اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جایی که پول، فرهنگ را حذف می کند


سالن همایش‌های برج میلاد از جمله سالن‌های با کیفیت تهران است که بسیاری از گروه‌های موسیقی علاقمندند اجرای خود را در این سالن برای مردم داشته باشند اما میزان دریافتی این سالن اعداد و ارقام جالبی است که خبرنگار ما آن را تهیه کرده است.

سالن همایش‌های برج میلاد از جمله سالن‌های با کیفیت تهران است که بسیاری از گروه‌های موسیقی علاقمندند اجرای خود را در این سالن برای مردم داشته باشند اما میزان دریافتی این سالن اعداد و ارقام جالبی است که خبرنگار ما آن را تهیه کرده است.

هزینه سالن همایش‌های برج میلاد برای یک شب یک کنسرت که 1600 صندلی دارد، 15 میلیون تومان است. هزینه تامین صدای سالن نیز 4 میلیون تومان است. همچنین مدیریت این مجموعه از گروه‌های اجرا کننده، مبلغ 2 میلیون تومان جهت پارکینگ اخذ میکند.

به این ارقام باید مبلغ 2 تا 3 میلیون تومان را هم بابت اورژانس، آتش‌نشانی و...اضافه کرد.

این ارقام برای روزهای میانی هفته است و روزهای تعطیل و 5شنبه و جمعه، مجموع این رقم 2 تا 3 میلیون تومان اضافه می‌شود.

اگرچه دریافت این مبالغ بر اساس مصوبه شهرداری تهران است اما چند نکته قابل تامل در دل خود دارد، اول اینکه از ماشین‌های واردشده به محوطه برج میلاد مبلغ 3هزار تومان بابت پارکینگ اخذ می‌شود! همچنین اداره اماکن بر اساس مصوبهای دیگر با گروه‌های برگزار کننده کنسرت و از سوی اداره خدمات نیروی انتظامی قراردادی منعقد می‌کند جهت تامین امنیت! و مبالغی در حدود 1.5 تا 3میلیون تومان ـ بسته به گروه و کنسرت اعلام شده ـ دریافت می‌کند.

مشخص نیست این تامین امنیت چرا برای گروه‌های تئاتر، سینما، برنامه‌های تفریحی در محوطه‌های پارک‌های تهران انجام نمی‌شود!؟

بر اساس این گزارش، مجموع این اعداد و ارقام نجومی باعث شده، بلیت کنسرت‌های موسیقی پاپ در تهران مرز 70 هزار تومان را هم رد کند و مشخص نیست یارانه فرهنگی و یا حمایت وعده داده شده از سوی مسئولان وزارت فرهنگ در کجای این ماجرا دیده شده و می شود.

منبع: آفتاب


ویدیو مرتبط :
شوکـــ (2) سناریو حذف دلار!استفاده از پول جدید برای بردگی بشریت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهمنی:حذف صفرها از پول ملی ۴ سال طول می کشد!



 

 

بهمنی:حذف صفرها از پول ملی ۴ سال طول می کشد!

 

 

رئیس کل بانک مرکزی از آغاز بررسی لایحه حذف ۴ صفر از پول ملی در دولت خبر داد و گفت: این کار ممکن است ۴ سال طول بکشد.

محمود بهمنی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان آغاز طرح تحول در نظام بانکی کشور گفت : اجرای این طرح هم اکنون آغاز شده و تحول در سیستم نظام بانکی کشور هم اکنون به صورت موردی در حال انجام است.

وی حذف چهار صفر پول ملی را یکی از همین اقدامات عنوان کرد و ادامه داد: ما طرح حذف چهار صفر از پول ملی را به دولت داده ایم و در حال بررسی است و قطعا بعد از تصویب ما نیز به عنوان یکی از حلقه های تحول در نظام بانکی اجرا خواهیم کرد.

رئیس کل بانک مرکزی در عین حال تصریح کرد: این پروسه قطعا زمان بر خواهد بود و ممکن است همین پروژه حذف صفرهای پول ملی چهار سال به طول انجامد.

بهمنی در پایان تاکید کرد: مسائل پولی چیزی نیست که بخواهیم به سرعت و برای یک بار به طور قطعی یک پروژه را به انجام رسانیم و پروسه آن پایان یافته تلقی شود بلکه در طرحهای پولی باید دقت نظر خاصی داشته باشیم و با حوصله به مرحله اجرا پا بگذاریم..... /  خبرگزارى مهر