اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جدایی مجیدی از استقلال هنوز قطعی نیست


سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: جدایی فرهاد مجیدی کاپیتان این تیم هنوز مشخص نیست و رفتن یا نرفتن این بازیکن به امارات طی دو تا سه روز آینده قطعی می شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: جدایی فرهاد مجیدی کاپیتان این تیم هنوز مشخص نیست و رفتن یا نرفتن این بازیکن به امارات طی دو تا سه روز آینده قطعی می شود.
    
''منصور پورحیدری'' روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با رد اخبار برخی رسانه ها مبنی بر جدایی کاپیتان استقلال از این تیم افزود: قرار بود نشست تصمیم گیری در خصوص مجیدی امروز برگزار شود اما به خاطر کسالت ''علی فتح الله زاده'' مدیرعامل باشگاه برگزار نشد.

وی با اشاره به تعطیلی 4 روزه تمرینات تیم استقلال پس از نیم فصل ادامه داد: مجیدی و دیگر بازیکنان تیم در این مدت می توانند به هر جایی سفر کنند و رفتن مجیدی به امارات در این 4 روز بلامانع است.

سرپرست تیم استقلال تصریح کرد: ماندن یا رفتن مجیدی از تیم استقلال بستگی به نظر مدیرعامل باشگاه دارد.

تیم فوتبال استقلال تهران که عصر شنبه با دو گل تیم نفت تهران را شکست داد با 36 امتیاز قهرمان نیم فصل لیگ برتر باشگاه های ایران شد.


منبع: ورزش3



ویدیو مرتبط :
شعار جدید هواداران استقلال مخصوص بازگشت فرهاد مجیدی استقلال-سایپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجیدی در مصاحبه با روزنامه قطری علت جدایی از استقلال را فاش کرد: با مدیریت استقلال تفاهم نداشتم



 

 

مجیدی در مصاحبه با روزنامه قطری علت جدایی از استقلال را فاش کرد: با مدیریت استقلال تفاهم نداشتم

 

کاپیتان سابق استقلال گفت: «با مدیریت استقلال بر سر برخی موضوعات تفاهم نداشتیم.»

به گزارش جام نیوز، فرهاد مجیدی در گفتگو با روزنامه الرایه قطر بدون اسم آوردن از مشکلات خانوادگی و بحث دخترش، بحث های تازه ای را درباره دلایل جدایی اش از استقلال طرح کرده است.

مجیدی در مصاحبه با سمیر البحیری خبرنگار این روزنامه از پیشنهاد باشگاه الغرافه در سال 2001 به خود خبر داد و اظهار داشت: «وقتی در سال جاری دوباره به من پیشنهاد حضور در الغرافه مطرح شد، خاطرات 10 سال پیش برایم تداعی شد. این بار سعی کردم موضوع را جدی تر بررسی کنم و پس از جمع بندی نهایی و با 10 سال تاخیر به الغرافه پیوستم و این کار در جوی دوستانه و متحد میان من و باشگاه انجام شد.»

کاپیتان سابق استقلال ادامه داد: «از اینکه در الغرافه هستم بسیار خوشحالم. من وارد مبارزه ای جدید در فضایی تازه شده ام. اگر چه الغرافه بهترین پیشنهاد مالی برای من نبود اما ترجیح دادم این تیم را برای ادامه فوتبالم انتخاب کنم. من در همان زمان دو پیشنهاد از امارات هم داشتم اما معتقدم در الغرافه می توانم موفق تر باشم.»

وی با رد مخالفت هواداران الغرافه با حضورش در این تیم افزود: «برعکس این مساله در زمان حضورم در قطر رخ داد و برخورد بسیار خوبی با من شد. پس از نخستین مذاکره با مدیر باشگاه هم دریافتم که اراده سنگینی برای جذب من وجود دارد. او در همان تماس تلفنی مرا مجذوب خودش کرد و همانطور که گفتم به رغم داشتن دو پیشنهاد خوب مالی از امارات در همان زمان تصمیم دیگری گرفتم. این باعث شد که قرارداد به سرعت امضا شود و هیچ مانعی هم بر سر راه حضورم در تیم جدیدم وجود نداشت.»

مجیدی در پاسخ به این پرسش الرایه که آیا الغرافه می تواند در نیم فصل دوم لیگ ستارگان قطر جبران نتایج دور رفت را بکند گفت: «با تیم لخویا که صدرنشین است 7 امتیاز فاصله داریم و در فوتبال این اختلاف زیادی نیست. دید کلی من این است که الغرافه با کمک مدیریت، مربیان، بازیکنان و هوادارنش می تواند نتایج خوبی در نیم فصل دوم بگیرد و شخصا معتفدم به یکی از مدعیان قهرمانی تبدیل خواهد شد.»

وی درباره برونو متسو، سرمربی فرانسوی تیم الغرافه اظهار داشت: «او نام بزرگی در مربیگری است. متسو را از زمان حضورم در امارات می شناسم. او البته تجربه مربیگری در تیم های دیگری نظیر سنگال و قطر را هم دارد. در مجموع بسیار خوشحالم که تحت نظر مربی بزرگ و فهیمی به نام متسو کار می کنم.»

مجیدی درباره شناختش از باشگاه الغرافه گفت: «من در لیگ قهرمانان آسیا مقابل این تیم بازی کردم و اطلاعات خوبی از تیم جدیدم دارم. اطمینان دارم اگر کمی خوش شانس باشیم، می توانیم در فصل جاری قهرمان لیگ قطر شویم.»

مجیدی با اشاره به قرارداد 5 ماهه خود با تیم الغرافه درباره احتمال تمدید قراردادش در پایان فصل اظهار داشت: «من یک بازیکن حرفه ای هستم و از شرایط موجودم رضایت دارم. در صورتیکه سرمربی از من بخواهد قراردادم را تمدید کنم باعث خوشحالی من خواهد بود. به هر حال هر بازیکنی هم به دنبال ثبات است و من هم از این قائده مستثنی نخواهم بود.»

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دلیل جدایی اش از استقلال در درجه اول به مشکلاتش با مدیریت این باشگاه بر می گشت گفت: «چیزی که به صورت کوتاه و مختصر می توانم بگویم این است که با مدیریت بر سر برخی مسائل تفاهم نداشتم. در این شرایط و با توجه به علاقه ای که مردم دارند تداوم بازی در شرایط ایده آل و مطلوب دشوار بود. در آن زمان چند پیشنهاد غافلگیر کننده داشتم و در نهایت تصمیم گرفتم به قطر بیایم.»

مجیدی با تکذیب مانع ایجاد کردن از سوی باشگاه استقلال برای حضورش در الغرافه اظهار داشت: «باشگاه قبلی ام در هنگام جدایی من کارشکنی نکرد و نهایت همکاری را انجام داد. از این بابت از آنها ممنون هستم و افتخار می کنم که در استقلال یکی از بهترین تیم های آسیا و دارنده دو قهرمانی در این قاره بازی کردم.»

وی درباره کیفیت فوتبال قطر گفت: «بی تردید فوتبال قطر نسبت به گذشته پیشرفت کرده است و این از وضعیت باشگاه های این کشور مشخص است. فکر می کنم با ادامه این روند، مردم این کشور به آرزوهایشان در فوتبال برسند.»

مجیدی درباره هم گروهی تیم های ملی ایران و قطر در مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل اظهار داشت: «قطر آخرین بازی این مرحله را در تهران مقابل تیم ایران انجام می دهد و به نظرم شانس خوبی برای صعود به مرحله بعدی دارد. البته بحرین رقیب این تیم هم هست اما فکر می کنم ایران و قطر به مرحله بعدی صعود می کنند.»

وی درباره وضعیت فوتبال در ایران گفت: «قبل از هر چیزی باید بگویم افتخار می کنم یک ایرانی هستم. در حال حاضر توپ تیم ملی ایران پر است و با این بازیکنان و مربیان به احتمال 90 درصد به جام جهانی خواهیم رفت. در بحث باشگاه ها هم باید بگویم که می بینیم نمایندگان ایرانی در لیگ آسیا عملکرد خوبی دارند و حتی تا فینال هم می رسند. بنابراین وضعیت باشگاه ها هم خوب است.»

مجیدی در پایان خطاب به هواداران الغرافه گفت: «از اینکه اینجا هستیم بسیار خوشحالم. بازی با پیراهن الغرافه برایم افتخار بزرگی است و مطمئن باشید تمام تلاشم را برای موفقیت تیم خواهم گذاشت تا بتوانیم به افتخارات متعدد برسیم.»

گفتنی است مجیدی در مصاحبه با الکاس هم گفته است: «هدف من، صعود با الغرافه به مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیاست. در واقع قصد دارم اولین ایرانی باشم که دو بار فاتح لیگ قهرمانان آسیا می‌شود.»