اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جانشین محمد بنا مشخص شد


پس از جلسه عصر امروز شورای فنی کشتی فرنگی، علی اشکانی به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: پس از جلسه عصر امروز شورای فنی کشتی فرنگی، علی اشکانی به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی انتخاب شد.
 
 بعد از اولتیماتوم رسول خادم، مدیر تیم‌های ملی کشتی به شورای فنی کشتی فرنگی برای تعیین هرچه سریع‌تر یک نفر به عنوان مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی، این شورا عصر امروز تشکیل جلسه داد و در نهایت علی اشکانی را به عنوان مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی انتخاب کرد.

رسول خادم تا امروز به این شورا فرصت داده بود تا تکلیف مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی را روشن کند.

پس از المپیک لندن و بازگشت دوباره بنا به کشتی، مدیریت تیم‌های ملی کشتی فرنگی به محمد بنا، سرمربی موفق کشتی فرنگی در المپیک لندن سپرده شده بود که وی به علت فراهم نبودن شرایط موجود از این سمت کناره‌گیری کرد.

در این جلسه رسول خادم، احد پازاج، بهرام مشتاقی، حسن رنگرز و رحیم علی‌آبادی حضور داشتند. حسین ملاقاسمی تنها غایب این جلسه بود.


ویدیو مرتبط :
رادیو مدیریت پادکست 14 مشخص نمودن جانشین در سازمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چه کسی جانشین محمد بنا شد؟



اخبار,اخبار ورزشی,جام جهانی کشتی


 اخبار ورزشی - پازاج جانشین محمد بنا شد

پیش از این «محمد بنا» هدایت تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران را برعهده داشت ولی به دلیل پاره ای از مشکلات پیش از آغاز جام جهانی اردو را ترک کرد که واکنش های انتقادی زیادی در پی داشت.

شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی فدراسیون کشتی، «احد پازاج» را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی ایران انتخاب کرد تا جانشین «محمد بنا» شود!

به گزارش فدراسیون کشتی، جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی، عصر امروز (دوشنبه) در محل خانه کشتی تهران برگزار شد.

در پایان این نشست، اعضای شورای فنی، «احد پازاج» قهرمان اسبق کشتی فرنگی آسیا را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران معرفی کردند.

پیش از این «محمد بنا» هدایت تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران را برعهده داشت ولی به دلیل پاره ای از مشکلات پیش از آغاز جام جهانی اردو را ترک کرد که واکنش های انتقادی زیادی در پی داشت.

پازاج در حالی امروز به این سمت معرفی شد که وزیر ورزش و جوانان، عصر روز جمعه اعلام کرده بود با رییس فدراسیون کشتی برای بازگشت «محمد بنا» صحبت خواهد کرد!

هدایت تیم ملی کشتی فرنگی ایران را در سی و دومین دوره پیکارهای جام جهانی کشتی فرنگی در تهران که با قهرمانی تیم کشورمان خاتمه یافت، «ناصر نوربخش» برعهده داشت.
 اخبار ورزشی - فدراسیون کشتی