اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جاسازی ده‌ها کیلو تریاک در هندوانه!/ محموله مواد در اصفهان توقیف شد



اخبار,اخبارحوادث, مواد مخدر, تریاک

ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نائین اصفهان در بازرسی از یك دستگاه كامیون حاوی بار هندوانه مقدار 72 كیلوگرم تریاك كشف كردند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اعلام این خبر افزود : ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نائین حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه كامیون بنز باری حامل بار هندوانه مشكوك و آن را متوقف كردند .

سرهنگ "سواد كوهی" افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار 72 كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك كه به طرز ماهرانه ای داخل هندوانه ها جاساز شده بود کشف كردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان كرد : در این رابطه دو نفر دستگیر و پس از تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.     

 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
جاسازی تریاک تو هندوانه در اصفهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جاسازی 100 کیلو تریاک در جعبه‌ کمک‌های اولیه



مرد قاچاقچی که حدود 100 کیلوگرم تریاک را در جعبه‌های کمک‌های اولیه جاسازی کرده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 14 روز گذشته عوامل پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای ماموریتهای محوله و پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دریافتند فردی به هویت "ساسان" در خیابان دماوند اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر می‌کند.
 
به دنبال این موضوع ماموران پس از اخذ مجوز قضایی و هماهنگی های لازم با سلسله مراتب فرماندهی به محل مورد نظر اعزام که طی بازرسی بعمل آمده از منزل متهم، مقدار حدوداً 100 كیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را در جعبه‌های کمک‌های اولیه كشف و ضبط کردند.
 
همچنین ماموران در محل به کمین نشسته و متهم را به محض ورود به خانه دستگیر و خودروی پژو 405 وی را نیز توقیف کردند.
 
سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: در ادامه متهم به همراه مواد مكشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد.


  اخبار حوادث -  باشگاه  خبرنگاران