اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جان کری: بحث در مورد اختلافات ادامه دارد



اخبار,اخبار سیاست خارجی , مذاکرات ایران و 5+1

طی دو روز گذشته معاونان وزیران خارجه ایران و 1+5 مذاکرات فشرده ای برای تنظیم توافق‌هایی که در نشست وزیران خارجه صورت می گیرد و باید آنها را در متن توافق وارد و هماهنگ کنند، داشته‌اند.

کری در صفحه توییتر خود در مورد مذاکرات نوشت که طرف‌ها برای دستیابی به توافق سخت در تلاشند.

به گزارش ایسنا، جان کری در صفحه‌ی توییتر خود نوشت:‌ در حال ادامه گفت و گوها در مورد اختلافات باقی مانده هستیم و به سختی تلاش می‌کنیم تا ببینم رسیدن به توافق امکان پذیر است یا خیر.

طی دو روز گذشته معاونان وزیران خارجه ایران و 1+5 مذاکرات فشرده ای برای تنظیم توافق‌هایی که در نشست وزیران خارجه صورت می گیرد و باید آنها را در متن توافق وارد و هماهنگ کنند، داشته‌اند. این گفت‌وگوها تا پاسی از شب گذشته ادامه داشت و از صبح روز پنجشنبه نیز ادامه یافته است.

 

اخبار سیاست خارجی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
بحث شکیب با جان کری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جان کری: ما در مذاکرات وین بسیار آرام ادامه می‌دهیم



اخبار,اخبار سیاست خارجی , مذاکرات ایران و 5+1

 

اخبار سیاست خارجی - جان کری: ما در مذاکرات وین بسیار آرام ادامه می‌دهیم

وزیر خارجه آمریکا از ادامه مذاکرات در وین به شکلی بسیار آرام خبر داد.

به گزارش روزنو، جان کری، وزیر خارجه آمریکا عصر روز یک‌شنبه در صفحه توییتر خود نوشت: ما در مذاکرات وین بسیار آرام (کم کم) ادامه می‌دهیم.

این اولین اظهارنظر جان کری پس از حضورش در وین و مذاکرات متعدد با محمدجواد ظریف و دیگر همتایانش در گروه 1+5 است که 24 ساعت قبل از پایان مهلت تعیین شده برای مذاکرات جامع توسط وی منتشر می‌شود.

یک مقام نزدیک به تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران با اشاره به محتوای دیدار وزیران خارجه ایران و آمریکا  اعلام کرد که در این دیدار درباره نحوه ادامه مذاکرات گفت‌وگو شد.

این مقام ایرانی با اعلام این مطلب ، ادامه داد: در ملاقات ظریف و کری درباره موضوعات مختلف هسته‌ای و هم‌چنین راه‌حل‌های مربوط به آن‌ها گفت‌وگو شد.

او گفت: سناریوهای مختلف نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که موضوع نحوه ادامه مذاکرات یکی از آن‌ها بود.
اخبار سیاست خارجی - روزنو