اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جان اسنو در فصل ششم «بازی تاج و تخت»


ماجرای سرنوشت جان اسنو از پایان فصل پنجم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و هنوز یکی از پرسش‌های بزرگ هواداران دو آتشه «بازی تاج و تخت» این است : «آیا جان اسنو به داستان بازمی‌گردد؟»

خبرانلاین:  ماجرای سرنوشت جان اسنو از پایان فصل پنجم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و هنوز یکی از پرسش‌های بزرگ هواداران دو آتشه «بازی تاج و تخت» این است : «آیا جان اسنو به داستان بازمی‌گردد؟»

حضور جان اسنو در «بازی تاج و تخت» ادامه دارد

کیت هرینگتون بازیگر بریتانیایی نقش جان اسنو در گفت‌وگویی با تایم‌اوت لندن در پاسخ به این پرسش گفت که جان اسنو یقینا به سریال بازمی‌گردد، اما مرده بازمی‌گردد.

این بازیگر درباره حضور خود در فصل ششم سریال گفت که در برخی صحنه‌های فصل ششم به صورت مرده ظاهر شده است. او پیش از این نیز گفته بود که دیگر در این سریال حضور نخواهد داشت.

پس با توجه به گفته‌های هرینگتون یک چیز کاملا مشخص است، هرینگتون در فصل جدید هم بازی کرده است اما در نقش یک مرده. البته او در مصاحبه‌های خود همواره اعلام کرده درباره این که پیکر بی‌جان جان اسنو در چه قسمتی از فصل جدید ظاهر می‌شود، چیز زیادی نمی‌داند.

این‌بار علاوه بر هواداران، منتقدان و خبرنگاران نیز باید تا زمان شروع پخس سریال در 24 آوریل منتظر بمانند، تا از داستان «بازی تاج و تخت» آگاهی یابند. تا اینجای کار تنها می‌دانیم که چند فریم از جان اسنوی مرده را در فصل ششم خواهیم دید.


ویدیو مرتبط :
مرگ دردناک جان اسنو قسمت آخر فصل 5 سریال بازی تاج و تخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیش‌بینی اتفاقات فصل ششم «بازی تاج و تخت»


اپیزود نهایی تاج و تخت بازی را از جهات بسیاری عوض كرد. حالا به نظر می‌رسد كه از تعداد مدعیان سلطنت كم شده و دوران دیدبانی جان اسنو محبوب (كیت هرینگتون) هم به پایان رسیده باشد.

وب‌سایت 7فاز: اپیزود نهایی تاج و تخت بازی را از جهات بسیاری عوض كرد. حالا به نظر می‌رسد كه از تعداد مدعیان سلطنت كم شده و دوران دیدبانی جان اسنو محبوب (كیت هرینگتون) هم به پایان رسیده باشد. بازی تاج و تخت به تكان‌های ناگهانی‌اش شهرت دارد، از مرگ ند استارك (شان بین) در فصل یكم تا قتل تایوین لنیستر (چارلز دنس) در فصل چهارم. اپیزود فینال فصل پنجم این اغتشاش را بیشتر از هر زمان دیگری برپا كرد و سوالات كلیدی زیادی را برای بینندگان سریال برجای گذاشت.

چه كسانی در رقابت بر سر تاج و تخت باقی ماند‌ه‌اند؟

پیش‌بینی اتفاقات فصل ششم

ظاهر ماجرا نشان می‌دهد كه دنریس را به اسارت گرفته‌اند و این شاید داستان او را برای مدتی به حاشیه ببرد. روس (مایكل مك‌الهاتون) و رمزی بولتون (ایوان رین) حالا پس از پیروزی در برابر استنیس به همكاری سادیست پدر-پسری خود ادامه خواهند داد. لنیسترها هنوز در پایتخت هستند اما با محاكمه سرسی (لینا هدی) و حضور تامن جوان و بی‌‌تجربه (دین-چارلز چپمن) به عنوان شاه، اوضاع برای این خاندان چندان مناسب نیست. آن‌ها همچنین به تازگی پرنسس در شرف ازدواج خود، میرسلا (نل تایگر فری) را از دست داد‌ه‌اند و بایستی با این تراژدی جدید هم كنار بیایند، این مرگ جرقه‌ای برای برپایی آتش جنگ با دورن خواهد بود و لنیسترها حالا بیشتر از هر زمان دیگری در بحران به سر می‌برند.

تایرل‌ها هم هستند. وارثان جوان این خاندان مارجری (ناتالی دورمر) و لوراس (فین جونز) در زندان به سر می‌برند و مادربزرگ زرنگ داستان، بانو اولنا (دیانا ریگ) در یكی از رازآلودترین صحنه‌های فیلم رابطه دوستی خود را با پیتر بیلیش (آیدان گلن) كه در جریان حبس سرسی به او كمك كرد تحكیم كرده است. تایرل‌های ثروتمند كه سرزمین مادری‌شان، های‌گاردن پیشاپیش پایتخت را با كالاهای ارزشمند خود تامین كرده بود حالا از مدعیان سلطنت شده‌اند.

چه كسی "نایتز كینگ/پادشاه شب" را شكست خواهد داد؟

پیش‌بینی اتفاقات فصل ششم

با رفتن جان، دیگر افراد زیادی كه با تهدید و توانایی واقعی نایتز كینگ آشنا باشند باقی نمانده‌اند. اعضای دیدبانی شب از پیشنهاد جان مبنی بر اتحاد با وحشی‌ها استقبال نكردند و بنابراین جنگ با وایت‌واكرها بیش از پیش تصویری ناامیدانه پیدا كرده، استنیس و جان تنها افراد غیروحشی‌ای بودند كه خطر واقعی را شناسایی كرده بودند. شاید سم (جان بردلی) بتواند رهبری نبرد ضد-وایت واكر را بر عهده بگیرد.

سانسا و تیئون به كجا می‌روند؟

پیش‌بینی اتفاقات فصل ششم

پیش‌بینی اتفاقی كه برای سانسا (سوفی ترنر) و تیئون (الفی الن) خواهد افتاد كار آسانی نیست. در برگزیده‌های منتشرشده از كتاب بعدی مارتین، "بادهای زمستان" تیئون به همراه جین پول (كسی كه خود را آریا جا زده و با رمزی بولتون ازدواج كرده) فرار می‌كنند و به كمپ استنیس می‌رسند. استنیس هم جین/آریا را به دیوار می‌فرستد تا به "برادرش" جان بپیوندد. آیا ممكن است تیئون به همراه سانسا به دیوار سفر كنند؟ به نظر انتخابی منطقی است، مگر اینكه این دو بتوانند به سرزمین مادری تیئون، آیرون آیلندز/ جزایر آهنین سفر كنند. سانسا حالا دیگر از زنده ماندن برادرهای كوچك‌اش اطمینان پیدا كرده و بعید نیست بخواهد راهی شمال دیوار شود تا به آن‌ها بپیوندد.

آیا دنریس نجات خواهد یافت؟

پیش‌بینی اتفاقات فصل ششم

اتفاق تلخی خواهد بود اگر كه دنریس هم به سرنوشت جان دچار شود و فرصت راندن اژدهایانش به پایتخت پادشاهی را پیدا نكند. هواداران در هرصورت به این معتقد بودند كه معمای هویت مادر واقعی جان اسنو بایستی به معنای نجات یافتن او تا زمان افشای این راز باشد. آیا ممكن است كه سر جوراه (ایان گلن) و داریو (مایكل هوزمن) از اژدهایان باقی‌مانده دنریس برای ردیابی او استفاده كنند؟

آیا مرین به دستان زبردستی سپرده شده؟

پیش‌بینی اتفاقات فصل ششم

كرم خاكستری (جاكوب اندرسون)، میساندی (ناتالی امانوئل) و تریون (پیتر دینكلج) حالا در نبود مادر اژدهایان عهده‌دار مرین هستند. این خط داستانی پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد. كرم خاكستری به همراه میساندی از "آدم خوب‌ها"ی داستان هستند و تریون فراست لازم و كافی برای حكمرانی را دارد. سوال اصلی این است كه آیا شهر آلوده به تروریست‌ها روی خوش به این سه نفر نشان خواهد داد؟

قدم بعدی برای آریا چیست؟

پیش‌بینی اتفاقات فصل ششم

آریا حالا پس از نادیده گرفتن قوانین مردان بی‌چهره و كشتن مرین ترنت (ایان بیتی) نابینا شده. او هیچ جای دیگری ندارد و احتمالا مجبور است كه به یادگیری‌ ادامه دهد. اگر مسئله واقعی همین باشد او واقعا نیاز دارد كه هویت واقعی‌اش را فراموش كند و برای كشتن سرسی و دیگر دشمن‌هایش قسم نخورد.

برن را فراموش نكنید.


پیش‌بینی اتفاقات فصل ششم

برن (ایزاك همپستد رایت) به همراه هودور (كریستین نایرن) با فصل ششم باز خواهند گشت. آخرین بار آن‌ها را در حال ملاقات با یكی از اعضای طایفه قدیمی "فرزندان جنگل" كه در آنسوی دیوار زندگی می‌كنند دیدیم. آن‌ها همچنین در نهایت به زاغ سه چشم رسیدند و به احتمال قوی سال گذشته را به آموزش و ورزیدگی گذراندند. زمانی كه برن به سریال بازگردد ممكن است قدرت‌های خیره‌كننده دیگری هم با خود به همراه بیاورد.