اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جدال شیشه‌ای به برادرکشی کشید


نزاع دو برادر در شهرستان پاکدشت در حالی رنگ خون گرفت که برادر شیشه‌ای با چاقو برادر کوچکتر خود را از پای درآورد.

خبرگزاری تسنیم: نزاع دو برادر در شهرستان پاکدشت در حالی رنگ خون گرفت که برادر شیشه‌ای با چاقو برادر کوچکتر خود را از پای درآورد.

سرهنگ سلمان آدینه‌وند با اشاره به وقوع قتلی در پاکدشت و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در تشریح جزئیات این قتل اظهار کرد: ساعت 2 بامداد شنبه اول خرداد ماه وقوع درگیری و نزاع منجر به قتل از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به اطلاع همکاران ما رسید که ماموران پلیس به محض اطلاع از ماجرا، به محل وقوع حادثه اعزام شدند و به بررسی موضوع پرداختند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: در پیگیری‌های پلیس مشخص شد که نزاع میان دو برادر اتفاق افتاده که طی این درگیری، برادر کوچکتر به دست برادر بزرگتر به قتل می‌رسد.

وی در تشریح چگونگی وقوع این درگیری و نزاع گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که برادر بزرگتر که به ماده مخدر شیشه اعتیاد داشته، چند تن از دوستانش را برای مصرف مواد مخدر به منزل می‌برد که این موضوع، اعتراض برادر کوچکتر را به همراه داشته و این اعتراض به درگیری و نزاع این دو در خیابان می‌انجامد.

آدینه‌وند اضافه کرد: در حین درگیری و نزاع رخ داده، برادر کوچکتر به ضرب چاقو برادر بزرگتر که به شیشه نیز اعتیاد داشته، مجروح می‌شود و جان خود را از دست می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: پس از وقوع این قتل، ماموران پلیس موفق می‌شوند در مدت زمان کمتر از یک ساعت، قاتل را دستگیر کنند.


ویدیو مرتبط :
جدال بچه گربه برای شیشه پستونک:))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدال ۳ روزه مرد شیشه ای با مرگ



اخبار حوادث - جدال ۳ روزه مرد شیشه ای با مرگ

مرد ۳۷ساله ای که برادر بزرگش را به خاطر درگیری بر سر موادمخدر و اختلافات مالی به قتل رسانده بود صبح پنج شنبه گذشته، در بازسازی صحنه جنایت، راز جدال ۳روزه برادر شیشه ای اش با مرگ را فاش کرد.

به گزارش خراسان، متهم این پرونده جنایی که به همراه همدست سابقه دار خود به محل ارتکاب قتل در شهرک نوده مشهد هدایت شده بود کنار دیوار اتاقی که برادرش را کشته بود ایستاد تا به سوالات قاضی موحدی راد پاسخ دهد.

در آغاز بازسازی صحنه جنایت کارآگاه سلطانیان خلاصه ای از روند بازجویی ها و اعترافات متهمان پس از دستگیری را شرح داد و پس از آن «ج» مرد ۳۷ساله در برابر دوربین قوه قضاییه قرار گرفت و پس از معرفی خود گفت: بارها به خاطر موادمخدر زندانی شدیم. در سال ۸۱ نیز که در زندان بودیم پدرمان فوت کرد و به هر کدام از فرزندانش ۱۲۰میلیون تومان ارثیه رسید.

 

البته در زندان برخی از زندانیان در جریان مبالغ ارثیه قرار گرفتند و پس از آزادی از زندان اطراف ما را گرفتند و طرح دوستی ریختند. «هـ» نیز از زندانیانی بود که بعد از آزادی کنار ما قرار گرفت و با هم شیشه مصرف می کردیم. برادر بزرگ ترم ۷۰میلیون تومان از پولش را خانه ای خرید و برای خرید یک کامیون نیز با ما شریک شد اما معتقد بود که ما سر او را کلاه گذاشته ایم.

ما به طور مجردی در این جا (خانه مقتول) زندگی می کردیم آن روز هم به خاطر مصرف موادمخدر (شیشه) با هم درگیر شدیم که ما او را با مشت و لگد و برس زدیم و داخل اتاق زندانی کردیم. او از ما قوی تر بود و به همین خاطر می ترسیدیم حتی در را باز کنیم به این منظور از پنجره به او غذا و دارو می دادیم حتی آمپول و سرم هم به او تزریق کردیم ولی روز سوم او دیگر از خواب بیدار نشد و ما با اورژانس تماس گرفتیم وقتی ماموران اورژانس مرگ او را تایید کردند چنین وانمود کردیم که او معتاد بوده و ما قصد داشتیم او را ترک بدهیم اما به خاطر مصرف مواد جان باخته است. ولی در این میان گزارش پزشکی قانونی همه چیز را فاش کرد و ما مجبور به اعتراف شدیم. برادرم ۳ روز با مرگ دست و پنجه نرم کرد اما به خاطر ضرباتی که به او زده بودیم جان سپرد.

این گزارش حاکی است: «هـ» همدست متهم نیز که در زندان با آن ها آشنا شده بود ضمن تایید اظهارات دوستش گفت: ما با هم شیشه مصرف می کردیم و در زندان آشنا شده بودیم.

بنابراین گزارش پس از اعترافات صریح متهمان به ارتکاب جرم «قاضی موحدی راد» دستور پایان بازسازی صحنه جنایت را صادر کرد و بدین ترتیب متهمان روانه زندان شدند تا این پرونده جنایی مراحل قانونی خود را طی کند.

سابقه خبر
هفتم اسفند سال گذشته، مرگ مشکوک مرد ۴۶ساله ای به پلیس گزارش داده شد که دقایقی بعد، قاضی ویژه قتل عمد به همراه کارآگاهان تحقیقات خود را در منطقه نوده (محل جنایت) آغاز کرد. اگرچه ابتدا بستگان نزدیک متوفی ادعا می کردند که وی به خاطر مصرف مواد جان باخته است و از کسی شاکی نیستند اما قاضی موحدی راد که احتمال وقوع یک جنایت را می داد دستور بازداشت برادر متوفی را صادر کرد تا این که پزشک قانونی علت مرگ وی را شکستگی جمجمه و قفسه سینه اعلام کرد. بدین ترتیب برادر کوچک مقتول و دوستش مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفتند و به قتل «ج» اعتراف کردند.
اخبار حوادث - خراسان