اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جدایی زودهنگام نیکبخت از داماش


علیرضا نیکبخت که با انگیزه های زیادی به داماش آمده بود و شروع خوبی هم در این تیم داشت خیلی زود در این تیم به مشکل برخورد. او بعد از یکی دو بازی ضعیف در ترکیب داماش، با انتقاد بسیار شدید هواداران مواجه شد.

تماشا: علیرضا نیکبخت که با انگیزه های زیادی به داماش آمده بود و شروع خوبی هم در این تیم داشت خیلی زود در این تیم به مشکل برخورد. او بعد از یکی دو بازی ضعیف در ترکیب داماش، با انتقاد بسیار شدید هواداران مواجه شد.

 بعد از مصاحبه ای که افشین چاووشی، بازیکن نیمکت نشین این تیم انجام داد و از در ترکیب قرار گرفتن بعضی بازیکنان مورد علاقه درخشان در ترکیب انتقاد کرد، این واکنش ها شدیدتر شد. در نهایت بعد از اینکه گفته شد چند هوادار با چاقو این بازیکن را تهدید کرده اند او به درخواست عابدینی به تهران آمد. با اینکه گفته می شد او بعد از دو، سه روز به تمرینات برمی گردد اما هنوز خبری از او نشده است.

اینطور که از باشگاه خبر می رسد مشکل او فقط به خاطر تهدید هواداران نبوده و مسائل مالی هم یکی از دلایلی بوده که این بازیکن را با داماش دچار مشکل کرده است.

نیکبخت که از نیم فصل دوم به داماش آمده از جمله بازیکنانی است که هیچ پولی دریافت نکرده است. با توجه به اینکه در حال حاضر باشگاه نمی تواند پولی را به او پرداخت کند این بازیکن هم ترجیح داده که فعلا در تمرینات حاضر نشود.

امیر عابدینی در مورد آخرین وضعیت این بازیکن به تماشا گفت: «نیکبخت در این مدت خیلی اذیت شده است و احتمالا به خاطر همین در تمرینات شرکت نکرده. با اینکه خبر فسخ قرارداد او در بعضی از رسانه ها مطرح شده اما این خبر صحت ندارد. من امروز به او پیغام دادم که اگر هنوز در رشت است به تمرینات برود و من مشکلات او را تا چند روز آینده حل می کنم. متاسفانه با توجه به شرایطی که تیم ما دارد من حرفی برای گفتن به بازیکنان ندارم. با اینکه نیکبخت چند ماه است به رشت آمده ولی ما هنوز نتوانسته ایم برای او خانه بگیریم و هنوز در هتل زندگی می کند. البته او بعد از حمله ای که به او در تمرینات شده کمی هم ترسیده و حق دارد.»


ویدیو مرتبط :
فقط داماش گیلان داماش و پیکان www.damashi.fay.ir

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدایی سرمربی داماش گیلان قطعی شد



 

 

جدایی سرمربی داماش گیلان قطعی شد

 

مسوول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان گفت: جدایی 'ابراهیم قاسمپور' از تیم فوتبال داماش گیلان قطعی شده است.

''علی احمدی سراوانی'' افزود: پس از مذاکراتی که بین ''امیر عابدینی'' مدیر عامل باشگاه داماش گیلان و ''ابراهیم قاسمپور'' سرمربی این تیم در فضایی بسیار دوستانه و همراه با تفاهم برگزار شد، دو طرف دیدگاه های خود را با شفافیت کامل مطرح کردند.

وی اظهار کرد: پس از آن دیدار، قاسمپور به طور قطعی اعلام کرد؛ تصمیم به جدایی از تیم داماش گرفته است.

وی ادامه داد: با مشخص شدن جدایی قطعی ''ابراهیم قاسمپور'' از تیم فوتبال داماش گیلان، مسوولان این تیم تصمیم دارند تا یک سرمربی دیگر را جذب کنند.

''ابراهیم قاسمپور'' پس از چند هفته از سپری شدن رقابت های لیگ برتر، به عنوان سرمربی جانشین ''مهدی دینورزاده'' در تیم فوتبال داماش گیلان شده بود.

گفته می شود این مربی که در پایان دور رفت یازدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور نتایج خوبی را با تیم فوتبال داماش گیلان کسب کرده بود در دیدار با ''امیر عابدینی'' مدیرعامل این باشگاه به توافق نرسید و خواسته هایش برای حضور در نیم فصل دوم برآورده نشد و از سرمربیگری تیم فوتبال داماش گیلان استعفاء کرد.

تیم فوتبال داماش گیلان در پایان دور رفت رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، با کسب 23 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی رقابتها قرار گرفت