اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جا به جایی حوزه انتخابیه 6 نامزد خبرگان


سخنگوی وزارت کشور بابیان اینکه ۶ نامزد خبرگان حوزه انتخابیه خود را تغییر دادند، گفت: با این جابجایی مشکل عدم رقابتی بودن انتخابات استان های بوشهر، خراسان شمالی و هرمزگان مرتفع شد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی وزارت کشور بابیان اینکه ۶ نامزد خبرگان حوزه انتخابیه خود را تغییر دادند، گفت: با این جابجایی مشکل عدم رقابتی بودن انتخابات استان های بوشهر، خراسان شمالی و هرمزگان مرتفع شد.

حسینعلی امیری در اخبار ساعت ۲۱ ، گفت: شورای نگهبان از ۸۱۸ نفری که برای انتخابات خبرگان ثبت نام کرده بودند، صلاحیت ۱۶۱ را مورد تائید قرار داد.

وی افزود: به محض وصول فهرست اسامی نامزدهای خبرگان آن را در اختیار فرمانداری ها قرار دادیم و به نامزدها ابلاغ شد.

سخنگوی وزارت کشور افزود: براساس جدولی که داریم در چهار استان تعداد نامزدهای تائید صلاحیت شده برابر با کرسی های این استان در مجلس خبرگان بود.

وی ادامه داد: در استان های سمنان، بوشهر، خراسان شمالی و هرمزگان که یک کرسی دارند تنها یک نفر تائید صلاحیت شد لذا رقابت به معنی واقعی مصداق عملی پیدا نمی کرد اما راه حل قانونی برای حل این موضوع توسط شورای نگهبان مسدود نبود؛ بنابراین شورای نگهبان می تواند با جابجایی نامزدهای استان دیگری که با تراکم مواجه هستند این مشکل را حل کند.

سخنگوی وزارت کشور گفت: خوشبختانه براساس آماری که از سامانه وزارت کشور گرفتم ۶ نفر تقاضای جابجایی کردند که شورای نگهبان هم با تغییر حوزه این ۶ نفر موافقت کرده است؛ بنابراین بجز استان سمنان که یک کرسی با یک نامزد دارد در بقیه استان های مشکل مرتفع شده است.


ویدیو مرتبط :
بهمنی از حوزه انتخابیه سراب در مجلس چه گفت؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامزد احتمالی حوزه انتخابیه خرم آباد به قتل رسید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مهندس "هوشیار ملکی‌طولابی" کاندیدای احتمالی حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به قتل رسید

وی ساعت 8 صبح امروز هنگامی كه به دعوت "الف-م" از اهالی كوچه نوبهار منطقه فلك‌الدین كه از نزدیكانش بود به آن‌جا می‌رود، در منزل وی از ناحیه‌ی چپ گردن مورد اصابت ضربه‌ی چاقوی میزبان قرار ‌می‌گیرد.

بنا بر این گزارش ضربه‌ی فرد ضارب به سمت چپ گردن مرحوم ملكی‌طولابی اصابت نمود كه بر اثر شدت خون‌ریزی، لحظاتی بعد جان خود را از دست داد.

پیكر مرحوم طولابی ساعت 11:30 ظهر امروز به پزشك قانونی خرم‌آباد منتقل شد تا مراحل قانونی جهت صدور جواز دفن صورت پذیرد.

فرد ضارب نیز متواری است اما تلاش گسترده پلیس آگاهی استان برای دستگیری وی و مشخص شدن انگیزه قتل آغاز شده است.

مرحوم "هوشیار ملكی‌طولاب41 ساله ی" دارای مدرك تحصیلی كارشناسی مهندسی برق و الکترونیک و كارشناسی ارشد علوم سیاسی بود. وی ساكن تهران و از فرهنگیان آموزش و پرورش (آخرین منصوب او معاونت آموزش و پرورش منطقه 11 تهران) و مدرس دانشگاه بود و در مقطع دكترا نیز تحصیل می‌كرد.

وی فرزند علم‌خان و نوه‌ی عباس‌خان (حواس‌خان) طولابی و برادر "بختیار ملكی‌طولابی" رئیس شعبه 4 تأمین اجتماعی تهران است. مرحوم هوشیار ملكی‌طولابی دو فرزند پسر به نام‌های امین و محمد و یک دختر دارد.

 

اخبار انتخابات - خبرآنلاین