اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جدال ایرانی‌های لیگ قطر به سود منتظری


تقابل بازیکنان ایرانی در هفته هجدهم لیگ ستارگان فوتبال قطر شنبه شب به سود یاران پژمان منتظری برابر یاران مجتبی جباری به پایان رسید.

خبرگزاری فارس: هفته هجدهم لیگ ستارگان فوتبال قطر شنبه شب با برگزاری چند مسابقه پیگیری شد. در یکی از این بازی‌ها، تیم فوتبال ام صلال که پژمان منتظری بازیکن ایرانی را در اختیار دارد، موفق شد با نتیجه 3 بر یک تیم الاهلی که مجتبی جباری را در اختیار دارد، شکست بدهد. ویكتور اولیویرا، ماهر یوسف عیسى و عبدالعزیز محمد الیهری برای ام صلال گلزنی کردند و تک گل الاهلی را هم مشعل عبدالله روی پاس مجتبی جباری به ثمر رساند.

ام صلال با این پیروزی از انتهای جدول جدا شد و به رده هشتم صعود کرد.

در دیگر مسابقات این هفته، تیم السد یکی از حریفان سپاهان در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم قطر را شکست بدهد. الریان یکی از حریفان استقلال در آسیا هم که این روزها شرایط خوبی ندارد، برابر تیم الغرافه با تساوی یک بر یک متوقف شد.

در حال حاضر تیم لخویا با 40 امتیاز در صدر جدول لیگ قطر قرار دارد و تیم‌های الجیش و السد هم به ترتیب با 33 و 30 امتیاز دوم و سوم هستند.


ویدیو مرتبط :
گل زیبا از پژمان منتظری در لیگ قطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدال تنگاتنگ ایرانی ها در هفته 25 لیگ قطر


الوکره با قوچان نژاد مقابل الخور تحقیر شد و یاران شجاعی و پولادی هم پیروزی بر الشمال را در دقیقه 93 از دست دادند تا این دو تیم رقابت تنگاتنگی برای سقوط داشته باشند.

خبرگزاری فارس: هفته بیست و پنجم لیگ ستارگان قطر با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد.

در یکی از این بازی‌ها الوکره که رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی را 90 دقیقه در ترکیب خود داشت در دیدار مقابل الخور با 4 گل مغلوب شد تا با 20 امتیاز در آستانه سقوط قرار بگیرد.

در دیگر دیدار برگزار شده الشحانیه که از حضور مهرداد پولادی و مسعود شجاعی در ترکیب خود سود می‌برد در دیدار مقابل الشمال سقوط کرده در شرایطی که تا دقیقه 93 با یک گل پیروز بودند با دریافت گل، برد را با تساوی عوض کردند تا آن‌ها هم 20 امتیازی شوند و رقابتی تنگاتنگ با الوکره برای سقوط داشته باشند.

در آخرین بازی هم العربی که اشکان دژاگه هافبک ایرانی را به طور ثابت در ترکیب خود داشت در دیدار با السیلیه با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

با نتایج کسب شده تکلیف تیم دوم سقوط کننده به هفته پایانی کشیده شد و از میان تیم‌ قوچان نژاد و تیم شجاعی و پولادی یک تیم راهی دسته پایین‌تر خواهد شد.