین همسر خود


جین سیمور بازیگر نقش بیاد ماندنی دکتر کوئین در سریال تلویزیونی پزشک دهکده پس از بیست سال زندگی مشترک از همسرش جیمز کیچ جدا شد.

سینما خبر: جین سیمور بازیگر نقش بیاد ماندنی دکتر کوئین در سریال تلویزیونی پزشک دهکده پس از بیست سال زندگی مشترک از همسرش جیمز کیچ جدا شد.

دیلی میل گزارش داد آنها در چند سال گذشته دچار اختلافات شدیدی شده بودند و تنها موضوعی که موجب شده بود زندگی مشترک آنها ادامه داشته باشد فرزندانشان بوده است.



البته آنها قرار است در برخی مسائل مربوط به فرزندانشان همچنان با هم رابطه داشته باشند. جین از ازدواج چهارمش دو فرزند دوقلوی پسر به نامهای جان و کریستوفر دارد.

سیمور تاکنون چهار بار ازدواج کرده است. همسر اول او مایکل آتنبروگ فرزند بازیگر معروف انگلیسی ریچارد آتنبروگ(73-1971)، جفری پلانر(78-1977)، دیوید فلین(92-1981)، و جیمز کیچ(2013-1993) هستند.


ویدیو مرتبط :
پزشک دهکده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهدوی کیا از جدایی همسر و دخترش می گوید



 

 

مهدی مهدوی‌کیا از مشهورترین فوتبالیست‌های ایران محسوب می‌شود، نمونه‌ای از یک بازیکن حرفه‌ای و با اخلاق که همیشه مورد احترام است. به نوشته مجله ایده آل : پس از سال‌ها حضور در فوتبال آلمان،‌ بیشتر از یک سال است که به ایران بازگشته و پس از حضور در استیل آذین، این فصل عضو تیم داماش گیلان است. این تغییر وضعیت زندگی برای فوتبالیست‌ متاهل و دارای یک فرزند دختر، بهانه‌ای شد تا به سراغ او برویم و از شرایط جدید زندگی‌اش جویا شویم.

 

شمال ایران را دوست دارم

کلا شهرهای شمالی کشور را خیلی دوست دارم سرسبزی و فضای زیبایی که شمال دارد کم‌نظیر است زیاد به شمال سفر کرده‌ام و بعد از این نیز سعی می‌کنم به مناطقی از ایران که هنوز ندیده‌ام سر بزنم و از این طبیعت زیبا لذت ببرم.

 

شهر کوچک بی‌نظیر

بسیاری از شهرهای شمالی ایران را دیده‌ام ولی ماسوله را تا به‌حال ندیده بودم که به تازگی به آنجا رفتم و باید بگویم واقعا این شهر بی‌نظیر است، قدمت و تاریخ ماسوله خانه‌هایی که در دل کوه ساخته‌اند همه و همه این شهر را برای من به شهری فراموش‌نشدنی تبدیل کرد. پیشنهاد می‌کنم همه از این شهر دیدن کنند زیرا واقعا در این شهر شگفت‌زده خواهید شد.

خدا را شکر که راه دور نیست

هنوز وقت نشده در شهر رشت خانه‌ای بگیرم فعلا در ساختمان باشگاه ساکن هستم تا فرصت کنم و جایی برای زندگی پیدا کنم. البته خیلی هم ساختمان باشگاه بد نیست ولی در هر حال باید دنبال خانه‌ای مناسب باشم.  متاسفانه به دلیل کلاس‌هایی که دخترم «عسل» می‌رود به‌طور کامل نمی‌توانند پیش من بمانند ولی چندروزی به رشت می‌آیند یا من به تهران می‌روم به آن‌ها سر می‌زنم. در هرصورت دوری از آن‌ها سخت است ولی خدا را شکر راه زیاد دور نیست و می‌توانیم زود به زود یکدیگر را ببینیم.

 

دخترم عاشق فوتبال است ولی…

دخترم الان ۱۲ ساله شده است و فارسی را خیلی خوب صحبت می‌کند اما به مدرسه آلمانی در تهران می‌رود.

عسل همه بازی‌های تیم ما را نگاه می‌کند و همه نتیجه‌ها را پیگیری می‌کند ولی در فوتبال بازی کردن استعداد ندارد و بیشتر بدمینتون، تنیس و شنا بازی می‌کند ولی اطلاعات عمومی فوتبال او زیاد است.

 

دریا را دوست دارم ولی در حد نگاه کردن به آن

من دریا را خیلی دوست دارم وقتی در ساحل باشم و به موج‌ها یا به آرامش دریا نگاه می‌کنم و لذت می‌برم ولی فقط در همین حد دریارو دوست دارم. هیچ‌وقت به‌خاطر شنا به دریا نمی‌روم زیرا خاطره بدی از دریا دارم و نمی‌خواهم آن خاطره تکرار شود. آن خاطره هم این بود که ۱۰ سالم بود و برای شنا به اطراف رامسر رفته بودیم و وقتی وارد دریا شدم ولی چون مهارت کافی نداشتم و شن‌های زیرپام خالی شده بود نزدیک بود غرق شوم که خوشبختانه به موقع نجاتم دادند از آن موقع به بعد این خاطره تلخ در ذهن من مانده و برای همین از دریا رفتن می‌ترسم.

 

آن‌ها خونگرم و مهربان هستند

دارم خودم را به زندگی در این شهر جدید کم‌کم وقف می‌دهم مسلما آسان نیست ولی سخت هم نیست من ۱۱ سال در آلمان زندگی کردم در کشوری که همه می‌گویند، مردمی سرد دارد ولی خودم را با شرایط آنجا وقف دادم. برخلاف آلمانی‌ها مردم رشت خونگرم و مهربان هستند و کلا از اوضاع زندگی‌ام در این شهر راضی هستم.

همسرم در حال حاضر مشغول اداره یک سالن زیبایی در تهران است او همیشه بهترین پشتوانه من بوده در مقابل من هم سعی می‌کنم در کارهایی که او به آن‌ها علاقه‌مند است حمایتش کنم و این رابطه خوب دوطرفه ما ادامه پیدا کند.

 

تفاوت محسوس

شهرهای شمالی بسیار زیبا هستند و برای تفریح بهترین انتخابند ولی هرکسی نمی‌تواند به‌طور دائمی در شمال زندگی کند به‌خصوص کسانی که متولد تهران و بزرگ شده تهران هستند، به هرحال این شهرها با هم تفاوت‌هایی دارند که کاملا محسوس هستند.

 

ترکیب سیرترشی و ماهی سفید

تنوع غذاهای شمالی این‌قدر زیاد است که حتی برای امتحان کردن مزه‌های آن‌ها کمی وقت لازم داری. فعلا از ماهی سفید خیلی خوشم آمده و زیتون هم دوست دارم، تا حالا سیرترشی نخورده بودم ولی با ماهی سفید خوردم و خیلی خوشمزه بود. از همه بیشتر تعریف دیلمان را شنیدم که حتما در اولین فرصت با عسل و همسرم به آنجا خواهم رفت.../مجله ایده آل