اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جایزه فرکی را به قلعه نویی دادند


حاشیه های مراسم صبح بخیری لیگ دوازدهم، هر روز ابعاد بیشتری پیدا می کند. بعد از این مراسم، شائبه های زیادی درباره نحوه انتخاب صبح بخیر مطرح شد.

روزنامه تماشا: حاشیه های مراسم صبح بخیری لیگ دوازدهم، هر روز ابعاد بیشتری پیدا می کند. بعد از این مراسم، شائبه های زیادی درباره نحوه انتخاب صبح بخیر مطرح شد. در روزهای اول از معیارهای انتخاب برترین پدیده لیگ انتقاد شد و مشخص نبود بازیکن و مربی اخلاق هم با چه معیارهایی انتخاب شده اند.

بعد از آن شایعه شد مهدی رحمتی بهترین بازیکن لیگ برتر بوده و به خاطر ناراحت نشدن کی روش، محرم نویدکیا این عنوان را به دست آورده. حالا یکی از اعضای کمیته رسانه ها علاوه بر نویدکیا، انتخاب قلعه نویی به عنوان بهترین مربی را هم زیر سوال برده است.

جایزه فرکی را به قلعه نویی دادند

رحمتی بهترین بازیکن بود

یکی از اعضای کمیته رسانه ها که نمی خواست نامش فاش شود، در گفت و گو با تمام شایعه هایی که درباره انتخاب برترین بازیکن شنیده می شود را تایید می کند: «در جلسه اول رای گیری برای انتخاب برترین بازیکن، نظر بیشتر اعضا روی رحمتی بود اما در جلسات بعدی بحث خداحافظی او از تیم ملی مطرح شد. بعد از این صحبت ها تصمیم گرفته شد به عنوان بهترین بازیکن لیگ انتخاب نشود.»



قلعه نویی، انتخاب تاج بود


این عضو کمیته رسانه ها انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان برترین مربی را هم اجباری دانست. او می گوید اعضا روی فرکی نظر داشتنداما تاج رأی آنها را وتو کرد: «در رأی گیری انتخاب برترین مربی، 9 نفر حضور داشتند. حسین فرکی توانست 8 رأی جلسه را بدست آورد. با این وجود آقای تاج گفت من به قلعه نویی قول داده ام بهترین مربی لیگ برتر شود. به خاطر همین برخلاف حرف ما، آقای قلعه نویی جایزه بهترین مربی را بدست آورد.»


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنگ صدرنشینی مایلی کهن، قلعه نویی و فرکی/ دوئل عنایتی و مجیدی در آزادی



لیگ برتر فوتبال,نتایج,برنامه بازیهای لیگ برتر

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال
جنگ صدرنشینی مایلی کهن، قلعه نویی و فرکی/ دوئل عنایتی و مجیدی در آزادی

هفته چهارم لیگ برتر روز شنبه با انجام دو دیدار حساس در تهران و اهواز آغاز می‌شود. استقلال میزبان صبای قم و فولاد هم میهمان داماش گیلان است.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته چهارم لیگ برتر از روز شنبه با انجام دو دیدار در تهران و اهواز آغاز می‌شود. نگاهی به این دو بازی می اندازیم؛

فولاد خوزستان - داماش گیلان؛ شاگردان فرکی به دنبال صدرنشینی
فولاد خوزستان بعد از شکست در هفته اول مقابل سپاهان، دو برد متوالی به دست آورده و هفته گذشته در قم تیم صبا را با یک گل شکست داد. فولاد روز شنبه باید مقابل تیمی بازی کند که وضعیت نابسامانی دارد. مشکلات مالی باعث ناراحتی بازیکنان این تیم شده است با این حال داماش هنوز در لیگ برتر نباخته و سه مساوی متوالی به دست آورده است.

داماش  در این بازی هم به احتمال فراوان به دنبال چهارمین مساوی خود است؛ اما فولاد خوزستان در این بازی خانگی می‌خواهد به پیروزی برسد تا به طور موقت هم که شده به صدر جدول بیاید و جانشین سپاهان شود. بنابراین نبرد فولاد و آب ( داماش) می‌تواند دیدنی باشد. یکی برای نباختن بازی می‌کند و دیگری برای کسب هر سه امتیاز. شاگردان حسین فرکی در صورتی می‌توانند  خیال‌شان از صدرنشین راحت باشد که صبا برابر استقلال امتیاز از دست بدهد.

استقلال - صبای قم؛ تقابل مایلی کهن و عنایتی با شاگردان قلعه نویی
برای اولین مرتبه در لیگ برتر تیم محمد مایلی کهن بالاتر از تیم امیر قلعه نویی در جدول قرار دارد. تقابل این دو مربی همیشه دیدنی و جذاب بوده و هست و همه اهالی فوتبال را به یاد دو بیانیه مایلی کهن علیه قلعه نویی و دوستانش می‌اندازد. بیانیه‌ای که در آن از گروهبان قندعلی و ... یاد شده بود. بیانیه هایی که بعد از دیدار استقلال و سایپا و به دلیل شعارهای تماشاگران استقلال علیه مایلی کهن نوشته شد.

مایلی کهن در این فصل اما رویه ای دیگری در پیش گرفته و تلاش می کند تمام تمرکزش بر روی تیم خودش باشد. حداقل در سه هفته اول لیگ او چنین روشی را در پیش گرفته بود.

از نظر فنی اما استقلال روی کاغذ بسیار قدرتمندتر از صباست. زیرا نیمی از بازیکنان استقلال در تیم ملی هستند و نیمی دیگر جز برترین بازیکنان ایران محسوب می‌شوند، اما در صبا فقط رضا عنایتی یک ستاره سرشناس محسوب می‌شود. گلزن کهنه کاری که خیلی دوست داشت به استقلال بازگردد اما قلعه نویی او را نخواست و اکنون او باید مقابل تیم و مربی سابقش باردیگر نشان بدهد که همچنان دود از کنده بلند می‌شود و توانایی گلزنی دارد.

آبی پوشان با 7 گل زده برترین خط حمله لیگ را در سه هفته اول در اختیار دارند و قلعه نویی خیلی دوست دارد با پیروزی مقابل تیم مایلی کهن به صدر جدول برسد. البته با توجه به کسر یک امتیاز از استقلال، این تیم فقط در صورتی می تواند صدرنشین شود که فولاد در خانه اش مقابل داماش امتیاز از دست بدهد.

 هواداران استقلال قطعا در روز شنبه دیگر به داور کاری نخواهند داشت زیرا دوست ندارند که دوباره از تیم محبوب شان امتیاز کسر شود. صبای قم هم در ورزشگاه آزادی طرفدار اندکی خواهد داشت.

در این بازی دوئل فرهاد مجیدی و رضا عنایتی دو مهاجم کهنه کار دیدنی است. هر دوی آنها دو گله هستند البته محمد قاضی هم با گلی که به فجر در هفته گذشته زد نشان داد که می‌خواهد همچنان در ترکیب اصلی آبی پوشان حضور داشته باشد و هواداران استقلال می‌توانند به او به چشم یک گلزن تمام عیار نگاه کنند.

برنامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال؛
هفته چهارم؛ گرامیداشت عید بزرگ بندگی روزه‌داران عید سعید فطر و تجلیل از مقاومت اسلامی

شنبه 19 مرداد
فولاد خوزستان- داماش ساعت 20 و 30 ورزشگاه تختی اهواز
استقلال- صبای قم- ساعت 21 و 15ورزشگاه آزادی

یکشنبه 20 مرداد
گسترش فولاد تبریز- فجر سپاسی ساعت 19 و 45 ورزشگاه یادگار امام تبریز
مس کرمان- ذوب‌آهن ساعت 19 و 45 ورزشگاه امام علی کرمان
نفت تهران- راه‌آهن ساعت 19 و 45 ورزشگاه دستگردی تهران
ملوان- استقلال خوزستان ساعت 19 و 45 ورزشگاه تختی انزلی
سپاهان- تراکتورسازی ساعت 19و 45 ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
سایپا- پرسپولیس ساعت 20و 30 ورزشگاه انقلاب کرج

فارس