اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جاعل یک میلیاردی در خرم‌آباد، روانه زندان شد


جانشین فرمانده انتظامی لرستان گفت: کلاه‌برداری که با وکالت‌نامه جعلی اقدام به تصرف یک باب مغازه به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان خرم‌آباد کرده بود، دستگیر شد.

خبرگزاری ایلنا: سرهنگ "علی احمدی تبار " در این باره گفت: با کسب خبری مبنی بر جعل اسناد و مدارک یک باب مغازه توسط فردی به هویت معلوم در شهرستان خرم‌آباد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاه‌برداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان افزود: ماموران با تحقیقات گسترده و جمع‌آوری مستندات کافی در این خصوص، جاعل را در حوالی خرم‌آباد شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کلاه‌بردار در مواجه با ادله و مستندات ارائه‌شده توسط پلیس به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشت، جهت اقدامات سودجویانه و کسب منافع مادی با به‌کارگیری روش‌های متقلبانه با جعل وکالت‌نامه، از اعتماد مالباخته استفاده کرده و اقدام به تصرف و فروش مغازه وی می‌نماید.

سرهنگ "احمدی تبار " بابیان اینکه، با کشف یک میلیارد و 600 میلیون ریال کلاه‌برداری، متهم با قرار صادره روانه زندان شد، ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس به هم استانی‌ها توصیه کرد: اصل یا حتی کپی اسناد و مدارک شناسایی و هویتی مانند شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، گواهینامه رانندگی، اوراق مالکیت، جواز کسب و سایر مدارک خود را جهت پیشگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی در اختیار افراد ناشناس و غیرمطمئن قرار ندهند.


ویدیو مرتبط :
هاشمی چگونه فرزندش را روانه زندان کرد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلاهبردار 12 میلیاردی زن جوان از 80 شهروند غرب استان تهران/ زن شیاد با قرار 30 میلیاردی روانه زندان شد



 

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: فردی که با راه اندازی صندوق محلی و به بهانه دادن وام از 80 شهروند نسیم شهر کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس شهرستان بهارستان غرب استان تهران دستگیر شد.

کلاهبردار 12 میلیاردی زن جوان از 80 شهروند غرب استان تهران/ زن شیاد با قرار 30 میلیاردی روانه زندان شد


به گزارش  باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "داود عبدالمالکی"  گفت: درپی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس در خصوص این که فردی با راه اندازی صندوق محلی در نسیم شهر از شهروندان نسیم شهری مبلغ 12میلیارد و 310 میلیون ریال کلاهبرداری کرده، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با کلاهبرداری قرارگرفت.
 
سرهنگ"عبدالمالکی" افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و پلیسی موفق به شناسایی متهم که زنی جوان و با تحصیلات دانشگاهی بود،شده و در عملیاتی وی را در یکی از محله های نسیم شهر دستگیر کردند.
 
وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد متهم به نام "ف-ز" با راه اندازی این صندوق به شهروندان وعده داده بود که هر مبلغی در این صندوق به مدت چهار ماه پس انداز کنند به همان اندازه ،وام دریافت خواهند کرد و به این شیوه از 80 شهروند نسیم شهری، مبلغی بالغ بر 12میلیارد و 310 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.
 
به گفته عبدالمالکی ، متهم در بازجویی های صورت گرفته به جرم خود اعتراف و اقرار کرد همه مبالغی را که از شکات اخذ کرده به حساب خودش واریز نموده وی پس از تحویل به مرجع قضائی برابر حکم صادره با قرار 30 میلیارد ریالی روانه زندان شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران