اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جانی دپ به دنیای شعبده‌بازی می‌رود


جانی دپ در نقش هودینی یک شعبده باز ابرقهرمان ظاهر می‌شود.

خبرگزاری مهر: به نقل از هالیوود ریپورتر، این بازیگر شناخته شده در حال مذاکره برای بازی در فیلم «زندگی مخفی هودینی: تولید اولین ابرقهرمان آمریکا» است که توسط کمپانی های لاینزگیت و سامیت ساخته خواهد شد. دین پریسوت که اخیرا با فیلم «قرمز 2» در سینماها اسمش دیده شده بود نیز مسئولیت کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

در این داستان که گفته می شود چیزی مانند داستان های «ایندیانا جونز» خواهد بود، هودینی تنها یک شعبده باز که از غل و زنجیر آزاد می شود نیست، بلکه او همچنن درباره دنیای رازهای مخفی نیز تحقیق می‌کند. نوآ اوپنهایم فیلمنامه این فیلم را با اقتباس از کتاب ویلیام کالوش و لری اسلومن با همین نام نوشته است.

دو فیلم اخیر جانی دپ یعنی «برتری» و «رنجر تنها» هر دو در باکس آفیس بسیار ضعیف عمل کردند اما او همچنین قرار است در سال بعد به قسمت بعدی دو فیلم بزرگ باکس آفیسی دیگر یعنی «دزدان دریایی کارائیب 5» و «آلیس در سرزمین عجایب» سر بزند که هردویشان در کمپانی دیسنی ساخته خواهند شد.

دپ بعد از فیلمبرداری فیلم درام جنایی «مناجات سیاه» ساخته ویتنی بولگر، فیلمبرداری قسمت دوم آلیس را آغاز خواهد کرد که «درون آینه» نام دارد. تنها سوالی که پیش می آید این است که اول فیلمبرداری «دزدان دریایی کارائیب 5» آغاز می شود یا «زندگی مخفی هودینی». کمپانی لاینزگیت قصد دارد فیلمبرداری را از ماه نوامبر 2014 آغاز کند که اگر این اتفاق بیفتد، تولید فیلم کارائیب به اوایل 2015 موکول خواهد شد.

جانی دپ در فیلم اخیر دیگر لاینزگیت یعنی «مردخای» نیز شرکت دارد که روز ششم فوریه سال 2015 اکران خواهد شد.

فرانک مارشال (تهیه کننده «میراث بورن»)  و بروس کوهن (تهیه کننده «دفترچه بارقه امید») از تهیه کنندگان فیلم «زندگی مخفی هودینی» خواهند بود. همچنین کریستی دمبراوسکی، شریک دپ در کمپانی تهیه اینفینیتوم ناییل، نیز در حال مذاکره برای حضور در این پروژه به عنوان تهیه کننده است. دمبراوسکی و دپ با یکدیگر مسئولیت تهیه کنندگی فیلم «مردخای» را نیز بر عهده داشتند.


ویدیو مرتبط :
جانی دپ ستاره محبوب دنیای سینما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر جدید «رنجر تنها» با بازی جانی دپ




استودیو دیزنی پوستر جدید فیلم وسترن «رنجر تنها» به کارگردانی گور وربینسکی را منتشر کرد.

جانی دپ در این فیلم نقش یک سرخپوست را بازی می‌کند.

«رنجر تنها»‌ که بازسازی یک وسترن کلاسیک است، داستان قهرمان نقابدار معروف را روایت می‌کند. تونتو جنگجوی بومی آمریکایی (با بازی دپ) قصه‌های ناگفته‌ای را تعریف می‌کند که جان راید (آرمی همر)، مرد قانون را به افسانه عدالت تبدیل کرد.

پوستر , جانی دپ

تام ویلکینسن، ویلیام فیکنر، بری پپر، جیمز بدج دیل، روت ویلسن و هلنا بونهام کارتر دیگر بازیگران این فیلم به تهیه‌کنندگی جری بروکهایمر هستند.

«رنجر تنها» 3 ژوئیه (12 تیر) روی پرده سینماها می‌رود.

وربینسکی و دپ پیش از این در مجموعه فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» و فیلم انیمیشن «رنگو» همکاری کرده‌اند.

منبع: khabaronline.ir