اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جایزه ایران به «همسر اوباما» پست می شود


جایزه بین ‌المللی باروت خیس به دلیل عدم حضور سفیر سوئیس در کنگره ره آورد سرزمین نور به صورت پستی برای وی ارسال می شود.

خبرگزاری مهر: جایزه بین ‌المللی باروت خیس به دلیل عدم حضور سفیر سوئیس در کنگره ره آورد سرزمین نور به صورت پستی برای وی ارسال می شود.

 جایزه ویژه دهمین کنگره ره آورد سرزمین نور با عنوان باروت خیس به دلیل عدم حضور نماینده منافع آمریکا در ایران، به صورت پستی برای وی به منظور ارائه به همسر رئیس جمهور آمریکا ارسال می شود.


جایزه ویژه کنگره ره آورد سرزمین نور به كسی تعلق می ‌گیرد كه بر خلاف میل و سیاست شخصی خود اقدامی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده باشد و این اقدام وی موجب خدمتی برای نظام شود.

براین اساس اقدام اخیر میشل اوباما و  اعطای جایزه اسکار به فیلم ضد ایرانی «آرگو» دستاورد بزرگی برای ملت ایران داشته است.

صنعت سینمای هالیوود که همواره ادعای استقلال داشته و شعار جدایی هنر از سیاست را اعلام کرده است با فعالیت اخیر همسر اوباما نشان داد که این صنعت دست‌ نشانده کاخ سفید و دست‌ اندركاران آن است

در راستای برگزاری کنگره ره آورد سرزمین نور و به منظور اعطای جایزه ویژه این کنگره به همسر رئیس جمهور آمریکا، سفیر دولت سوئیس كه حامی و نماینده منافع آمریكا در ایران است، از سوی مسئولان برگزاری کنگره به صورت رسمی دعوت شد.

در مدت سه روز برگزاری کنگره ره آورد سرزمین نور ، نماینده منافع آمریکا در ایران پاسخی به دعوت صورت گرفته نداد. به این ترتیب به دلیل عدم حضور وی جایزه میشل اوباما به صورت نمادین توسط پدر شهید احمدی روشن به همسر اوباما اعطا شد.

این جایزه در اختیار رئیس پست شهرستان خرمشهر قرار گرفت تا به سفارت سوئیس ارسال شود.


ویدیو مرتبط :
جایزه فیلم ضد ایرانی آرگو را همسر اوباما اهدا كرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جایزه ویژه بسیج ایران به همسر باراک اوباما


ایران جایزه و تندیسی ویژه به همسر رئیس جمهور امریکا می دهد.

خبرآنلاین: ایران جایزه و تندیسی ویژه به همسر رئیس جمهور امریکا می دهد.

ابتکار ایران برای اعطای جایزه جایزه "quotation mark" «باروت خیس» به همسر باراک اوباما رئیس جمهور امریکا با استقبال نمایندگان 27کشور مواجه شد.

اعطای جایزه اسکار به فیلم ضد ایرانی «آرگو» از سوی همسر اوباما، اعضای شورای سیاست‌گذاری کنگره ره‌آورد سرزمین نور را بر آن داشت تا جایزه‌ای تحت عنوان "باروت خیس" را به کسی بدهند که به صورت ناخواسته و علی رغم میل باطنی خود،خدمت بزرگی به انقلاب کرده است.»



سرتیپ دوم پاسدار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج کشور در این باره گفت: به جهت افشاگری سینمای هالیوود و اهدای جایزه اسکار به فیلم آرگو که دسترنج کاخ سفید است ، دعوتنامه ای به سفیر سوییس ارسال شد تا در این مراسم که امروز پنجشنبه هشتم فروردین در مرز بین المللی شلمچه برگزار می شود حضور یابد.


وی افزود: تاکنون بیست و هفت ملیت اعلام آمادگی کردند تا در مراسم کنگره ره آورد سرزمین نور در اهدای جایزه به همسر اوباما مشارکت داشته باشند.

وی گفت:مردم باید بدانند عقبه این قبیل جوایزی که اهدا می شود ، هنری نیست بلکه مسائل سیاسی را در موضوع دخالت می دهند و به واسطه این حرکت و افشاگری لازم بود که ما هم تقدیر و تشکری از عامل این حرکت داشته باشیم، به همین دلیل جایزه ای به صورت تندیس آماده شده است که با حضور ملیت های مختلف به سفیر سویس به عنوان حافظ منافع امریکا در ایران یا نماینده وی اعطاء می شود.

دهمین کنگره بین المللی ره آورد سرزمین نور نور امروز با حضور میهمانان خارجی و اعضای کاروان های راهیان نور در محل یادمان شهدای شلمچه آغاز شد.

این کنگره به مدت سه روز تا دهم فروردین با حضور بیش از پنج هزار نفر از مسوولین کشوری ،لشکری،جمعی از هنرمندان و اعضای کاروانهای راهیان نور در مشهد شهیدان شلمچه جریان دارد.

مسئول بخش بین‌الملل کنگره بین‌المللی ره‌آورد سرزمین نور اعلام کرد:سفارت سوئیس به دعوتنامه دریافت جایزه «باروت خیس» به نمایندگی از همسر اوباما پاسخ نداده است.

دکتر اسفندیاری افزود:پس از قطعی شدن برگزاری این کنگره، برای سفیر دولت سوئیس (حافظ منافع آمریکا در ایران) دعوتنامه‌های متعددی ارسال شد تا به نمایندگی از میشل اوباما همسر رئیس جمهور آمریکا در جشنواره شرکت کرده و جایزه را پس از دریافت به همسر اوباما تحویل دهد اما تا به این لحظه جوابی از سوی این سفارت خانه به ما نرسیده است.