اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جباری قراردادش را با الاهلی تمدید کرد


یک منبع آگاه از تمدید قرارداد «مجتبی جباری» با تیم فوتبال الاهلی قطر خبر داد.

ایرنا: یک منبع آگاه از تمدید قرارداد «مجتبی جباری» با تیم فوتبال الاهلی قطر خبر داد.

شبکه الکاس و الدوری قطر عصر روز یکشنبه به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد: مذاکرات باشگاه الاهلی قطر با «مجتبی جباری» بازیکن ایرانی تیم فوتبال این باشگاه برای تمدید قرارداد این بازیکن با موفقیت به سرانجام رسید.

این منبع اظهار کرد: ساعاتی قبل، جباری قرارداد جدید خود با تیم الاهلی قطر که از ابتدای فصل آینده آغاز می شود را امضا کرد.

به گفته وی، قرارداد جدید جباری با تیم الاهلی قطر برای دو فصل است.

شبکه الکاس و الدوری قطر اضافه کرد: این بازیکن پس از پیوستن به تیم الاهلی قطر، نقش مهمی در هدایت خط میانی و موفقیت های این تیم ایفا کرد. بنابراین مسوولان الاهلی در روزهای گذشته به شدت پیگیر تمدید قرارداد این بازیکن ایرانی بودند.

مجتبی جباری در هفته گذشته لیگ قطر برای الاهلی گلزنی کرد و برای دومین بار در این رقابت ها جایزه بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.

مسوولان باشگاه الاهلی قطر از تمدید قرارداد مجتبی جباری ابراز خوشحالی کردند به خصوص آنکه این بازیکن همراه با تیم ملی فوتبال کشورش در جام جهانی 2014 برزیل حضور خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
صحبت شواینی باهوادارن درخصوص تمدید قراردادش درسال2010

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جباری قراردادش با الاهلی را تمدید کرد


خبرگزاری فارس: قرارداد رسمی جباری به مدت یک فصل با تیم قطری امضا شد

خبرگزاری فارس: مجتبی جباری روز گذشته قراردادی به مدت یک فصل به صورت رسمی با باشگاه الاهلی امضا کرد.

با اعلام عبدالله الجاسم مدیر ورزشی باشگاه الاهلی قطر مجتبی جباری که پیش از این گفته می‌شد به مدت دو فصل قراردادش را با باشگاه الاهلی قطر تمدید کرده است روز گذشته با مسئولان باشگاه قطری برای ماندن در این تیم به توافق رسید و برای یک فصل دیگر قراردادش را تمدید کرد.

جباری به تازگی از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرده، با این حال قصد دارد همچنان در فوتبال قطر به کار خودش ادامه دهد.