اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جایزه پلیس اصفهان برای تحویل دادن ماهوار



 

 

 

جایزه پلیس اصفهان برای تحویل دادن ماهوار

 

 

اوج:فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به رویكرد فرهنگی پلیس اصفهان در جمع آوری تجهیزات دریافت از ماهواره اظهار داشت: اعطای رایگان گیرنده های دیجیتالی تلویزیون كه با پیشنهاد این فرماندهی و همكاری صدا و سیمای مركز استان و قرارگاه جنگ نرم استانداری به اجرا گذاشته است، گام موثری در جلوگیری از ترویج فرهنگ منحط غربی خواهد بود.

 

سرتیپ حسن كرمی افزود: نگرش پلیس این است كه پس از اجرای موفقیت آمیز طرح جمع آوری گیرنده های ماهواره ای و برخورد با استفاده كنندگان و توزیع كنندگان و با توجه به راه اندازی شبكه های متنوع دیجیتالی توسط صدا و سیما جایگزین مناسبی برای كسب اطلاع از اخبار و رویدادهای جهان و مشاهده برنامه های آموزنده فراهم شود.

كرمی اظهار داشت: با توجه به درصد بالای استفاده از گیرنده های ماهواره ای در سطح استان، وجود كارگاه های تولید تجهیزات ماهواره ای و حجم وسیع قاچاق این قطعات و تجهیزات، كمیته ای به منظور مقابله نرم افزاری و سخت افزاری با عوارض سوء سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی در سطح استان اصفهان تشكیل شد.

وی اضافه كرد: اطلاع رسانی از طریق رسانه های عمومی، تلاش برای ارتقای فرهنگ استفاده از رسانه، تهیه و توزیع بروشور، جمع آوری بشقاب و گیرنده ها و مبارزه جدی با تهیه و توزیع كنندگان این تجهیزات از مهمترین تصمیمات این كمیته است..../اوج


ویدیو مرتبط :
لحظه تحویل جایزه بهترین پاسور جهان - سعید معروف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دوست وظیفه شناس، همکارش را تحویل پلیس داد



اخبار ,اخبار حوادث , سرقت

 

 اخبار حوادث - دوست وظیفه شناس، همکارش را تحویل پلیس داد

کارگر نظافتچی که 40 میلیون تومان از مالک منزلی که در آن کار می کرد، به سرقت برده بود، با شکایت دوست وظیفه شناسش هنگام فرار دستگیر شد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ اکبر فیضی رییس کلانتری 137 نصر گفت: هفته گذشته پیرزنی 81 ساله در محدوده گیشا، ضمن تماس با یکی از شرکت های خدمات نظافتی منزل، دو کارگر نظافتچی استخدام می کند که منزل وی را نظافت کنند.

وی افزود: این کارگران با هماهنگی های انجام شده از سوی شرکت، منزل پیرزن را نظافت کرده و پس از دریافت دستمزد خود منزل مذکور را ترک می کنند، اما فردای آن روز یکی از این دو کارگر مذکور مجددا به منزل پیرزن مراجعه کرده و به بهانه نظافت بخش هایی از منزل علیرغم رضایت مالک خانه وارد منزل می شود.

این مقام انتظامی گفت: این فرد پس از ورود به خانه بلافاصله به صاحبخانه حمله کرده و پس از بستن دهان و دست و پای پیرزن، اشیای با ارزش، وجوه نقد و کارت های عابر بانک بالغ بر 40 میلیون تومان را سرقت کرده و متواری می شود.

وی افزود: متهم پس از سرقت اموال، با همکارش که با وی برای نظافت به منزل مذکور رفته بود، تماس گرفته و ضمن اعلام موضوع سرقت از وی می خواهد تا مدارکش را از شرکت نظافتی به سرقت ببرد و به وی در محل پایانه مسافربری جنوب تحویل دهد اما دوست و همکار وظیفه شناس به جای این کار، موضوع را با پلیس در میان گذاشته و بلافاصله طی هماهنگی با مقام قضایی، پلیس به منزل این پیرزن مراجعه و وی را نجات دادند.

سرهنگ فیضی گفت: همچنین ماموران با اعزام به پایانه جنوب، متهم را هنگام سوار شدن به اتوبوس مسافربری شناسایی و بازداشت کردند.

رییس کلانتری 137 نصر افزود: متهم در تحقیقات پلیسی به جرایم خود مبنی بر سرقت از منزل این شهروند اعتراف کرد. همچنین در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی پیش از این نیز در تهران و شهرستان های غربی کشور بیش از 50 فقره سرقت به این شیوه را داشته است.

متهم پس از تکمیل پرونده راهی پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.
اخبار حوادث - جام جم آنلاین