اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جایزه زیباترین کانسپت برای مزدا


مزدا RX-VISION کانسپت توانست عنوان زیباترین خودروی کانسپت سال را از فستیوال بین‌المللی خودروهای کانسپت پاریس دریافت نماید.

وب‌سایت پدال: مزدا RX-VISION کانسپت توانست عنوان زیباترین خودروی کانسپت سال را از فستیوال بین‌المللی خودروهای کانسپت پاریس دریافت نماید.

جایزه زیباترین کانسپت برای مزدا

این خودروی اسپرت با طراحی خیره‌کننده خود توانست آرای هیئت‌داوران از سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی خودرو (Festival Automobile International) را به دست آورد. این جایزه در 27 ژانویه در پاریس به Ikuo Maeda رئیس طراحی جهانی مزدا، اعطا شد. این افتخار، سومین جایزه‌ایست که از ماه سپتامبر به این خودرو با موتور دورانی وانکل تعلق گرفته است.

جایزه زیباترین کانسپت برای مزدا

جایزه زیباترین کانسپت برای مزدا

جایزه زیباترین کانسپت برای مزدا

جایزه زیباترین کانسپت برای مزدا

جایزه زیباترین کانسپت برای مزدا

مزدا RX-VISION کانسپت که در ماه نوامبر سال گذشته در نمایشگاه خودروی توکیو رونمایی شد، در کنار Exp10 Speed 6 و پژو فراکتال و پورشه میژن E نامزدهای دریافت جایزه طراحی سال بودند. کانسپت مزدا را باید تفسیری قابل‌توجه و چشمگیر از سبک طراحی کودو دانست که با توجه به میراث مزدا از موتورهای کوچک دورانی قرارگرفته در جلوی خودرو و دیفرانسیل عقب، یک کوپه اسپرت قدرتمند و مخوف را تداعی می‌کند.


ویدیو مرتبط :
انتشار تبلیغ اتومبیل کانسپت مزدا کوئرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سه نامزد نهایی جایزه پوشکاش برای زیباترین گل جهان معرفی شدند



سه نامزد نهایی جایزه پوشکاش برای زیباترین گل جهان معرفی شدند

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) سه نامزد نهایی جایزه پوشکاش را برای زننده زیباترین گل سال 2012 معرفی کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار ورزشی - به گزارش سایت این فدارسیون، این سه بازیکن ˈرامادل فالکائوˈ مهاجم اتلتیکو مادرید،ˈنیمارˈ مهاجم سانتوسˈ و ˈمیروسلاو استاچˈ بازیکن فنرباغچه هستند.

فالکائو در مسابقات فصل جاری گل های بسیاری زده است اما علت انتخاب او گلی است که در ماه مه در یک بازی دوستانه باشگاهی با یک حرکت آکروباتیک برابر امریکا دی کالی به ثمر رساند.

نیمار نیزکه سال گذشته این جایزه را به خود اختصاص داد، پس از گل تماشایی که در بازی مقابل اینترناسیونال در ماه مارس زد، انتخاب شده است. او برای به ثمر رساندن این گل طول زمین را دوید و بعد از عبور از تعداد زیادی از بازیکنان حریف توپ را وارد دروازه تیم مقابل کرد.

استاچ هم به دلیل گلی که هشت ماه پیش از فاصله 20 یاردی در بازی برابر گنسلربیرلیگی زد، انتخاب شده است.

جایزه زیباترین گل سال به نام ˈفرانس پوشکاشˈ مهاجم اسطوره ای فوتبال مجارستان نامگذاری شده است و اولین بار در سال 2009 به ˈکریستیانو رونالدوˈ به خاطر گلی که برای منچستریونایتد برابر پورتو به ثمر رساند، اهدا شد./ایرنا