اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جاسوس صهیونیست ها در آمریکا پس از سی سال از زندان آزاد شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 جاسوس صهیونیست ها در آمریکا پس از سی سال از زندان آزاد شد/صدور حکم 5 سال حبس خانگی

'جاناتان پولارد' 61 ساله، که به جرم جاسوسی برای رژیم اشغالگر قدس در آمریکا زندانی بود، در سی امین سالگرد بازداشتش، از زندان آزاد و به مدت 5 سال به بازداشت خانگی در نیویورک محکوم شد.

رسانه های خبری غربی اعلام کردند : پولارد در سمت تحلیلگر اطلاعاتی در نیروی دریایی آمریکا، تا زمان بازداشتش در 21 نوامبر 1985 ،حجم انبوهی از اطلاعات فوق محرمانه آمریکا را در اختیار اسرائیل گذاشته بود.


او در سال 1987 به حبس ابد محکوم شد و باوجود پیگیری های دائمی اسرائیل، تا به حال هیچیک از روسای جمهوری آمریکا با آزادی او موافقت نکرده بود.


باراک اوباما درخواست اسرائیل را برای انتقال پولارد به این کشور نپذیرفت.


به گزارش ایرنا، روز گذشته 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، از دست اندرکاران رژیم خواسته بود تا در ارتباط با آزادی 'جاناتان پولارد' تبعه آمریکایی که برای صهیونیست ها جاسوسی می کرد جار و جنجال راه نیندازند.


صهیونیست ها که در روابط خود با آمریکا که متحد پروپا قرص صهیونیست ها هستند دچار تنش شده اند دوست ندارند که تبلیغات و استقبال زیاد از آزادی پولارد باعث خدشه دار شدند رابطه شان با واشنگتن شود.


'نفتالی بنت' وزیر آموزش و پرورش ر‍ژیم صهیونیستی در ارتباط با این امر گفت که از آنها 'خواسته شده است که زیاد در این باره صحبت نکنیم.


بنت که در میان صهیونیست ها از تندروهای راستگرا به حساب می آید افزود: بخواهیم یا نخواهیم پولارد سفیر اسراییل (رژیم صهیونیستی) محسوب می شود.


دولت های مختلف آمریکا در برابردرخواست های رژیم صهیونیستی در ارتباط با عفو پولارد که ابراز ندامت هم نکرده مقاومت کرده اند.


این درحالی است که آمریکایی ها اعلام کرده اند که آماده اند در ازای آغاز دوباره گفت و گوهای سازش فلسطین در باره آزادی زود هنگام وی ملاحظاتی را در نظر گیرند.

 

اخبار بین الملل - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
اولین صحبت های 2 شهروند ایرانی که از زندان‌ های آمریکا آزاد شدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رامین پرچمی که اواخر سال 89 به زندان محکوم شده بود، آزاد شد



بازیگر «در پناه تو» از زندان آزاد شد+عکس

رامین پرچمی که اواخر سال 89 به زندان محکوم شده بود، به تازگی آزاد شد!

به گزارش شبکه ایران رامین پرچمی بازیگر سینما و تلویزیون که عمده شهرتش را مدیون ایفای نقش در سریال دهه هفتادی «در پناه تو» بود  و به دلیل بروز پاره ای مشکلات در اواخر سال 89 محکوم به زندان شده بود، به تازگی از زندان آزاد شد.

پرچمی که آخرین کار سینمایی اش همکاری با ده نمکی در قسمت دوم «اخراجیها» و بازی در نقش یک رزمنده ارمنی بود و کمی قبلتر از آن هم در نقش یک معتاد در درام خانوادگی «مهمان مامان» مهرجویی بازی کرده بود، یکشنبه هشتم مردادماه بعد از گذراندن دوران محکومیتش از زندان آزاد شد.درباره دلایل زندانی شدن پرچمی حرف و حدیث فراوان بود؛ برخی از جرم امنیتی وی خبر داده بودند و برخی هم گمانه زنیهایی درباره قاچاق مواد مخدر و آن هم از نوع کریستال(شیشه) را مطرح کرده بودند!!!

 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

عکس منسوب به پرچمی بعد از آزادی از زندان

 

رامین پرچمی که زاده 27 شهریور 1352 در لاهیجان است فارغ التحصیل مقطع کارشناس ارشد کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی در سینمای ایران تجربه همکاری با کارگردانانی نظیر مسعود کیمیایی را هم داشت و گفته می شود کیمیایی هم برای کمک به آزادی وی تلاشهای فراوانی انجام داده بود. جالب اینجاست که مدتی است صفحه حاوی مشخصات پرچمی در سایت ویکی پدیا هم فیلتر شده است! پرچمی علاوه بر بازیگری مدتی هم در نشریه همسرش، شکوه جیرودی که «نقش آفرینان» نام داشت به عنوان سردبیر به فعالیت پرداخته بود.

برخی شایعات حکایت از این دارند که حکم آزادی پرچمی در اواخر اسفند سال گذشته به وی ابلاغ شده بود اما پیمودن یک سری مراحل اداری سبب ساز آن شد که آزادی وی تا مردادماه امسال به تاخیر بیفتد./شبکه ایران