اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جام سوم شیاطین سرخ هم پرید!


تیم فوتبال منچستریونایتد از گردونه‌ی رقابت‌های جام حذفی انگلیس هم حذف شد تا شاگردان فرگوسن پس از كنار رفتن از لیگ قهرمانان اروپا شرایط سختی را تجربه كنند.

 صبح بخیر : تیم فوتبال منچستریونایتد از گردونه‌ی رقابت‌های جام حذفی انگلیس هم حذف شد تا شاگردان فرگوسن پس از كنار رفتن از لیگ قهرمانان اروپا شرایط سختی را تجربه كنند.

 دو تیم منچستر یونایتد و لیورپول در چهارچوب مرحله یك شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یكدیگر رفتند و این بازی در پایان با برتری 2-1 لیورپول به خاتمه یافت.

در این دیدار ابتدا بازیكنان لیورپول با گل دقیقه 21 دنیل اگر پیش افتادند، اما پارك جی سونگ بازیكن كره‌ای منچستر یونایتد با گل دقیقه 39 خود بازی را به تساوی كشاند تا دو تیم با همین نتیجه به رختكن بروند. در آخرین دقایق بازی درك كویت یك بار دیگر دروازه منچستر یونایتد را باز كرد تا لیورپول پس از پیروزی مقابل منچستر سیتی در جام اتحادیه، این بار در جام حذفی تیم اول شهر منچستر را هم از پیش رو بردارد.

پیش از این دیدار نیز چلسی موفق شده بود با گل دقیقه 61 خوان ماتا كه از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند با نتیحه 1- صفراز سد كویینز پارك رنجرز عبور كند.

آرسنال نیز امروز (یك‌شنبه) میزبان آستون ویلا خواهد بود. سایر بازی‌های مرحله یك شانزدهم نهایی جام حذفی تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود.

به این ترتیب تیم فوتبال منچستریونایتد كه دیگر شانسی برای رسیدن به جام قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، جام اتحادیه و جام حذفی ندارد تنها باید به دنبال پیشی گرفتن بر رقیب همشهری و دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس باشد.

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
شیاطین سرخ با طراحی ریز خواهند آمد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شیاطین سرخ از جام حذفی کنار رفتند



اخبار, جام حذفی انگلیس


اخبار ورزشی - جام حذفی انگلیس
شیاطین سرخ از جام حذفی کنار رفتند

تیم فوتبال منچستر یونایتد از رقابت‌های جام حذفی انگلیس کنار رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در یک دیدار دیگر از جام حذفی انگلیس تیم فوتبال منچستر یونایتد در ورزشگاه خانگی خود اولدترافورد میزبان سوانسی سیتی بود و مقابل میهمان خود تن به شکست 2 بر یک داد.

هرناندز در دقیقه 16 برای شیاطین سرخ گلزنی کرد و روتلج 12 و بونی 90 برای سوانسی گلزنی کردند تا شیاطین سرخ در ادامه ناکامی‌های این فصل خود در لیگ برتر انگلیس، از جام حذفی انگلیس نیز کنار بروند.

 

-----------------------------

 

هفته هجدهم لالیگا اسپانیا
صعود اوساسونا به رده پانزدهم با غلبه بر اسپانیول

تیم فوتبال اوساسونا به رده پانزدهم جدول رده بندی لالیگا صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در یک دیدار دیگر از هفته هجدهم لالیگا اسپانیا، تیم فوتبال اوساسونا در ورزشگاه خانگی خود به مصاف اسپانیول رفت و موفق شد میهمان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

تک گل این دیدار را سجودو در دقیقه 33 وارد دروازه اسپانیول کرد.

اوساسونا با این برد 18 امتیازی شد و به رده پانزدهم جدول رده بندی صعود کرد و اسپانیول در امتیاز 22 باقی ماند.

اخبار ورزشی - فارس