اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جای کی‌روش و کفاشیان عوض شده!


دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک گفت: متاسفانه جای کی‌روش و کفاشیان عوض شده و رئیس فدراسیون باید زمام کار را از دست مربی تیم ملی بگیرد.

خبرگزاری فارس: دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک گفت: متاسفانه جای کی‌روش و کفاشیان عوض شده و رئیس فدراسیون باید زمام کار را از دست مربی تیم ملی بگیرد.
 
بهرام افشارزاده دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک در خصوص انتخاب مربی تیم ملی امید و وقفه‌هایی که در این خصوص ایجاد می‌شود، گفت: متاسفانه ما در حال فرصت‌سوزی هستیم و درحالی که می‌توانیم بهترین فرصت‌ها را برای نوجوانانمان ایجاد کنیم اما زمان را از دست می‌دهیم.

 وی در خصوص اینکه گفته می‌شود کی‌روش به وینگادا و دیگر مربیان پیشنهاد کرده تا هدایت تیم ملی امید را بر عهده بگیرد،گفت: آقای کی‌روش کجا دلش به حال مملکت ما می‌سوزد. او فقط به پول فکر می‌کند و بس. به اعتقاد من فدراسیون باید استقلال خودش را حفظ کند و آقای کفاشیان که اتفاقا مردم هم به او اعتقاد دارند باید زمام کار را از دست کی‌روش بگیرد.

افشارزاده تاکید کرد: من فکر می‌کنم سکان هدایت فدراسیون دست کی‌روش افتاده و او در کجای این فدراسیون دخالت نمی‌کند؟ من از علی کفاشیان عذرخواهی می‌کنم که اینقدر صریح حرف می‌زنم چون مدت‌هاست می‌خواهم این حرف‌ها را بیان کنم. اما کی‌روش جایش را با کفاشیان در راس فدراسیون عوض کرده و هیچ توجهی به منافع ملی ما ندارد.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما باید از پتانسیل ایرانی‌ها استفاده کنیم و واقعیت را در نظر بگیریم به خصوص در مورد تیم ملی امید که جوان‌ها نقش اصلی را در آن دارند. بیاییم با واقعیت به قضایا بنگریم و تصمیم درستی بگیریم.

وی در پایان گفت: حالا که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با هم هماهنگ شده‌اند بیایند برای همیشه به این قائله که استخوان لای زخم بوده پایان دهند و شرایط را طوری فراهم کنند که تیم ملی امید ما از پتانسیل بالایش استفاده کند.


ویدیو مرتبط :
جریان پیامک دردسرساز کفاشیان به کی‌روش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امید کفاشیان به عوض شدن نظر کی‌روش



اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس کی‌روش

رییس فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی به جدایی اصرار دارد و تیم دیگری را مدنظر قرار داده است.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان با اشاره به مشکل ممنوع الخروجی کی روش و رفع این مشکل، اظهارکرد: فدراسیون پس از قطعی شدن مالیات موظف بود این مبلغ را پرداخت کند. هرکاری کردیم که بدون دغدغه این مشکل حل شود، متاسفانه این اتفاق نیفتاد. به هر حال تلاش های خود را ادامه دادیم تا کی روش به جمع ملی پوشان بپیوندد و مشکل مالیاتی را رفع کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا کی روش کماکان سرمربی تیم ملی است یا خیر؟ گفت:تصمیم گیری در مورد کی روش برعهده کمیته فنی فدراسیون فوتبال است که ریاست آن برعهده من است.

سرمربی تیم ملی از حدود یک و نیم ماه پیش نارضایتی هایی داشت و از مسائل پیش آمده ناراحت بود، اما طی آخرین مذاکره اصرار کرد که بعد از دو بازی پیش روی تیم ملی از این تیم جدا می شود.

رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه نمی توان به زور کی روش را در تیم ملی نگه داشت، اظهارکرد: فدراسیون از عملکرد کی روش رضایت داشت و به همین دلیل هم قصد تمدید قرارداد او را داشتیم، اما کی روش اصرار دارد که از تیم ملی جدا شود و حدود 95 درصد هم تصمیمش را گرفته است.

کفاشیان در مورد اینکه آیا فدراسیون تمایلی به ادامه همکاری کی روش نداشت یا خود او راغب به ادامه کار در تیم ملی نبود؟ گفت: اگر فدراسیون تمایلی به این کار نداشت بعد از جام ملت های آسیا قراردادی چهار ساله امضاء نمی کرد، کی روش پس از جام ملت ها نارضایتی هایی دارد. فدراسیون مایل به ادامه همکاری است ولی کی روش تمایلی به ادامه کار ندارد. برای ما سخت است که پس از چهار سال همکاری با کی روش که از فوتبال ایران شناخت کافی به دست آورده است به دنبال مربی داخلی یا خارجی دیگری برویم، آن هم زمانی که در آستانه رقابت های انتخابی جام جهانی قرار داریم.

وی افزود: امیدوارم کی روش نظرش را پس از بازگشت تیم ملی از اردوی اتریش و سوئد تغییر دهد و فدراسیون آماده همکاری با اوست.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه آیا کی روش استعفای کتبی داده یا خیر و اینکه اعلام کرده از فدراسیون خسارتی نمی گیرد، تصریح کرد: خیر استعفای کتبی داده نشده است و کی روش درخواست کرده با یک تفاهم دوجانبه جدایی انجام شود. اگر بحث خسارتی هم در پیش باشد این سرمربی تیم ملی است که باید خسارت بدهد. ما در این تفاهم می خواهیم موضوع خسارت را رفع کنیم چراکه اگر یک مربی بخواهد به کار خود ادامه دهد باید با تمام وجود کارش را دنبال کند و من الان این روحیه را در کی روش نمیبینم.

 

اخبار ورزشی - ایسنا