اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جدایی دردناک استوارت


کریسیتن استوارت که در فستیوال فیلم تورنتو شرکت کرده است، دو سال پس از جدایی از بازیگر 25 ساله بریتانیایی می گوید هنوز هم جدایی از پاتینسون برایش خاطره ای تلخ است.





روزنامه هفت صبح: «کریسیتن استوارت» در مصاحبه ای که با «دیلی بیست» داشته است در مورد جدایی اش از «رابرت پاتینسون» صحبت کرده است. استوارت که در فستیوال فیلم تورنتو شرکت کرده است، دو سال پس از جدایی از بازیگر 25 ساله بریتانیایی می گوید هنوز هم جدایی از پاتینسون برایش خاطره ای تلخ است.

جدایی دردناک استوارت

ژوئیه 2012 و پس از اینکه رابطه نامشروع استوارت با یک کارگردان فاش شد، پاتینسون با وجود خیانت او، فرصت دوباره ای به استوارت داد اما سرانجام در سال 2013 از او برای همیشه جدا شد.

استوارت اکنون گفته است که این جدایی «به شکلی باورنکردنی رنج آور» بوده است: «راستش جدایی از پاتینسون مرا از پای درآورد. اگر آغاز تولید فیلم جدیدم نبود معلوم نیست چه بلایی سرم می آمد. این فیلم باعث شد آنچه اتفاق افتاده بود را بپذیرم و از شرایط ناخوشایندی که داشتم نجات پیدا کنم.»


ویدیو مرتبط :
جدایی دردناک صنم و آهیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایسکو: جدایی از مادرید برایم دردناک است


ستاره گلزن و ملی پوش رئال مادرید گفت: جدایی از مادرید برایم دردناک است و نمی توانم به این موضوع فکر کنم.

خبرگزاری فارس: ایسکو بازیکن جوان رئال مادرید که در تیم ملی فوتبال اسپانیا نیز خوش دخشیده است در آکادمی رئال مادرید رشد کرده و هر چند در تیم‌های دیگر فوتبال حرفه ای را تجربه کرده اما اکنون خود را یک رئال مادریدی تمام عیار می داند.

ایسکو در نشست خبری خود گفت: پیشنهاد یوونتوس رسمی و البته قابل احترام است، مشخص است که این را حق خودم می دانم تا هر پیشنهادی را بررسی کنم اما جدایی از رئال مادرید برایم دردناک است و حتی نمی توانم آن را تصور کنم. از آینده خبر ندارم و البته که این جدایی غیرممکن نیست اما در شرایط بدی قرار دارم و تصمیم گرفتن در چنین شرایطی بسیار سخت است.