اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جایگزین سردار رادان در ناجا مشخص شد +عکس



اخبار,اخبار اجتماعی ,جانشین فرمانده ناجا

 

اخبار اجتماعی - جایگزین سردار رادان در ناجا مشخص شد +عکس

سردار حسین اشتری به عنوان جانشین فرمانده ناجا برگزیده و جایگزین سردار احمد رضا رادان در این سمت می‌شود.

به گزارش تسنیم، طبق شنیده‌ها سردار اسماعیل احمدی‌مقدم طی حکمی سردار سرتیپ حسین اشتری را به عنوان جانشین خود و جانشین فرمانده ناجا برگزیده است و بر این اساس اشتری جایگزین سردار احمد رضا رادان می‌شود.

احمدرضا رادان از سال ۸۷ به عنوان جانشین احمدی‌مقدم در سمت جانشینی فرمانده ناجا قرار داشت و پیش از آن نیز فرمانده انتظامی پایتخت و خراسان را عهده‌دار بود.

شنیده‌ها حاکی از این است که قرار است مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده ناجا روز چهارشنبه هفته جاری برگزار شود.
اخبار اجتماعی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
ضایع کردن رادان-سوالات خیلی زیبا و هنگ کردن سردار رادان-گفتگوی زیبا و خیلی جذاب سردار رادان با فرزاد حسنی که باعث اخراج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جایگزین «پژمان» مشخص شد +عکس


با پایان مجموعه تلویزیونی «پژمان» و آغاز ماه محرم سریال مناسبتی «خرده ستمگران» جایگزین این سریال می‌شود.

شبکه ایران: با پایان مجموعه تلویزیونی «پژمان» و آغاز ماه محرم سریال مناسبتی «خرده ستمگران» جایگزین این سریال می‌شود.

مجموعه «خرده ستمگران» در 10 قسمت 60 دقیقه ای به کارگردانی و نویسندگی مسعود شاه‌محمدی و تهیه کنندگی سعید شاهسواری از دوشنبه 13 آبان ساعت 20:00به روی آنتن شبکه سه سیما می رود.



احمد آقالو، احمد ساعتچیان، بهار کاتوزی، بهناز جعفری، الیکا عبدالرزاقی، رامین ناصرنصیر، مسعود سخایی، امیر آقایی، حمیدرضا آذرنگ، مجتبی رستگار و فلامک جنیدی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

«خرده ستمگران» داستان خرده ستم‌هایی است که انسان‌ها در روابط اجتماعی در حق یکدیگر مرتکب می‌شوند، قصه مبارزه آدم‌ها با ستمگران کوچک است؛ ستمگرانی که در نقش همسایه، دوست، صاحب کار و صاحب خانه به اطرافیانشان ستم می‌کنند. در این مجموعه سعی شده به موضوعاتی به ظاهر بی‌اهمیت که ما به آنها توجه نمی‌کنیم، پرداخته شود.



سایر عوامل این مجموعه عبارتند از: تصویربردار: جواد صفا ،صدابرداران: صالح حبیبی و سعید احمدی ،طراح گریم: محمد قومی ،مدیران تولید: احمد کشوری و شهنام شهباززاده، طراحان صحنه: کامیاب امین عشایری، مریم عنایتی و لیلا امیری ،دستیاران اول کارگردان: امیر سلیمانی و مهدی میرزاییان «خرده ستمگران» هر روز به جز پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت 20:00 از شبکه سه سیما پخش می‌شود و باز پخش آن ،روز بعد ساعت 14:45 خواهد بود.