اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جانی دپ: سگ‌ هایم را کشتم و خوردم!


جانی دپ که برای نمایش آخرین فیلم خود «توده سیاه» به جشنواره فیلم ونیز رفته، پاسخ سوالی درباره سرنوشت سگ‌های خود را با شوخی داد.

خبرآنلاین: جانی دپ که برای نمایش آخرین فیلم خود «توده سیاه» به جشنواره فیلم ونیز رفته، پاسخ سوالی درباره سرنوشت سگ‌های خود را با شوخی داد.

بازیگر «توده سیاه» به شوخی در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت سگ‌هایش گفت پس از این‌که مقامات استرالیا دستور به خارج کردن سگ‌ها از استرالیا داده‌اند، ‌آن‌ها را کشته و خورده است. این سخنان کنایه‌آمیز او پاسخی به اظهارات تند وزیر کشاورزی استرالیا بود، که با لحنی تند به ورود غیرقانونی سگ‌های او به استرالیا واکنش نشان داده بود.

«توده سیاه» درام جنایی تازه با بازی جانی دپ برای نخستین بار در جشنواره فیلم ونیز به نمایش گذاشته شده است. این فیلم داستان همکاری وایتی بالجر خلافکار مشهور شهر بوستون با ماموران پلیس فدرال آمریکا برای از میان برداشتن باند‌های مافیایی است. او در مقابل همکاری خود با پلیس اجازه پیدا می‌کند که به مدت دو دهه به کارهای خلاف خود ادامه دهد.

بسیاری در عالم سینما بر این باورند که «توده سیاه» بازگشت قدرتمند جانی دپ در نقشی الهام‌بخش، پس از بازی در فیلم‌هایی مانند «رنجر تنها» و «برتری» خواهد بود. این بازیگر در پاسخ به سوالی درباره ظرفیت‌های خود برای بازی در نقش یک آدم خشن و سادیستیک باز هم به شوخی گفت : «من شخصیت شرور درونم را مدت‌ها پیش پیدا کرده‌ام. من او را پذیرفته‌ام، ما دوستان قدیمی هم هستیم.» او در ادامه گفت : «در هر حال شما برای درک این شخصیت باید او را به عنوان یک انسان بررسی کنید. هیچ انسانی را پیدا نمی‌کنید که یک روز صبح از خواب بیدار شود و ناگهان در هرحالی که مشغول مسواک زدن است، تصمیم بگیرد که کاری شرورانه انجام دهد. بالجر یک تاجر است، و در تجارت او خشونت بخشی از کار است. خشونت زبان افرادی است که او با آن‌ها سروکار دارد. همه آنها زبان خشونت را خوب می‌فهمند.»

بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» در این گفتگو اعلام کرد که تلاش کرده که قبل از آغاز فیلمبرداری کار، با وایتی بالجر ملاقات کند، اما او تقاضای دیدار با دپ را با احترام رد کرده است. دپ در پاسخ به دلیل رد تقاضای دیدارش با بالجر گفت : «من فکر نمی‌کنم که بالجر طرفدار کتابی باشد که فیلم بر اساس آن ساخته شده است.» در عوض وکیل بالجر دو بار در صحنه فیلمبرداری «توده سیاه» حضور یافته و از دقت جانی دپ در به تصویر کشیدن بالجر قدردانی کرده است.

«توده سیاه» 18 سپتامبر در سینماهای آمریکا کار اکران خود را آغاز خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
از عشق زیاد بچه هایم را کشتم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

" سایه تاریک " فیلم بعدی جانی دپ



 

 

جانی دپ در فیلم " سایه های تاریک " به احتمال زیاد دوباره با کارگردان تیم برتن همکاری می کند.

کمپانی برادران وارنر پس از مدتها تاخیر تولید پروژه «سایه های تاریک» را در ماه آوریل سال آینده در آغاز خواهد کرد .جانی دپ در این فیلم نقش یک خون آشام با نام برنابا کالینز را بازی می کند این خون آشام در یک خانه بزرگ زندگی می کند و به دنبال عشق گمشده خود میگردد.

جانی دپ تصمیم خود را گرفته است و پروژه های دیگری که قرار بود جانی دپ در آنها ایفای نقش کند ، یا باید دنبال یک بازیگر جدید بگردند ویا کارشان را تا ماه آپریل تمام کنند .برای مثال نام جانی دپ در لیست بازیگران پروژه کاترین بیگلو با نام " جبهه سه گانه" و همچنین پروژه کمپانی یونیورسال با نام " سفید برفی و شکارچی " آورده شده بود.

جانی دپ و برتن آخرین بار در فیلم آلیس در سرزمین عجایب با یکدیگر همکاری کردند که یکی از موفق ترین فیلمهای سال بود. دپ ۱۲ دسامبر با فیلم" گردشگر" به پرده سینماها باز میگردد.... / خبرگزاری رویترز