اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جاستین بیبر لیدی گاگا را گرفت


جاستین دو روز دیر تر از زمانی که پیش بینی شده بود به این موفقیت دست یافت اما به هر حال توانست از لیدی گاگا پیشی بگیرد و عنوان پرطرفدارترین فرد در وب سایت تویتر را به خود اختصاص دهد.

آفتاب: جاستین دو روز دیر تر از زمانی که پیش بینی شده بود به این موفقیت دست یافت اما به هر حال توانست از لیدی گاگا پیشی بگیرد و عنوان پرطرفدارترین فرد در وب سایت تویتر را به خود اختصاص دهد.

شمارنده تویتر که بر میزان استفاده کاربران از تویتر نظارت می کند در وبلاگ خود نوشت:" بعد از یک مبارزه طولانی (که بیش از حد انتظار طول کشید) ، جاستین بیبر تاج لیدی گاگا را از او گرفت."



در زمان گزارش این خبر تعداد طرفداران بیبر در تویتر ۳۳.۳۴۲.۲۹۹ نفر و تعداد طرفداران لیدی گاگا یا همان مادر هیولاها ، ۳۳.۳۳۳.۶۸۲ نفر بود. بعد از این دو خواننده ، کتی پری و ریحانا بیشترین طرفدار را داشتند.

طبق پیش بینی شمارنده تویتر ، جاستین بیبر باید دو روز زودتر به این موفقیت دست می یافت.


ویدیو مرتبط :
نقاشی حرفه ای از لیدی گاگا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جاستین بیبر و عکسهای جاستین بیبر



جاستین بیبر,عکس جاستین بیبر,عکسهای جاستین بیبر

 خلاصه ای از بیوگرافی جاستین بیبر 

نام: جاستین درو بیبر (به انگلیسی: Justin Drew Bieber)

نام مستعار: JB

تاریخ تولد جاستین بیبر:( ۱) مارس ۱۹۹۴

محل تولد جاستین بیبر: کانادا – استردفورد انتاریو

فعالیت های هنری جاستین بیبر: خواننده و بازیگر کانادایی

سبک *ها: پاپ ، آر اند بی ، دنس

 

سرگرمی های جاستین بیبر: فوتبال بسکتبال اسکیت گلف!

رنگ مورد علاقه جاستین: سبز و بنفش

ساز مورد علاقه جاستین بیبر: گیتار و پیانو

عدد مورد علاقه جاستین: 6!

 

خواننده های مورد علاقه  جاستین بیبر : کریس براون (Chris Brown) آشر (Usher) تی بن Ti bone و ...

برنامه ی تلویزیونی مورد علاقه جاستین بیبر: امریکن آیدول (AMERICAN iDOL)

 

اوایل زندگی جاستین بیبر:
جاستین بیبر در لندن (انتاریو) به دنیا آمد و در شهر استردفورد (انتاریو) بزرگ شد ، مادرجاستین بیبر «پتی مالته» وقتی که ۱۸ ساله بود جاستین را باردار شد ، وقتی جاستین ۲ ساله بود پدرش «جرمی بیبر» برای ازدواج با زن دیگری پتی را طلاق داد و مادرش او را به تنهایی و با درآمد کمی که از کارش بدست می آورد بزرگ کرد.

در حالی که جاستین بزرگ می شد مادرش نحوه ی نواختن پیانو ، درام ، گیتار و ترومپت را به او آموخت ، اوایل سال ۲۰۰۷ زمانی که جاستین بیبر ۱۲ ساله بود در مسابقه ای محلی که در شهر استردفورد برگزار می شد شرکت کرد و آهنگی از نی-یو به نام «So Sick» را خواند و به رتبه دوم رسید.

سپس مادرجاستین بیبر فیلم هایی از این مسابفه را در یوتوب گذاشت تا دوستان و آشنایان آن را ببینند ، پتی که متوجه علاقه مردم به فیلم های پسرش شد شروع به گذاشتن فیلم های جدیدی از جاستین در یوتوب کرد ، او به این کارش ادامه داد تا این که بازدید از ویدیوهای پسرش به ۱۰ میلیون رسید.

 

حرفه موسیقی جاستین بیبر

 

جاستین بیبر,عکس جاستین بیبر,عکسهای جاستین بیبر

  

بعد از محبوبیت ویدیو های جاستین بیبر در یوتوب «اسکوتر براون» به طور تصادفی یکی از ویدیوهای جاستین بیبر را مشاهده کرد ، براون که تحت تاثیر استعداد بیبر قرار گرفته بود ، شروع به تماشای تمام ویدیوهای او در مسابقه ی مدرسه کرد و در نهایت با پتی تماس گرفت تا پیرامون استعداد فوق العادهٔ پسرش صحبت کند.

 

پتی در ابتدا علاقه ایی به این که پسرش یک سوپر استار شود نشان نمی داد اما بعد از مدتی رضایت داد تا براون ، جاستین را برای ضبط چند آهنگ آزمایشی به آتلانتا ببرد ، یک هفته ی بعد براون ، جاستین بیبر را با «آشر» خواننده ی معروف پاپ و آر اند بی آشنا کرد ، به این ترتیب بود که جاستین بیبر به گروه سرگرمی ریموند و براون (شرکت سرگرمی آشر ریموند و اسکوتر براون) پیوست ، در اکتبر ۲۰۰۸ جاستین بیبر قرارداد خود را با کمپانی ایسلند رکوردز امضا کرد و اسکوتر براون مدیر برنامه های او شد ، در همان زمان جاستین به همراه مادرش به آتلانتا نقل مکان کرد.

 

اولین آهنگ جاستین بیبر:

در جولای سال ۲۰۰۹ اولین تک آهنگ جاستین بیبر با نام «یک بار» در رادیو منتشر شد ، این آهنگ در اولین هفته ی انتشارش توانست رتبه ۱۲ را در جدول صد اثر برتر کانادا و رتبه ی ۱۷ را در جدول صد اثر برتر بیلبورد بدست آورد ، اولین آلبوم جاستین بیبر به نام «دنیای من» در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۰۹ روانه بازار شد ، سه تک آهنگ این آلبوم به نام های «یک دختر تنها» ، «مرا دوست بدار» و «دختر محبوب» در جدول صد اثر برتر بیلبورد جز ۴۰ اثر برتر شدند.

در ۲۰ دسامبر ۲۰۰۹ جاستین آهنگ «روزی در کریسمس» را به مناسبت کریسمس برای رئیس جمهوری آمریکا ، باراک اوباما و بانوی اول «میکله اوباما» در کاخ سفید اجرا کرد («روزی در کریسمس» را استیو واندر در سال ۱۹۶۷ برای کریسمس خواند و مایکل جکسون برای کریسمس ۱۹۷۰ آن را باز خوانی کرد)

جاستین بیبر همچنین در پنچاه و دومین مراسم جوایز گرمی حاضر شد ، در همان شب پس از مراسم گرمی ، جاستین به همراه ۸۴ ابر خواننده ی دیگر برای خواندن آهنگ خیریه «ما دنیاییم ۲۵ برای هائیتی» که به مناسبت بیست پنچمین سالگرد ترانه ی «ما دنیاییم» و جمع آوری کمک برای زلزله زدگان هائیتی باز خوانی می شد به استدیویی رفتند.

جاستین در بین خوانندگان حاضر جوان ترین بود (ما دنیاییم نوشته ی مایکل جکسون و لایونل ریچی برای کمک به قحطی زدگان آفریقا به همراهی ۴۳ تن از ابر خوانندگان آن زمان بعد از مراسم گرمی در سال ۱۹۸۵ ضبط شد)

 

جاستین بیبر و کسب درآمد از موهایش:
حالت خاص موهای جاستین بیبر در بین دختران نوجوان محبوب است و استایل موهای او در بین پسران جوان بسیار کپی شده*است.این نوع استایل پس از جاستین بیبر در بین لزبینها نیز مجبوبیت پیدا کرده*است.

در فوریه ۲۰۱۱، جاستین بیبر فرم موهای خود را تغییر داد و آن را کوتاه کرد. پس از کوتاه کردن،جاستین قسمتی از موهایش را برای فروش در سایت ای*بی قرار داد که پس از ۹۸ پیشنهاد، به قیمت ۴۰،۶۶۸ دلار به فروش رفت. سپس سودش را به یک مؤسسهٔ حفاظت از حیوانات بخشید.

 

عکسهای جاستین بیبر

 

جاستین بیبر,عکس جاستین بیبر,عکسهای جاستین بیبر

عکسهای جاستین بیبر

جاستین بیبر,عکس جاستین بیبر,عکسهای جاستین بیبر

عکسهای جاستین بیبر

جاستین بیبر,عکس جاستین بیبر,عکسهای جاستین بیبر

عکسهای جاستین بیبر

جاستین بیبر

 عکسهای جاستین بیبر

جاستین بیبر

 

 

جاستین بیبر, عکس جاستین بیبر, عکسهای جاستین بیبر, جاستین بیبر و سلناگومز

 

بیوگرافی سلناگومز + عکس

 

نازنین افشین جم،دختر شایسته سال 2011

جاستین بیبر, عکس جاستین بیبر, عکسهای جاستین بیبر, جاستین بیبر و سلناگومز