اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جایزه بازیکن سال برای رونالدو +عکس


ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال جهان را در دبی دریافت کرد.

فرارو: کریستیانو رونالدو از دو روز قبل به همراه همسر و فرزندش برای حضور در هشتمین کنفرانس ورزش بین‌المللی به دوبی سفر کرده است.



در همین حال شب گذشته این کنفرانس جایزه بهترین بازیکن سال جهان را به رونالدو اعطا کرد. رونالدو با کسب حداکثر آرای مردمی به عنوان بهترین بازیکن فوتبال انتخاب شد. این جایزه به مهاجم پرتغال به دلیل ۶۹ گل زده‌اش در تیم‌های رئال مادرید و تیم ملی پرتغال اهدا شد. موسسه گلوب ساکر دبی، رونالدو را برای دریافت بهترین بازیکن جهان معرفی کرده بود. ستاره رئال مادرید درسال ۲۰۱۱ هم بهترین بازیکن جهان از نظر این موسسه شناخته شده بود.













ویدیو مرتبط :
رونالدو و دریافت جایزه بهترین بازیکن سال از نظر کاربران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بوسه رونالدو بر جایزه بهترین بازیکن اروپا+عکس



اخبار,اخبارورزشی,رونالدو

 
 اخبار ورزشی - بوسه رونالدو بر جایزه بهترین بازیکن اروپا+عکس

رونالدو پس از کسب عنوان بهترین بازیکن یوفا بر این جایزه مقابل دیدگان رقیبانش بوسه زد.

به گزارش فارس، مراسم انتخاب بازیکن سال یوفا دیشب در موناکو برگزار شد و کریستیانو رونالدو موفق شد با کسب اکثریت آرا عنوان برترین بازیکن اروپا را از آن خود کند.

در این رای گیری 54 رزونامه‌نگار عضو یوفا شرکت کردند و ستاره پرتغالی رقیبانی همچون آرین روبن هلندی و مانوئل نویر آلمانی را پیش‌رو داشت.

اخبار,اخبارورزشی,رونالدو

 

رونالدو موفق شد در لیگ قهرمانان اروپا 17 گل به ثمر برساند و قهرمانی با رئال مادرید نقشی کلیدی در انتخاب وی داشت.


اخبار ورزشی - فارس