اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جباری: هواداران استقلال خودشان شعور دارند


مجتبی جباری در واکنش به نامه‌ای که باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال نوشته و اعلام کرده صحبت‌های اخیرش تحریک‌آمیز بوده گفت: چه تحریکی؟ وقتی آقایان هرچه مطالب غیر واقعی می‌خواهند می‌گویند، اتفاقی نمی‌افتد اما تا من از مشکلات حرف می‌زنم، این حرف‌ها می‌شود تحریک‌آمیز؟

ایسنا: مجتبی جباری در واکنش به نامه‌ای که باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال نوشته و اعلام کرده صحبت‌های اخیرش تحریک‌آمیز بوده گفت: چه تحریکی؟ وقتی آقایان هرچه مطالب غیر واقعی می‌خواهند می‌گویند، اتفاقی نمی‌افتد اما تا من از مشکلات حرف می‌زنم، این حرف‌ها می‌شود تحریک‌آمیز؟

 جدا از رویارویی دو قهرمان لیگ و جام حذفی ایران، سوژه اصلی بازی فردا رویارویی مجتبی جباری با استقلال است. وقتی باشگاه استقلال اعلام کرد که جباری را در لیست خروجی‌اش گذاشته خیلی‌ها باور نمی‌کردند که سرنوشت، کاپیتان آبی‌ها را از این تیم پس از 9 سال جدا کند اما سرانجام پس از ماه‌ها کشمکش که میان مدیران باشگاه استقلال و جباری به وجود آمد، دست سرنوشت این دو را از هم جدا کرد و شماره 8 راهی دیار زاینده‌رود شد. در حالی که پیش‌بینی می‌شد هر دو طرف ماجرا در زمان باقی مانده تا بازی حساس هفته دوم سکوت کنند، اما برخلاف پیش‌بینی‌ها مصاحبه جباری با واکنش باشگاه استقلال روبه‌رو شد به طوری که برخی منابع خبری از ارسال نامه‌ی این باشگاه به کمیته انضباطی خبر دادند؛ نامه‌ای که بر اساس آن استقلال کاپیتان سابقش را به بیان اظهارات تحریک‌آمیز متهم کرده است.

مجتبی جباری در واکنش به این نامه گفت: چه تحریکی؟ آن‌ها هر حرفی می‌خواهند می‌زنند و حرف‌های غیر واقعی را با ایجاد جریانی به هواداران القا می‌کنند، اتفاقی نمی‌افتد اما همین که من چیزهایی را می‌گویم که سال‌ها در باشگاه استقلال به چشم دیده‌ام حرف‌هایم می‌شود تحریک‌آمیز؟! واقعیت این است که در چند سال گذشته آن‌ها حرف‌های زیادی را علیه من زده بودند و من سکوت کردم. مثلا می‌گفتند جباری مخصوصا تا آخرین لحظه با استقلال تمدید نمی‌کند که از زیر بار تمرین بدنسازی فرار کند اما این‌ها حرف‌ها دروغی بود که زدند و من چیزی نگفتم.

وی افزود: اما حالا که تصمیم گرفته‌ام صحبت کنم و از برخی مشکلات بگویم، می‌گویند حرف‌هایم تحریک‌آمیز است. می‌خواهم همین قدر بگویم که این صحبت‌های من تنها بخشی از مشکلات باشگاه استقلال بوده است. مثلا همین آقایی که گفته با مشت من به بیمارستان رفته می‌تواند هر موقع هر حرفی را بزند و هیچ اتفاقی هم نیفتد اما من در مقابلش باید سکوت کنم. من 9 سال در استقلال بودم و برای این تیم زحمت کشیدم و آن‌ها می‌خواهند با این حرف‌هایشان من را مقابل تماشاگران قرار دهند. آن‌ها نباید از حرف‌هایم ناراحت شوند.

جباری به تماس علوی معاون باشگاه استقلال اشاره کرد و گفت: از یک طرف می‌آیند دروغ‌هایی را در ذهن مردم جا می‌اندازند و از طرف دیگر با من تماس می‌گیرند و می‌گویند ما با لیدرها تماس گرفته‌ایم تا تماشاگران را در روز بازی با سپاهان به درستی هدایت کنند اما حرف من این است که آقایان! این تماشاگران خودشان شعور دارند. خودشان می‌دانند مقابل بازیکنی که مجبور شده تیم محبوبش را ترک کند، چه واکنشی نشان دهند. آن‌ها می‌دانند که این باشگاه استقلال بود که نام من را در فهرست خروجی‌هایش گذاشت. آن‌ها می‌دانند که اگر به انتخاب خود من بود دوست داشتم مثل 9 سال قبل در استقلال بازی کنم، آن هم در سالی که به خاطر جام جهانی خیلی بیشتر از سال‌های قبل علاقه داشتم برای استقلال بازی کنم.

وی افزود: واقعیت چیزی نیست که این آقایان به خورد مردم می‌دهند. واقعیت چیزی است که من در مواجهه‌ام با مردم در خیابان می‌بینم. آن‌ها می‌دانند که من چاره‌ای جز جدایی از استقلال نداشتم. نیازی نیست که باشگاه استقلال کاری کند که لیدرها تماشاگران را هدایت کنند. چرا تماشاگران باید به من توهین کنند؟ من سرم در جامعه و بین استقلالی‌ها بالاست. مردم در برخوردهایشان نشان دادند که فرق بین راستگویی و دروغ‌گویی را می‌دانند مگر اینکه آقایان بخواهند بین من و هواداران استقلال فاصله ایجاد کنند.

جباری با بیان اینکه تصمیمش برای انتخاب سپاهان بهترین تصمیم ممکن بوده است به ایسنا، گفت: من کار اشتباهی نکرده‌ام. اما واقعیت این است که رویارویی با تماشاگرانی که در سرما و گرما حامی‌ات بوده‌اند، بسیار سخت است. این تماشاگران همان‌هایی هستند که وقتی آن اتفاق ناراحت کننده در فینال جام حذفی برایم افتاد و پدرم به رحمت خدا رفت برایم سنگ تمام گذاشتند. من هیچ وقت آن‌ها را فراموش نمی‌کنم و از خدا می‌خواهم که اتفاق بدی فردا در ورزشگاه نیفتد و برای همیشه این علاقه دو طرفه بین من و هواداران استقلال وجود داشته باشد. امیدوارم کسانی که نیت بدی دارند نتوانند به هدف‌شان برسند و بین من و هواداران استقلال فاصله ایجاد کنند. جدایی من و استقلال باید کوتاه مدت باشد و امیدوارم خاطره بدی از بازی فردا شکل نگیرد.

وی افزود: من خیلی اتفاقات بد را در استقلال تحمل کردم آن هم به خاطر انگیزه‌ای که از تماشاگران گرفتم و در پایان امیدوارم بازی خوبی را هر دو تیم در زمین به نمایش بگذارند.


ویدیو مرتبط :
سالگرد وحشی گری های هواداران استقلال... با هواداران استقلال آشنا شوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جباری با استقلال قرارداد مشروط امضا كرد



 

 

 

جباری با استقلال قرارداد مشروط امضا كرد

 

جباری با استقلال قرارداد مشروط امضا كرد

هافبك استقلال روز گذشته با قرارداد مشروط در این تیم ماندنی شد.

مجتبی جباری روز گذشته با علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال نشستی را برگزار كرد.
در این جلسه سرپرست استقلال با این بازیكن برای تمدید قرارداد به صورت مشروط به توافق رسید.

قرار است مبلغی ثابت به جباری داده شود اما مابقی پول او بستگی به تعداد بازی های این بازیكن در فصل آینده دارد.
گفته می شود امروز جباری قرارداد خود را در هیات فوتبال ثبت می كند.
قرارداد او دو ساله است.