اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جاسازی 41 کیلوگرم مرفین در یک لکسوز


مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز استان فارس در بازرسی از یک خودرو لکسوز 41 کیلو و 400 گرم مرفین کشف کردند.

خبرگزاری فارس: مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز استان فارس در بازرسی از یک خودرو لکسوز 41 کیلو و 400 گرم مرفین کشف کردند.

فرمانده انتظامی نی‌ریز در تشریح جزییات این خبر گفت: مأموران مستقر در ایست و بازرسی  قطرویه این شهرستان هنگام کنترل و بازرسی از خودروهای عبوری به یک خودرو سواری لکسوز مظنون شدند.

سرهنگ عزیز برزگر ادامه داد: بلافاصله خودرو توسط مأموران متوقف و در بازرسی از آن 41 کیلو و 400 گرم مرفین که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی‌شده بود، کشف شد.

وی با بیان اینکه در این مورد دو متهم دستگیر و هفت گوشی تلفن همراه متعلق به آنان نیز کشف شد، تصریح کرد: شهروندان آثار سوء مواد مخدر در جامعه را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان پلیس را در جریان قرار دهند.

کشف 20 سرقت از سه سارق در شیراز

بر اساس این گزارش همچنین با تلاش مأموران انتظامی فارس سه سارق در شیراز دستگیر و پرده از راز 20 سرقت به عنف برداشته شد.

رئیس پلیس آگاهی فارس با اعلام این خبر گفت: فردی طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کرد هنگامی‌که به‌صورت پیاده دریکی از خیابان‌های شهر در حال حرکت بوده است سه نفر با استفاده از یک موتورسیکلت ضمن تهدید وی یک ساعت مچی و گوشی تلفن همراه وی را سرقت و از محل متواری شده‌اند.

سرهنگ  سیروس حیدری ادامه داد: بلافاصله مأموران کلانتری قصرالدشت با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس هر سه نفر را دستگیر می‌کنند.

وی تصریح کرد: پس از انتقال سارقان به پلیس آگاهی و در تحقیقات صورت گرفته تاکنون بیش از 20 سرقت به عنف همراه با تهدید از آنان کشف ‌شده است.

حیدری بابیان اینکه تاکنون 14 نفر از مالباختگان شناسایی‌ شده‌اند افزود: شهروندان به هشدارهای پلیس در مورد جلوگیری از سرقت توجه کنند و در صورت اطلاع از فعالیت افراد مخل نظم و امنیت در جامعه، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.


ویدیو مرتبط :
41 کیلوگرم کاهش وزن در 2 سال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جاسازی پنج کیلوگرم تریاک در دور کمر



اخبار حوادث - جاسازی پنج کیلوگرم تریاک در دور کمر

وی افزود: با تشکیل یک تیم وی‍ژه و رسیدگی به این موضوع، ماموران موفق به شناسایی مسیر عبور و خودروی حامل مواد مخدر شدند که تیم پلیسی در یک اقدام خودروی حامل مواد مخدر را توقیف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک زوج میانسال خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی همدان سرهنگ 'محسن اقبالیان' در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به دنبال انجام عملیات اطلاعاتی گسترده و تخصصی، از حمل مواد مخدر توسط یک خانواده سه نفره شامل یک زوج میانسال به همراه فرزندشان با خبر شدند.

وی افزود: با تشکیل یک تیم وی‍ژه و رسیدگی به این موضوع، ماموران موفق به شناسایی مسیر عبور و خودروی حامل مواد مخدر شدند که تیم پلیسی در یک اقدام خودروی حامل مواد مخدر را توقیف کرد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: این خانواده به عنوان مسافر و بدون کیف مسافرتی در حال تردد در مسیر مورد نظر بودند که پس از پیاده شدن از خودرو و در حالی که قصد تغییر مسیر به محل مورد عزیمت خود را داشتند دستگیر شدند.

سرهنگ اقبالیان اظهار کرد: ماموران در بازرسی از مرد این خانواده موادی کشف نکردند ولی با توجه به قطعیت حمل مواد توسط این خانواده پس از بازرسی از همسر وی توسط یکی از نیروهای زن، پنج کیلوگرم تریاک که این قاچاقچی به طرز ماهرانه ای در دور کمر خود بسته بود شناسایی و کشف شد.
اخبار حوادث - ایرنا