اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جانی دپ: دوست دارم بهترین بابای دنیا باشم


جانی دپ این روزها مشغول بازی در فیلم موزیکال «به سوی جنگل» است و در عین حال چند پروژه را هم در دست دارد. او در تازه ترین گفت و گویش از دوستی و علاقه عمیقش به نقش هایش گفته است.

روزنامه تماشا: جانی دپ این روزها مشغول بازی در فیلم موزیکال «به سوی جنگل» است و در عین حال چند پروژه را هم در دست دارد. او در تازه ترین گفت و گویش از دوستی و علاقه عمیقش به نقش هایش گفته است. «باید اعتراف کنم که خیلی زود با نقش هایم دوست می شوم و زمانی که فیلم به پایان می رسد دست کشیدن از آنها برایم سخت است.

زمانی که شما نقشی را برای بازی قبول می کنید، به او تعهد دارید، او تمام وجود شما را در خوش حل می کند و برای مدتی شما دیگر هیچ حقی نسبت به خودتان ندارید، تمام شخصیت هایی که تا به همین امروز نقش آنها را بازی کرده ام همینطور بوده است. من تمام نقش هایم را دوست دارم و تمام تلاشم را کرده ام که بتوانم آن را به بهترین نحو ممکن اجرا کنم.

جانی دپ: دوست دارم بهترین بابای دنیا باشم

 در این نقش ها شما می توانید قطعه از خودتان را در آن پیدا کنید، این همان نکته طلایی است که برای بهتر بودن به من کمک کرد. اما بزرگترین دستاورد من در زندگی فرزندانم هستند، من همیشه به وجود آنها افتخار می کنم. من تنها یک بازیگرم! این تنها چیزی است که می توانم برای آنها بگذارم و بروم. تنها چیزی که در زندگی برای من اهمیت دارد، خوب بودن است.

من دوست دارم که آنها خاطره خوشی از من داشته باشند و همیشه یک پیش زمینه خوب از من در ذهن آنها باشد. تنها کاری که دوست دارم به بهترین نحو ممکن آن را انجام دهم، این است که پدر خوب باشم، همین.» آخرین فیلمی که از جانی دپ به روی پرده سینماها رفت؛ «سایه های تاریکی» به کارگردانی تیم برتون بود. فیلم «رلنجر تنها» در تابستان به روی پرده سینما می رود. این فیلم به کارگردانی گور وربونسکی است و هلنا بوهم کارتر، بری پپر و ویلیام فیچنر از دیگر بازیگران این فیلم هستند.


ویدیو مرتبط :
محمد اینانلو - دوست دارم کنارت باشم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسنایدر: به جای مرد سال جهان شدن دوست دارم با اینتر موفق باشم



 

اسنایدر: به جای مرد سال جهان شدن دوست دارم با اینتر موفق باشم

 

بازیکن هلندی میانه‌میدان اینترمیلان کسب موفقیت به همراه تیم باشگاهی را به دریافت جایزه بهترین بازیکن جهان ترجیح می‌دهد.

وسلی‌اسنایدر گفت: تمام کسانی که مرا از نزدیک می‌شناسند، خوب می‌‌دانند بازیکنی دنبال موفقیت‌های صرفا فردی نیستم. بلکه به آنچه تیم کسب کند، اهمیت می‌دهم. دوست دارم بیش از آن که خود به تنهایی موفقیتی کسب کنم، در کنار تک‌تک نفرات تیم شاهد دستاوردی تازه باشم.

این بازیکن 26 ساله که به همراه تیم ملی هلند در رقابت‌های جام‌جهانی 2010 به مقام نایب قهرمانی رسید، اواخر تابستان با اینترمیلان مقام قهرمانی قاره سبز را بدست آورد. کسب این دو موفقیت درخور توجه سبب شد تا برخی از کارشناسان احتمال دهند وی درپایان سال میلادی جاری به عنوان بازیکن برتر جهان از دیدگاه فیفا خواهد رسید.

وی افزود: فکر می‌کنم با 26 سال سن هنوز برای کسب چنین موفقیتی وقت دارم. با این حال حتی اگر به عنوان بازیکن برتر سال برگزیده شوم، ملاک‌هایم تغییری نخواهد کرد. چون کماکان موفقیت گروهی را پیگیری می‌کنم.