اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جام جهانی در مالزی!


جام جهانی فوتبال در بخشی از سفر دور دنیای خود به مالزی رسید.

ایسنا: این جام در مراسمی با حضرو مهی‌الدین یاسین، معاون نخست وزیر مالزی در سالن مرکز تجارت جهانی پوترا (PWTC) رونمایی شد. این برای دومین بار است که جام جهانی فوتبال به مالزی می‌آید. پیشتر کاپ جام جهانی فوتبال 2010 نیز برای بازدید علاقه‌مندان فوتبال به مالزی آورده شده بود.

مالزی یکی از پنج کشور منطقه جنوب شرق آسیاست که جام جهانی در سفر دور دنیای خود از آنها عبور می‌کند و در نمایش یک روزه این کاپ در کوالالامپور هزاران علاقمند به فوتبال برای دیدن آن به محل تعیین شده رفتند. در مراسم نمایش کاپ جام جهانی دوایت یورک، سفیر فیفا و بازیکن پیشین تیم منچستریونایتد نیز به همراه معاون نخست وزیر مالزی و وزیر ورزش و جوانان این کشور حضور داشتند.

قرار است جام جهانی فوتبال در 267 روز در 88 کشور جهان به نمایش درآید. اولین رونمایی از این کاپ در شهر ریودوژانیرو صورت گرفت.


ویدیو مرتبط :
گلچینی از گل ها وبیاد ماندنی ترین لحظات جام جهانی 98فرانسه ,با اهنگ رسمی جام جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تأخیر کاری کارمندان زن مالزی به خاطر جام جهانی



 اخبار,اخبار ورزشی,دیدارهای جام جهانی

 
اخباراجتماعی - جام بیستم - ۲۰۱۴ برزیل
تأخیر کاری کارمندان زن مالزی به خاطر جام جهانی

برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال باعث بی‌نظمی کار کارمندان زن در کشور مالزی شد.

  به گزارش فارس، در شرایطی که از شروع مسابقات جام جهانی مدت کمی گذشته اما به نظر می‌رسد همین دوره کوتاه باعث خلل در نظم کاری کارمندان مالزیایی شده است.

یک روزنامه پرمخاطب شهر کوآلالامپور گزارش کرد برگزاری مسابقات جام جهانی باعث شده تا کارمندان زن سر وقت در محل کار خود حاضر نشوند.

علت این امر علاقه زیاد بانوان مالزیایی برای تماشای مسابقات فوتبال جام جهانی گزارش شده است.

پیکارهای جام جهانی از پنجشنبه شب با دیدار برزیل و کرواسی در ورزشگاه سائوپائولو آغاز شد که به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.
 اخبار ورزشی - فارس