اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جباری تا پایان فصل خانه نشین شد


مجتبی جباری ستاره خط میانی استقلال به زودی زانوی خود را تحت عمل جراحی قرار خواهد داد و این یک خبر بد برای کادرفنی استقلال است.

خبرآنلاین : مجتبی جباری ستاره خط میانی استقلال به زودی زانوی خود را تحت عمل جراحی قرار خواهد داد و این یک خبر بد برای کادرفنی استقلال است.

 جباری از ناحیه مینیسگ دچار آسیب‌دیدگی شده است و در هفته‌های اخیر خبرهای مختلفی در مورد جراحی زانوی او منتشر شد. جباری بعد از بازی با الاتفاق عربستان در مصاحبه‌ای اعلام کرد که شاید زانویش را جراحی کند و حالا این موضوع قطعی شده است.



پزشکان متخصص پس از بررسی پرونده جباری و دیدن عکس‌های زانوی او، تصمیم گرفته‌اند که زانوی هافبک استقلال را تحت عمل جراحی قرار دهند. ستاره آبی‌ها که برای استراحتی چند روزه به امارات رفته بود، اواسط هفته آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

مجتبی در شرایطی زیر تیغ جراحی می‌رود که استقلال شرایط حساسی در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی دارد. جباری به احتمال فراوان 2 تا 3 ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود و این بدترین اتفاق ممکن برای استقلال است.


ویدیو مرتبط :
کلیپ جالب روپایی زدن مجتبی جباری وپسرش ماهور در خانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسی تا پایان فصل خانه نشین شد



لیونل مسی,مصدومیت لیونل مسی

مسی تا پایان فصل خانه نشین شد

کادر پزشکی بارسلونا غیبت ستاره آرژانتینی خود به دلیل مصدومیت تا پایان فصل را تأیید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، لیونل مسی ادامه فصل را از دست خواهد داد.

باشگاه بارسلونا گزارش معاینات پزشکی بر روی ستاره آرژانتینی را منتشر کرد: آزمایشات پزشکی نشان می‌دهد که این بازیکن از کشیدگی همسترینگ در پای راستش رنج می‌برد. مسی 2 تا 3 هفته غایب خواهد بود. حضور وی در مسابقات آینده به پیشرفت روند بهبودی وی بستگی دارد.

اگر مسی زودتر از معمول آمادگی خود را بازنیابد، قادر نخواهد بود رکورد 50 گل در لالیگا را به ثبت برساند. به هر حال مسی خود را برای دریافت دوباره کفش طلا آماده می‌کند.

وی تاکنون 46 گل در رقابت‌های این فصل به نام خود ثبت کرده است./فارس