اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جاسبی: روزه سکوتم را نمی‌شکنم


رییس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دو سال است که روزه سکوت گرفته‌ام و این روزه را نمی‌شکنم.

خبرگزاری ایسنا: رییس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دو سال است که روزه سکوت گرفته‌ام و این روزه را نمی‌شکنم.

عبدالله جاسبی در حاشیه سمینار تخصصی برند ملی که در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در واکنش به پرسش‌های آنها اظهار کرد: دو سال است که روزه سکوت گرفته‌ام و نمی‌خواهم سکوتم را بشکنم.

وی همچنین در برابر پرسش یکی از خبرنگاران درباره تغییر و تحولات دانشگاه آزاد پاسخ داد: ان‌شاءالله اوضاع خوب می‌شود.

خبرنگار دیگری به جاسبی گفت "آقای هاشمی گفته‌اند به دانشگاه آزاد نگاه سیاسی می‌شود"، که وی گفت:‌ این موضوع را از خود آقای هاشمی بپرسید.


ویدیو مرتبط :
سکوتم را می شکنم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صالح: پس از جام جهانی سکوتم را می شکنم


مربی سابق تیم ملی می‌گوید ساده انگاری است اگر تصور شود که او به دلیل سکو نشینی یا مسائلی از این دست، از تیم ملی کناره گیری کرده باشد.

خبرگزاری ایسنا: مربی سابق تیم ملی می‌گوید ساده انگاری است اگر تصور شود که او به دلیل سکو نشینی یا مسائلی از این دست، از تیم ملی کناره گیری کرده باشد.

مجید صالح درباره مطالب منتشر شده مبنی بر اینکه او به دلیل سکو نشینی و مسائلی از این دست از تیم ملی کناره گیری کرده است گفت: ترجیح می دهم همچنان به سکوتم ادامه دهم اما این مسئله را می گویم که شخصیت من اینگونه نیست که بخاطر جلو یا عقب نشستن بر روی نیمکت ناراحت شوم.

او افزود: همه اهالی فوتبال که شخصیت من را می دانند، متوجه هستند که این مسئله از من دور است که بخواهم بخاطر سکو نشستن یا در نیمکت نشستن یا ننشستن بخواهم از تیم کناره گیری کنم. واقعا این ساده انگاری است که بخاطر بالا نشستن یا عقب نشستن دلخور شده باشم و بخواهم بخاطر این قضیه از تیم جدا شوم.

مربی سابق تیم ملی اضافه کرد: ان‌شاءالله بعد از جام جهانی این سکوت را می شکنم و بخاطر منافع تیم ملی فعلا چیزی نمی گویم.