اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جانشین نهاوندیـان مشخص شــد



اخبار اقتصادی ,اخبار,جانشین نهاوندیـان


اخبار اقتصادی - شافعی رئیس اتاق ایران شد

با رای اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، غلامحسین شافعی به عنوان رئیس جدید پارلمان بخش خصوصی انتخاب شد.

به گزارش مهر، پس از استعفای محمد نهاوندیان رئیس دفتر فعلی رئیس جمهور از سمت خود در هیات رئیسه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، اکنون با رای هیات نمایندگان، غلامحسین شافعی به عنوان رئیس جدید پارلمان بخش خصوصی انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، شافعی رئیس اتاق بازرگانی مشهد و مسعود خوانساری عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران به عنوان دو کاندیدای انتخابات رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران مطرح شده بودند که دقایقی قبل با پایان یافتن شمارش آرا، غلامحسین شافعی سکان پارلمان بخش خصوصی را به دست گرفت.

برهمین اساس، از 343 رأی مأخوذه اعضای هیئت نمایندگان اتاق ایران 3 رأی سفید، 162 رای به مسعود خوانساری و 178 به غلامحسین شافعی داده شد.

محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور نیز در کنار سایر اعضای انتصابی دولت در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی وصنایع و معادن ایران در این رای گیری حضور داشتند.

پیش از این به صورت غیر رسمی عنوان شده بود که محمد نهاوندیان از ریاست شافعی، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از ریاست مسعود خوانساری و محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت از ریاست خسروتاج ( رئیس اسبق سازمان توسعه تجارت ایران) حمایت می‌کنند.

 

---------------------------


اظهارات نهاوندیان پس از انتخابات اتاق ایران

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: همه باید از غلامحسین شافعی رئیس جدید اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران حمایت کنند.

به گزارش مهر محمد نهاوندیان پس از انتخاب رئیس جدید اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران انتخابات برگزار شده را تجلی اخلاق و خدمت گذاری از سوی فعالان بخش خصوصی دانست و گفت: رئیس جدید با رای اکثریت برگزار شد اما نکته ارزشمند این است که در جریان این انتخاب فضای غالب در اتاق های بازرگانی و رسانه ها فضای مودب و اخلاقی بوده است.
 
رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: خوشبختانه جای اظهارات غیراخلاقی که اثبات آنها در دادگاه وجدان غیرممکن به نظر می رسد، خالی بود و این جای خوشبختی دارد.
 
وی تصریح کرد: هر کس که در این سمت حضور دارد، جز فدا کردن مصالح، منافع و آسودگی شخصی راه دیگری ندارد و به نظر می رسد که همه باید از رئیس جدید حمایت کنند.
 
به گفته نهاوندیان، اتاق محلی برای ویژه خواری است و رانت جویی نیست و فعالان اقتصادی مصالح ملی را دنبال می کنند.

اخبار اقتصادی - مهر


ویدیو مرتبط :
رادیو مدیریت پادکست 14 مشخص نمودن جانشین در سازمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جانشین منصوریان در تیم ملی امید مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی,هومن افاضلی


اخبار ورزشی - افاضلی سرمربی تیم زیر 22 سال شد/ درخواست حمایت از اهالی فوتبال

مدیر فنی تیم زیر 22 سال ایران بعد از مذاکراتی که به رئیس فدراسیون فوتبال داشت به عنوان سرمربی جدید این تیم برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هومن افاضلی که به عنوان جدی‌ترین گزینه برای جانشینی علیرضا منصوریان در پست سرمربیگری تیم زیر 22 سال ایران مطرح شده بود سرانجام پس از مذاکرات مفصل با علی کفاشیان هدایت این تیم را بر عهده گرفت و سرمربی تیم کشورمان در رقابتهای قهرمانی آسیا خواهد بود.

افاضلی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تایید این خبر گفت: با توجه به اتفاقاتی که برای تیم زیر 22 سال ایران رخ داد و از قبل ثبت نام این تیم صورت گرفته بود چاره‌ای جز پذیرش هدایت این تیم را نداشتم چرا که یا باید تیم بدون سرمربی در این مسابقات شرکت می‌کرد و یا من با عنوان مدیر فنی در کنار آن به فعالیت خودم ادامه می‌دادم با این حال پس از صحبت‌هایی که با کفاشیان داشتم برای سرمربیگری در این تیم به توافق رسیدیم.

وی با بیان اینکه تیم زیر 22 سال بهترین بازیکنان خود و مربی که 22 ماه با آنها کار کرده بود را به همراه ندارد، افزود: از اهالی فوتبال خواستار این هستم که به آرامش این تیم کمک کنند تا بتواند در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه بگیرد هر چند وقت زیادی برای آماده‌سازی نداریم.

پیش‌تر علیرضا منصوریان سرمربی این تیم بود که از سمت خود کناره‌گیری کرد.
اخبار ورزشی - مهر