اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جانواریو با سپاهان تمدید کرد


سید جلال حسینی، رحمان احمدی، محسن بنگر، مهدی کریمیان، هاشم بیک زاده، مهدی جعفرپور، احمد جمشیدیان قراردادشان با این به پایان رسیده اما کرانچار این بازیکنان را می خواهد و ما هفته پیش رو با این بازیکنان وارد مذاکره می شویم

خبرگزاری فارس : رسول خوروش درباره بازیکنانی که قراردادشان با سپاهان به پایان رسیده، اظهار داشت: سید جلال حسینی، رحمان احمدی، محسن بنگر، مهدی کریمیان، هاشم بیک زاده، مهدی جعفرپور، احمد جمشیدیان قراردادشان با این به پایان رسیده اما کرانچار این بازیکنان را می خواهد و ما هفته پیش رو با این بازیکنان وارد مذاکره می شویم.

وی افزود: قرارداد جانواریو هم به پایان رسیده بود اما پس از توافق با این بازیکن قرارداد وی تمدید شد.

سرپرست تیم سپاهان در مورد اینکه گفته می شود محسن بنگر و سید جلال حسینی می خواهند به پرسپولیس بروند، گفت: قرار است برادر سید جلال این هفته به باشگاه بیاید و با او صحبت کنیم. با بنگر هم حرف زده ایم و او هم قرار است به باشگاه بیاید. ما با آنها مذاکره می کنیم و اگر نخواستند بمانند به زوری آنها را حفظ نمی کنیم.

وی در ارتباط با شروع تمرینات سپاهان گفت: کرانچار فردا به مدت سه هفته به کرواسی می رود و از 27 خرداد تمرینات خود را در اصفهان آغاز می کنیم.


ویدیو مرتبط :
پاچه خاری جانواریو برای قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کرانچار قراردادش را با سپاهان تمدید کرد/ یکی از گزینه‌های پرسپولیس پرید!



کرانچار ,سپاهان , تمدید قرارداد کرانچار با سپاهان

پس از نشست با رئیس کارخانه؛

کرانچار قراردادش را با سپاهان تمدید کرد/ یکی از گزینه‌های پرسپولیس پرید!

سرمربی کروات تیم فوتبال سپاهان با مسئولان این باشگاه اصفهانی برای ادامه همکاری به توافق رسید. این اتفاق در حالی رخ داد که کرانچار یکی از گزینه های مورد نظر باشگاه پرسپولیس برای جانشینی گل محمدی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از نشست صبح امروز زلاتکو کرانچار با مسعود سمیعی‌نژاد مدیر کارخانه فولاد مبارکه اصفهان، طرفین با همدیگر به توافق نهایی رسیده و قرار شد این مربی کروات به همکاری‌اش با سپاهان به مدت یک فصل دیگر ادامه دهد.

این توافق درحالی صورت گرفت که پرسپولیسی‌ها هم خواهان جذب جذب این مربی کروات بودند./مهر