اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جدایی خواننده «Backstreet Boys» از خانواده


نیکولاس جن نیک کارتر (زاده ۲۸ ژانویه ۱۹۸۰) خواننده و بازیگر آمریکایی و یکی از خوانندگان گروه «Backstreet Boys» است. این ستاره پاپ اعلام کرده که با پدر و مادر خود، که از هم جدا شده اند، غریبه است.





صبح بخیر: نیکولاس جن نیک کارتر (زاده ۲۸ ژانویه ۱۹۸۰) خواننده و بازیگر آمریکایی و یکی از خوانندگان گروه  «Backstreet Boys» است. این ستاره پاپ اعلام کرده که با پدر و مادر خود، که از هم جدا شده اند، غریبه است.

 جدایی خواننده گروه «Backstreet Boys» از خانواده اش

او از یک سال پس از ازدواجش با لارن کیت با پدر و مادر خود ارتباطی ندارد زیرا آنها او را به دلیل مرگ خواهرش سرزنش می کردند. خواهر او در سال 2012 به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر اوردوز کرد. او در مراسم خاکسپاری خواهرش شرکت نکرد و خانواده او نیز مراسم عروسی او را در آپریل 2014 در کالیفرنیا نادیده گرفتند. 

او که خودش نیز از مواد مخدر رنج می برد، اخیرا در مورد مشکلاتی که از کودکی با خانواده خود داشته مانند مشکلات مالی و مصرف الکل، سخن گفته است. «ما وضع مالی خوبی نداشتیم و از آنچه سطح متوسط جامعه داشتند، محروم بوده ایم و این مسئله استرس و تنش زیادی به خانواده ما وارد می کرد.»

او اعتراف می کند که در حال حاضر با پدر و مادر خود هیچ رابطه ای ندارد اما همچنان روابط خود را با خواهر و برادرانش حفظ کرده است. «من هیچوقت با پدر و مادرم به خوبی و با آرامش صحبت نکردم اما اکنون رابطه خوبی با برادر و خواهرانم دارم. من با کمک دوستانم زنده مانده ام و خدا زندگی دوباره ای به من داده است.»

او از دیگر اعضای گروه «Backstreet Boys» نیز خواسته تا او را برای یک ازدواج خوب و سالم راهنمایی کنند و نصیحت ها لازم را به او بدهند. «من به زندگی آنها سرک کشیدم تا از نزدیک شیوه شاد زندگی کردن با خانواده را ببینم و آن را الگویی برای زندگی خود قرار دهم.» 


ویدیو مرتبط :
کپی کردن فریمان از backstreet boys

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدایی ناگهانی خواننده مشهور از نامزدش +تصاویر



جدایی ناگهانی خواننده مشهور از نامزدش +تصاویر

تیلور سوئیفت و هری استایل در سفرشان به جزایر انگلستان برای تعطیلات کریسمس به دوستی خود پایان دادند و همه اطرافیانشان را شوکه کردند.

 



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

به گزارش روزگارنو، تیلور سوئیفت خواننده معروف 23 ساله بعد از یک ماه رفاقت صمیمانه با هری استایل به طور ناگهانی در سفرشان از او جدا شد و به تنهایی به آمریکا برگشت.دوستان او از این جدایی تعجب کرده اند و می گویند تیلور این ماجرا را تائید کرده است ولی هیچ گونه توضیح دیگری نداده.

 



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اگرچه تیلور سوئیفت همیشه در توئیتر همه وقایع زندگی شخصی اش را برای هوادارن بازگو میکرد اما در این مورد همچنان سکوت کرده است.این دو ستاره جوان آخرین بار در شب تحویل سال نو در نیویورک با هم دیده شدند.

 



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

تیلور سوئیفت خوانندهٔ کانتری/پاپ و ترانه‌سرای آمریکایی است. او در شهر ویومیسیتگ پنسیلوانیا بزرگ شد و در سن پانزده‌سالگی برای ادامه دادن به موسیقی کانتری به نشویل تنسی نقل مکان کرد. او قراردادی مستقل را با بیگ ماشین رکوردز امضاء کرد و به جوان‌ترین ترانه‌نویسی تبدیل شد./روزگارنو



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب