اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جانشین دادستان، دختر جوان را نجات داد


با دخالت جانشین سرپرست دادسرای ناحیه 4 تهران، در یك نزاع خیابانی، شرور مواد فروش در ربودن یك دختر جوان ناكام ماند.

با دخالت جانشین سرپرست دادسرای ناحیه 4 تهران، در یك نزاع خیابانی، شرور مواد فروش در ربودن یك دختر جوان ناكام ماند.

 حجت‌الاسلام فرج‌الله عباسی جانشین دادستانی ناحیه 4 كه چند شب پیش هنگام نهی از منكر مورد ضرب و شتم یك فرد شرور قرار گرفته بود دراین‌باره گفت: شامگاه یكشنبه هنگام صرف شام، خانمی آیفون خانه ما و تمام همسایه‌ها را زد و درخواست كرد كه با پلیس 110 تماس بگیریم.

بنده به پلیس زنگ زدم و بعد از دو سه دقیقه این خانم مجدد زنگ خانه ما را زد و درخواست كمك كرد.

وی افزود: وقتی پایین آمدم یكی دیگر از همسایه‌ها نیز به اتفاق من به كوچه آمد و سایرین در حال تماشا بودند. این خانم با نامزد خود كه به نظر می‌رسید هر دوی آنها زیر 20 سال سن داشتند، در حال صحبت كردن بودند كه یك فرد شرور جلو آمد و به زور خانم جوان را بغل كرد و قصد داشت او را با خود ببرد. نامزد خانم با فرد شرور درگیر شد كه در نتیجه این درگیری موبایل نامزد خانم توسط فرد شرور به زور از او گرفته شد.

 قاضی ادامه داد: بنده مداخله كردم و از فرد شرور علت مزاحمتش را جویا شدم. او با تندی پاسخ داد كه به شما ربطی ندارد و جواب‌های سربالا داد. در این زمان یكی از همسایه‌ها وارد ماجرا شد و با فرد شرور درگیر شد. همزمان من با فرمانده پلیس امنیت شرق تهران تماس گرفتم و از وی تقاضا كردم برای بررسی موضوع اقدام به اعزام نیرو كند.

حمله شرور به مردم
حجت الاسلام عباسی گفت: «فرد شرور زمانی كه متوجه شد با پلیس تماس گرفته‌ام، شروع به توهین و فحاشی كرد و زمانی كه متوجه شد قاضی هستم، جری‌تر شد و برای فرار با سر به صورتم ضربه زد كه موجب خونریزی دهانم شد.

 با دیدن این صحنه سایر همسایه‌ها نیز وارد ماجرا شدند و فرد شرور را دستگیر كردند.

در این زمان مجدداً با سرهنگ قاسم‌لویی تماس گرفتم و علت كوتاهی ماموران را جویا شدم. وی هم شخصاً به همراه اكیپی در محل حاضر شد.» وی افزود :این شرور بعد از دستگیری به آگاهی منتقل شد و در بازرسی بدنی 20 بسته كراك از وی كشف شد و در حال حاضر پرونده وی در حال رسیدگی و متهم با قرار در زندان است.

جانشین دادستان تصریح كرد:«روز بعد خانواده دخترخانم آمدند تا از من تشكر كنند اما بنا به دلایلی با آنها ملاقات نكردم چرا كه وظیفه ذاتی روحانیون همین است كه طوری رفتار كنند تا مردم آنها را محرم خود بدانند. بنده نیز به عنوان تكلیف شرعی و قانونی وارد ماجرا شدم. پدر و مادر این دخترخانم به همكارانم گفته بودند كه اگر آقای قاضی نبود این شرور دختر ما را ربوده و مشخص نبود چه فاجعه‌ای اتفاق می‌افتاد.»

جانشین دادسرای ناحیه 4 در پاسخ به این پرسش كه آیا این شرور به شما آسیب جدی وارد كرده‌ است، گفت: «با ضربه‌ای كه این شرور به صورت من وارد كرد، لب‌هایم پاره و یكی از دندان‌هایم لق شده است. نامه‌ای از پزشكی‌ قانونی گرفته‌ام و هنوز به خاطر لگد‌هایی كه این شرور وارد كرد، ‌در راه رفتن با كمی مشكل مواجه هستم.»

منبع: خبرآنلاین

 



ویدیو مرتبط :
نجات دختر جوان مشهدی که قصد خودکشی داشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجات دختر جوان از خودروی آدم ربا



آدم ربایی, آدم ربا, دختر ربایی

 

جوانی كه پس از فریب یك دختر به بهانه ازدواج او را ربوده بود تا از خانواده اش اخاذی كند، در پی تعقیب و گریز ماموران دستگیر شد. به گزارش «جام جم»، ماموران كلانتری ۱۴۱ منطقه گلستان تهران هنگام گشتزنی در حوزه استحفاظی خود با دیدن دختر جوانی كه از درون یك خودرو از ماموران درخواست كمك می كرد، قصد توقف خودرو را داشتند كه جوان راننده بدون توجه به هشدارهای پلیس بسرعت متواری شد.

با فرار راننده، ماموران به تعقیب وی پرداخته و با اجرای طرح مهار، خودرو را متوقف و جوان راننده را دستگیر كردند.

با انتقال متهم و دختر جوانی كه سرنشین خودرو بود به كلانتری، در تحقیقات معلوم شد، مرد راننده دختر جوان را ربوده است.

سرهنگ زنگنه، رئیس كلانتری ۱۴۱ گلستان در این باره گفت: دختر جوان در تحقیقات عنوان كرد كه چندی پیش اتفاقی با جوان متهم ـ كه وحید نام دارد ـ آشنا شده و بدون اطلاع والدینش همدیگر را در خیابان ملاقات می كرده اند. تا این كه وحید گفته قصد ازدواج با او را دارد و دختر جوان نیز تصور می كرده مرد رویاهایش را پیدا كرده است.

شاكی یادآور شد كه وحید با اطلاع از شرایط مالی خانواده دختر یاد شده، چند ساعت پیش از او خواسته بود تا برای خرید او را همراهی كند. دختر جوان نیز وقتی سوار خودرو شده او بدون مقدمه به وی ناسزا گفته و پس از ضرب و جرح عنوان كرده قصد دارد با ربودن دختر جوان از خانواده اش اخاذی كند. وی افزود: با ثبت شكایت دختر جوان دستور قضایی برای انتقال خودروی متهم به پاركینگ صادر و جوان آدم ربا برای ادامه تحقیقات و بررسی سوابق تحویل پلیس آگاهی شد.

سرهنگ زنگنه با هشدار به خانواده ها تاكید كرد: برخی مجرمان حرفه ای با كمین در مسیر دختران جوان و به بهانه ازدواج، آنها را فریب داده و در دام خود گرفتار و برایشان مشكلات جدی ایجاد می كنند.

وی افزود: در حال حاضر و با توجه به اعتراف جوان متهم كه قصد اخاذی از والدین دختر جوان را داشت، تحقیق در این زمینه ادامه دارد.... / جام جم آنلاین