اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«جانی دپ» دچار سانحه شد


جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری قسمت جدید «دزدان دریایی کاراییب» زخمی شد که به همین علت فیلمبرداری بخشی که این بازیگر در آن حضور دارد فعلا متوقف شده است.

خبرگزاری مهر: جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری قسمت جدید «دزدان دریایی کاراییب» زخمی شد که به همین علت فیلمبرداری بخشی که این بازیگر در آن حضور دارد فعلا متوقف شده است.

جانی دپ پس از مجروح شدن دستش سر صحنه فیلمبرداری قسمت پنجم «دزدان دریایی کاراییب» به آمریکا پرواز کرد تا دستش را جراحی کند. این اتفاق در همین آخر هفته و سر صحنه فیلمبرداری قسمت جدید این فیلم با عنوان «دزدان دریایی: مردان مرده چیزی نمی گویند» در استرالیا رخ داد.

کار تولید این قسمت از مجموعه پر فروش «دزدان دریایی کاراییب» از ماه پیش و در سواحل گلد کاست استرالیا شروع شد و تاریخ اکران این فیلم نیز ۷ جولای ۲۰۱۷ ذکر شده است.

«جانی دپ» دچار سانحه شد

دپ ۵۱ ساله بار دیگر در نقش کاپیتان جک اسپارو بازی می‌کند و این بار برنتون توییتیز و کایا اسکادلاریو و نیز خاویر باردم در نقش های مختلف بازی کرده‌اند. این فیلم را اسپن سندبرگ و یواخیم برونینگ برای کمپانی دیسنی کارگردانی می کنند.

گفته می‌شود این جراحت کار فیلمبرداری بخش‌های دیگر را متوقف نکرده و در نبود دپ، دیگر صحنه‌ها جلوی دوربین می‌رود.

سیدنی مورنینگ هرالد نیز نوشت: این در حالی است که این فیلم تاکنون با مسایل مختلفی روبه رو شده که از جمله آنها حمله مردی با چاقو در لباس دزد دریایی با یک طوطی روی شانه‌اش بوده که به محافظان فیلم در اوایل هفته حمله کرد. این مرد به کسی آسیب نرساند و بلافاصله از محل دور شد و پلیس هنوز او را دستگیر نکرده است.

خیلی جلوتر از همه این اتفاق ها یک توفان دریایی شدید نیز در ماه ژانویه این منطقه را درنوردیده بود که هر چند با محل فیلمبرداری فاصله زیادی داشت اما موجب نگرانی شد.

این فیلم که با بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری در دست تولید است، بزرگترین فیلمی است که تاکنون فیلمبرداری آن در کویینزلند انجام می‌شود.

ماه پیش اعلام شد گلشیفته فراهانی نیز به جمع بازیگران این فیلم پیوسته است.

‌ماجرای فیلم از این قرار است: کاپیتان جک اسپارو وارد یک ماجراجویی کاملا جدید می‌شود و در حالیکه بادهای بدشانسی قوی‌تر از همیشه می‌وزند، دزدان دریایی مرگبار روح‌مانند به رهبری یکی از قدیمی‌ترین دشمنان جک یعنی کاپیتان سالازار (با بازی باردم) از مکانی به نام مثلث شیطان رها می‌شوند و مصمم به کشتن تمامی دزدان دریایی منطقه هستند، از جمله خود جک. تنها امید کاپیتان جک برای زنده ماندن، پیدا کردن عصای نیزه‌مانند سه شاخه پوزایدون، خدای دریاهاست، که به مالکش کنترل کامل روی تمام دریاها می‌دهد.


ویدیو مرتبط :
جانی دپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

" سایه تاریک " فیلم بعدی جانی دپ



 

 

جانی دپ در فیلم " سایه های تاریک " به احتمال زیاد دوباره با کارگردان تیم برتن همکاری می کند.

کمپانی برادران وارنر پس از مدتها تاخیر تولید پروژه «سایه های تاریک» را در ماه آوریل سال آینده در آغاز خواهد کرد .جانی دپ در این فیلم نقش یک خون آشام با نام برنابا کالینز را بازی می کند این خون آشام در یک خانه بزرگ زندگی می کند و به دنبال عشق گمشده خود میگردد.

جانی دپ تصمیم خود را گرفته است و پروژه های دیگری که قرار بود جانی دپ در آنها ایفای نقش کند ، یا باید دنبال یک بازیگر جدید بگردند ویا کارشان را تا ماه آپریل تمام کنند .برای مثال نام جانی دپ در لیست بازیگران پروژه کاترین بیگلو با نام " جبهه سه گانه" و همچنین پروژه کمپانی یونیورسال با نام " سفید برفی و شکارچی " آورده شده بود.

جانی دپ و برتن آخرین بار در فیلم آلیس در سرزمین عجایب با یکدیگر همکاری کردند که یکی از موفق ترین فیلمهای سال بود. دپ ۱۲ دسامبر با فیلم" گردشگر" به پرده سینماها باز میگردد.... / خبرگزاری رویترز