اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جایزه بدذات‌ترین فرد جهان برای مخالفان ایران


جایزه باروت خیس روز 25 اسفند ماه به یکی از چهره های منفور جهان با انتخاب مردم داده می شود .

واحد مرکزی خبر: جایزه باروت خیس روز 25 اسفند ماه به یکی از چهره های منفور جهان با انتخاب مردم داده می شود .

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور دیشب در حاشیه یادواره 55 شهید شهر امام دزفول گفت : جایزه باروت خیس برای انتخاب بدذات ترین انسان روی کره زمین آماده شده است.

سردار علی فضلی افزود : باروت خیس به انتخاب مردم به یکی از 6 فرد بد ذات جهان به انتخاب مردم داده خواهد شد.

این جایزه پارسال به میشل اوباما همسر رییس جمهوری آمریکا داده شد.

جایزه «باروت خیس» قرار است به صورت سالانه به مخالفان جمهوری اسلامی ایران که ناخودآگاه توطئه یا طرحی شوم را علیه ایران اسلامی برملا می‌کنند و حقیقت زر و زور و تزویر استکبار را نمایان می‌سازند داده شود که سال گذشته همسر اوباما با اهدای جایزه اسکار به فیلم ضد ایرانی آرگو ، پرده از سیاسی بودن هالیوود پرده برداشت و این جایزه را از آن خود کرد.

امسال نیز برای دومین سال پیاپی جایزه باروت خیس به یکی از افشاگران سیاست‌های نظام استکبار علیه انقلاب اسلامی و یا سران کشورهای مخالف جمهوری اسلامی داده می شود.


ویدیو مرتبط :
مخالفان حکومت ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مریم میرزاخانی; برنده عالی ترین جایزه ریاضی جهان، به ایران می آید



اخبار,اخبار علمی ,سمینار ریاضی

 

اخبار علمی - برای شرکت در سمینار ریاضی
میرزاخانی به ایران می‌آید

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از دعوت از مریم میرزاخانی، دانش آموخته مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی شریف و استاد جوان دانشگاه استنفورد و برنده عالی ترین جایزه ریاضی جهان برای شرکت در سومین سمینار ریاضی در ایران خبر داد.

دکتر سعید سهراب پور در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن ابراز خرسندی از موفقیت مریم میرزاخانی زن ریاضی‌دان ایرانی که موفق شد به عنوان نخستین زن ریاضی‌دان جهان مدال فیلدز را دریافت کند اظهار کرد: وی از دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف است و کسب این مدال توسط وی برای ما افتخار است.

وی با بیان این که در نظر است که در سومین سمینار ریاضی که توسط دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود از این استاد دانشگاه دعوت شود که به کشور ایران آید، گفت: سال گذشته نیز برای دومین سمینار از ایشان دعوت به عمل آمد اما به دلیل مشکل جسمی و داشتن فرزند کوچک نتوانستند به ایران بیایند.

سهراب پور اظهار امیدواری کرد که این دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف در سمینار ریاضی که ژانویه سال جاری در پژوهشگاه دانش‌های بنیادی برگزار می‌شود حضور یابد.

به گفته سهراب‌پور هر سال در سمینار ریاضی از برندگان المپیاد ریاضی از داخل و خارج کشور دعوت به عمل می‌آید که امیدواریم امسال نیز این سمینار به خوبی برگزار شود و خانم میرزاخانی نیز در یکی از سمینارها حضور یابند.
اخبار علمی - ایسنا