اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جانی دپ درگیر یک ماجرای جنایی شد


فیلم جدید جانی دپ که یک درام جنایی است توسط اسکات کوپر کارگردانی می شود و کمپانی برادران وارنر مسئولیت پخش آن را بر عهده دارد.

خبرگزاری مهر: به گفته کمپانی برادران وارنر فیلم جدید جانی دپ که وی در آن نقش وایتی بولجر گانگستر اهل بوستون را بازی می کند، روز هجدهم سپتامبر سال 2015 اکران می شود.

با توجه به تاریخ اکران، این فیلم تبدیل به یکی از نامزدهای اصلی برای پیش‌نمایش در یکی از فستیوال‌های سال 2015 ونیس، تلوراید و یا تورنتو خواهد شد.

این فیلم توسط کمپانی‌های برادران وارنر و کراس کریک تولید می‌شود و اسکات کوپر مسئولیت کارگردانی آن را بر عهده دارد. از دیگر بازیگران حاضر در لیست بلندبالای چهره‌های مشهور این فیلم می‌توان به بندیکت کامبربچ، جوئل ادگرتون، کوین بیکن، آدام اسکات، داکوتا جانسون، جونو تمپل و جیسی پلمونز اشاره کرد.

این پروژه با اقتباس از رمان «مناجات سیاه: وایتی بولجر، اف‌بی‌آی و معامله یک شیطان» نوشته دیک لر و جرارد او نیل ساخته می‌شود. این فیلم در ابتدا «مناجات سیاه» نامیده شده بود، اما در حال حاضر عنوان رسمی ندارد.


ویدیو مرتبط :
جانی دپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جانی دپ در یک تریلر جنایی


جانی دپ که با بازی در فیلم «عشای ربانی سیاه» با اقبال منتقدان روبه رو شد، احتمالا دوباره وارد دنیای خلافکاران می‌شود و پس از بازی در نقش یک خلافکار بوستونی این بار تصویری از خلافکاری از آمریکای لاتین را زنده می‌کند.

خبرگزاری مهر: جانی دپ که با بازی در فیلم «عشای ربانی سیاه» با اقبال منتقدان روبه رو شد، احتمالا دوباره وارد دنیای خلافکاران می‌شود و پس از بازی در نقش یک خلافکار بوستونی این بار تصویری از خلافکاری از آمریکای لاتین را زنده می‌کند.

جانی دپ در یک تریلر جنایی

این فیلم قرار است از سوی پارامونت ساخته شود و این کمپانی هنوز حضور قطعی دپ در این پروژه را اعلام نکرده است.

دپ که برای بازی در نقش وایتی بالگر در فیلم «عشای ربانی سیاه» نامزد جایزه انجمن بازیگران سینمای امریکا (SAG) شده، در پروژه‌های قبل از این فیلم خیلی موفق ظاهر نشده بود.

فیلمنامه‌ این فیلم را که با عنوان «مرز سه گانه» ساخته می‌شود، کاترین بیگلو کارگردان برنده اسکار و سازنده فیلم‌های «سی دقیقه بامداد» و «گنجه رنج» نوشته است. این فیلم را جی.سی چندر کارگردانی می‌کند که به تازگی فیلم «خشن‌ترین سال» او اکران شد.

گفته شده تام هنکس و ویل اسمیت نیز پیشنهاد بازی در «مرز سه ‌گانه» را دریافت کرده‌اند.

ماجرای فیلم در منطقه مرزی بین پاراگوئه، آرژانتین و برزیل می‌گذرد که از تلاقی رودخانه‌های ایگواسو و پارانا به یکدیگر، «مرز سه‌ گانه» تشکیل می‌شود.

جانی دپ ۵۲ ساله که چندی است بازی در فیلم پنجم از مجموعه «دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده حرف نمی‌زنند» را به پایان برده، سال ۲۰۱۶ با چند فیلم راهی سینماها خواهد شد. از جمله این فیلم‌ها «آلیس آن‌ سوی آینه» به کارگردانی جیمز بابین است که دنباله‌ای بر «آلیس در سرزمین عجایب» محصول ۲۰۱۰ به کارگردانی تیم برتون است.