اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جایزه باورنکردنی برای خوردن این ساندویچ!



اگر خواب سهیم شدن رایگان و یک شبه در مالکیت یک رستوران را در ذهن می‌پرورانید، شاید جایی برای تحقق آن وجود داشته باشد!

 یک سرآشپز نیویورکی غذای رایگان و 10 درصد از سود رستورانش را به‌صورت مادام‌العمر به فردی می‌دهد که بتواند در چالش غذایی او پیروز شود. تمام کاری که شرکت‌کنندگان باید انجام بدهند، خوردن یک ساندویچ بوریتوی 30 پوندی با قطر 3.5 فوت و به قیمت 150 دلار ظرف مدت یک ساعت است.

 این پیشنهاد هنوز هم در رستوران دون چینگون، واقع در پارک اسلاپ بروکلین، پابرجاست. سرآشپز جِرمن والترو از این ابر ساندویچ تنها روزی یک عدد درست می‌کند. این ساندویچ که از استیک جوجه، گوشت قرمز کباب شده، سوسیس، برنج، لوبیا و سس سالسا پر می‌شود، یک روز قبل تهیه می‌ گردد زیرا درست کردنش 2 ساعت زمان می‌برد.

از شروط این مسابقه، خوردن ساندویچ با فلفل تند مارگاریتا است و هرگونه وقفه در کار از قبیل دستشویی رفتن یا پس زدن غذا به معنی باختن است. در ضمن این رستوران هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال وضعیت سلامت جسمی افراد شرکت‌کننده پس از خوردن ساندویچ نخواهد داشت.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,مسابقه ساندویچ خوری

 

اخبار,اخبار گوناگون ,مسابقه ساندویچ خوری

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
ساندویچ خوردن.یارودیوونست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بر هم خوردن مراسم اهدای جایزه جشنواره گرمی به "ادله" +عکس



ستاره های هالیوود , جشنواره گرمی

یک مجری تلویزیونی اوکراینی به نام " ویتای سریوک" قبل از اینکه "ادله" از پله های سکوی اهدای جایزه بالا رود و در کنار "جنیفر لوپز" و "پیت بول" قرار گیرد روی صحنه دوید ، همه از حضور این میهمان ناخوانده روی سن اهدای جوایز شوکه شده بودند و سوال مطرح شده این بود که این مرد چگونه با وجود نیروهای امنیتی توانسته بود این کار را انجام دهد.

جالب است بدانید او روی یک صندلی در ردیف جلو و در کنار " جاستین تیمبرلیک " و همسرش نشسته بود. هنگام اهدای جایزه "جنیفر لوپز" نام ادله را به عنوان نفر برتر اجرا کننده انفرادی موسیقی پاپ اعلام کرد اما به جای او سریعا این مجری معروف اوکراینی روی صحنه حاضر شد.

ستاره های هالیوود , جشنواره گرمی

او سریعا روی سن رفت و اعلام کرد " این واقعا برای من باعث افتخار است که این جایزه بزرگ را دریافت کنم. همه متعجب بودند و هنگامی که "ادله" روی سن رفت او خطاب به وی  گفت " دوستت دارم"
در همین هنگام نیروهای امنیتی روی سن آمده و او را دستگیر کردند و او مجبور شد شب را در بازداشتگاه سپری کند.
این مجری سابقا فراوانی در بر هم زدن مراسم مخصوص ستاره های هالیوودی دارد . وی سال گذشته نیز قصد داشت صورت "ویل اسمیت" هنرپیشه معروف را ببوسد که وی یک سیلی محکم به صورت او نواخت و این مسئله تا مدتها سوژه رسانه ها بود.
منبع:pardad.ir